PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: uscarhire.co.uk/.com



Harold
03-10-07, 17:21
Hello iedereen,

is er iemand die ervaring heeft met www.uscarhire.co.uk (http://www.uscarhire.co.uk) ?

Ik kom deze site net tegen, en is een stuk goedkoper dan usareisen.de en die zijn al vrij goedkoop.

Bij Usareisen
8 p minivan 14 dagen super inclusive ongeveer euro 650,-
usacarhire
8 p minivan 14 dagen Gold Inclusive? ongeveer 560,-

scheelt 100 euries!!

misschien dat er ergens toch een addertje onder het gras zit?


groet Harold

Njit
03-10-07, 17:26
Zelfde verzekerings-pakket (lijkt er wel op) ?. Ik zie zo ook niet het addertje.

Renske1978
03-10-07, 17:54
Zeker weten dat je niet een prijs in ponden hebt bekeken in plaats van een prijs in EURO?

wimk
03-10-07, 19:33
Zeker weten dat je niet een prijs in ponden hebt bekeken in plaats van een prijs in EURO?


Volgens mij heb je gelijk, het zijn ponden.

Gr Wim

Harold
04-10-07, 14:19
ehmm.. in ponden zit de prijs tussen 390 en 410, omgerekend in euro's kom je op ongeveer 560..

Als jullie ook geen addertjes zien, dan ga ik eerdaags maar eens boeken!

weet iemand toevallig ook of de Ford Expedition ( of iets vergelijkbaars), die ze bij Budget aanbieden ook echt een 8 seater is?, en ongeveer hoveel bagage dr achter in kan?

Groet
Harold

Michael66
04-10-07, 14:31
Kijk eens hier: http://www.forbesautos.com/reviews/2006/ford/expedition/model-update.html
Daar vind je alle info over deze auto.

Ik zou er niet van uit gaan dat je 7/8 personen met bagage kwijt kunt.
Al ziet deze EL-versie er nog redelijk uit:
http://www.allcarnews.com/images/ford-expedition-2007-review/6.jpg

sjoerd
21-08-11, 12:40
Heeft iemand recentelijk nog gehuurd via deze verhuurder?
Het scheelt mij toch ruim 70 euro in vergelijking met usareisen en volgens mij is hun alamogold gelijk aan de superinclusifplus van de duitsers.

S@skia
21-08-11, 12:44
Let wel op wanneer je de auto moet betalen en of je dan nu kiest voor Euro of Pond. Nu kan het goedkoop zijn in Ponden maar als de koers gaat stijgen de komende tijd is het weer ongunstiger.

Wij zijn namelijk ook aan het kijken op uscarhire en komen ook beduidend goedkoper uit.

Gr. Saskia

Teleton
21-08-11, 12:56
Het scheelt mij toch ruim 70 euro in vergelijking met usareisen en volgens mij is hun alamogold gelijk aan de superinclusifplus van de duitsers.

Autohuur is een kwestie van prijs en voorwaardenvergelijking. Als de prijs en de voorwaarden je aanstaan, moet je eigenlijk niet twijfelen en direct toeslaan. Morgen is de prijs weer anders....hoger....of lager......

Usacarhire.co.uk kent twee tarieven, het meest uitgebreide is gold inclusive; inclusief meerdere bestuurders en een tank benzine. Usareisen.de biedt het pakket superincusiv-plus waarbij, naast de bestuurders en de tank benzine ook nog eens een banden- glas- en bodemschade, een inzittendenverzekering en een reisbagageverzekering is inbegrepen.

trails
21-08-11, 14:26
Wij huren altijd bij www.uscarhire.co.uk
Goede prijzen en geweldige service.
Als je vragen hebt krijg je binnen no-time antwoord van Roger of Roulla.
Als er problemen blijken bij het ophalen dan even melden bij Roger en alles wordt zo opgelost. Niet dat wij ooit problemen hebben gehad hoor en ook nooit gezeur bij het ophalen.
Er zit een hele grote andere website achter: www.orlandovillas.com
Roger beantwoord op het forum van deze site vele vragen over autohuur.
De prijzen zijn in ponden en zolang deze gunstig blijft kiezen wij ook altijd voor de optie om het gehele bedrag te betalen bij boeking.

We hebben al vele sites geraadpleegd en vergeleken maar voor ons is en blijft UScarhire de favoriet.

Flufjuh
22-08-11, 13:42
Als er problemen blijken bij het ophalen dan even melden bij Roger en alles wordt zo opgelost. Niet dat wij ooit problemen hebben gehad hoor en ook nooit gezeur bij het ophalen.


Hoe weet je dan dat het zo opgelost wordt als je dat nog nooit hebt meegemaakt? :lol: :wink:

trails
22-08-11, 13:47
Door wat ik gelezen heb op het forum van Orlandovillas.com

[verwijderd]
22-08-11, 14:13
Niet alles wat je leest is waar. :-k

trails
22-08-11, 15:48
Ook niet op deze site??? :shock:

Dan zouden we de ervaringen van alle medeforummers hier ook met een grote korrel zout moeten nemen, toch...

Ik ga er vanuit dat men eerlijk en oprecht is met het delen van de ervaringen.

weimar
22-08-11, 16:05
Ook niet op deze site??? :shock:

Ik herinner me een discussie over Sunpass... :-k

trails
22-08-11, 16:23
Ja, dat weet ik ook wel, en met dat topic nog zo veel andere topics.

Dus eigenlijk, als je alles met die grote korrel zout moet nemen, kun je niet echt veel meer geloven en heb je niet veel aan het lezen van andermans ervaringen.
Dus, waarom dan een forum als dit?

Gelukkig zoeken wij graag alles zelf uit voor onze vakanties. Je mag maar een hobby hebben.

[verwijderd]
22-08-11, 16:28
Het gaat er niet om dat DIT forum niet betrouwbaar is, ook al zie je hier geregeld ook mensen de plank compleet mis slaan maar het gaat er om of de sites waar jij kijkt ook betrouwbaar zijn.

Sites zoals bv tripadvisor neem ik ook niet geheel serieus, ik kijk dan naar de gemiddelde mening van de mensen en meer niet. Heb je wel eens gezien hoe meningen over een hotel of autoverhuurbedrijf uit een lopen?

Zelf huur ik bv liever geen auto van Alamo vanwege de ellende die wij daar keer op keer mee hebben gehad, maar andere zweren bij Alamo. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen, uiteindelijk gaat het er toch om hoe JIJ het zelf hebt ervaren.

En ik vertrouw ook meer op de forummers die hier al langere tijd meelopen dan op meningen die geschreven staan op de sites van het bedrijf zelf.

trails
22-08-11, 16:43
Je moet idd alles lezen en er dan zelf lering uit trekken.
Gelukkig zijn wij wat vakanties betreft stronteigenwijs en zoeken zelf onze weg en lopen niet achter de meute aan.

Zelf hebben wij, gelukkig, alleen maar goede ervaringen met de diverse autoverhuurders.

sjoerd
22-08-11, 17:22
Ook ik heb nog nooit problemen gehad met Alamo en zal dan ook weer voor Alamo gaan(al is het alleen al vanwege hun tol-programma).
Ik vind het fijn van forumleden te horen dat ze positieve ervaringen hebben en zal dan ook mijn volgende auto huren bij Uscarhire. Nu nog beslissen of het de fullsize SUV of de minivan wordt.(Passen we vast wel in met z'n 4'en) ;-)

trails
22-08-11, 17:33
Voor ons 5-en gaan we altijd voor de minivan en zouden geen andere auto willen.

Lion
24-09-11, 19:44
Wij, 2 volw. + 2 kinderen (18/15 jaar) + 4 soft-cases+handbagage

kunnen boeken voor het volgende bij Alamo: www.uscarhire.co.uk (http://www.uscarhire.co.uk/)

Standard SUV
26/12/2011 Miami 5/1/2012 Orlando -2 bestuurders
Euro: 445,-- inkl. Gold-verzekering (GBP 375,--)
Extra Enhance Road assistance: USD 25,00

Lijkt mij een goede prijs?, of..................

sjoerd
24-09-11, 20:10
Bij mij was dit ook de goedkoopste optie(27-12 t/m 6-1). Ik denk dat ik goed vergeleken heb. Heb er wel voor gekozen om vooraf te bepalen, omdat de Euro licht aan het zakken is.

Harold
03-10-11, 14:08
ik heb bij uscarhire in 2007 en in 2009 geboekt, steeds waren zij stukken voordeliger dan andere (gerenomeerde) aanbieders zoals usareisen.de/mietwagen.

Ik sta weer op t punt om een auto te huren en ook nu weer is het goedkoper bij uscarhire, als moet ik erbij vermelden dat het prijsverschil nu een stuk minder is;

18-26dec
full size suv allebei gold super inclusive
uscarhire 304 pond = 354 eurie
usareisen = 389 eurie

trails
03-10-11, 14:30
Idem voor ons, in 2010 een minivan gehuurd en komende februari ook, veel voordeliger. Net als Sjoerd kozen wij beide keren om het meteen te betalen i.v.m. de gunstige koers, die is nu wat minder gunstig.
Overigens, de service is super, als je mailt dan krijg je meteen antwoord van Roger of Roulla. En via hun forum kun je ze alles maar dan ook alles vragen.

Harold
06-12-11, 12:55
Heb gisteravond laat weer geboekt bij uscarhire.
De tarieven scheelde niet zo heel veel met usareisen.de, maar vanwege geen klachten de vorige keren dat we bij uscarhire hebben gehuurd, toch voor hun gekozen.

Op hun site kun je kiezen om de prijzen te zien in £ of $, het gekke was dat de pond voor ons een stuk voordeliger uitviel dan de dollar (50 euro!)

jbdutch
06-12-11, 13:59
En een groot voordeel is dat je achteraf je dollar express member nummer door kan geven zodat je niet in de rij hoeft te gaan staan!

http://www.uscarhire.com/faq-dollar-express.aspx

bollie763
30-12-12, 23:52
Ik heb de voorwaarden 3 keer gelezen maar twijfel toch nog aan mijn engels. Klopt het dat als je 15 pond betaalt dat je dan kosteloos kunt annuleren tot 7 dagen voor vertrek? Heeft iemand dit al ooit gedaan?

trails
31-12-12, 08:46
Dit is inbegrepen:
Is amendment and cancellation cover included?
Yes, unlike a lot of other companies, our price as quoted includes cancellation and amendment cover.Cancellation Cover means that if you cancel your booking and inform us prior to 48 hours before your rental commences then you are entitled to a full refund. Note, in some cases, refunds may not be made until approx 2-6 weeks after your booked return date depending on how long it takes the rental company to provide us with the appropriate paperwork. In most cases however, refunds are made shortly after the cancellation request has been made.

CANCELLATIONS / No Show's
You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car. Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund.Dus als je minstens 48 uur voor het begin van je huur annuleert krijg je gewoon je geld terug.

bollie763
02-01-13, 01:24
Dankjewel dat je even mee wilde kijken!

ina
28-01-13, 21:04
Is er iemand bekend met het huren van een auto bij www.uscarhire.com

trails
28-01-13, 21:18
Ja, wij hebben de afgelopen keren via hun geboekt. Alles tot zeer grote tevredenheid en als je via hun Alamo boekt kun je ook gebruik maken van de kiosk op het vliegveld.
Zeer goede service!

G&Y
28-01-13, 23:01
Ook wij hebben goede ervaringen met uscarhire.com. We hebben zowel vorig jaar in de voorjaarsvakantie als de afgelopen kerstvakantie gebruik gemaakt van uscarhire (beide keren Alamo geboekt).

ina
28-01-13, 23:15
Dank je alvast voor de reacties:)

Ben benieuwd of er meer mensen zijn met ervaring met deze carrental?

trails
29-01-13, 08:09
Er is trouwens al een topic hierover:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?4324-Autohuur-www-usacarhire-co-uk
.com is dezelfde als .co.uk

Bedankt. Ik heb de onderwerpen samengevoegd.
Moderator Michael66

senkermens
22-06-13, 10:59
net gekeken bij uscarhire scheelt meer dan 100 euro op een full size suv tov de duitse buren klopt dit wel

jarjarbinks
22-06-13, 17:39
net gekeken bij uscarhire scheelt meer dan 100 euro op een full size suv tov de duitse buren klopt dit wel

Klopt zeker, is zeker betrouwbaar. En ja kan soms veel schelen, kijk ook op alamo.co.uk/brits ook goedkoop. Altijd blijven vergelijken.

Guido
07-08-13, 22:32
Hallo allemaal,

Begin volgend jaar eind maart begin april (16 dgn) gaan wij weer naar Florida.
Ik ben nu een auto aan het zoeken en kwam uscarhire.com tegen die wel erg goedkoop is vergeleken met anderen.
Wij willen een grote suv en dachten aan de klasse van een Chevrolet Tahoe.
Als ik de prijs vergelijk (in euro's) kost de auto bij usareisen.de superinklusiv-plus €900,- en bij uscarhire.com gold inclusive €680,- (ja de prijs is in € en niet in gbp).
Snel verdiend lijkt mij ......... maar zie ik niets over het hoofd, of gewoon boeken?????

Alvast bedankt voor jullie reactie's
Gr,
Guido

trails
08-08-13, 08:47
Wij hebben altijd geboekt bij USCarhire en vinden het een super bedrijf met een hele goede service. Dus, gewoon boeken.

Guido
08-08-13, 16:59
Heb geboekt, klasse Chevrolet Tahoe met gold inclusive 16 dagen, €700,- inclusief road assistance.
Volgens mij geen slechte prijs.

gr,
Guido

senkermens
18-08-13, 23:18
ik heb voor 13 dagen tahoe plus road assistance voor 630 euro vond ik ook redelijk

Brandsmaatje2
19-01-16, 21:09
Help!
Ik ben mijn email met de gegevens van mijn reservering kwijt. Ik heb 6 oktober 2015 een reservering voor een minivan gemaakt voor aankomende zomer. Nu ben ik heel stom mijn email met het ordernummer kwijt. Iemand toevallig ook al eens meegemaakt. Ik heb nu een bericht via hun website gestuurd in mijn gebrekkige engels. Maar ben niet eerder gerust dan dat ik dat nummer en of de email weer heb ontvangen. Zeker nadat ik nu zie dat de prijzen aanzienlijk hoger liggen.
Heeft iemand nog tips wat ik verder kan doen?

Njit
19-01-16, 21:27
Gewoon rustig blijven ademen. USCarhire staat bij mij bekend als zeer klantvriendelijk. Ze zullen je vast snel een mailtje sturen.
En de zomer duurt nog een hele poos :)

FloridaFabian
19-01-16, 21:29
Geen zorgen! Zij beschikken met zekerheid over jouw gegevens, dus zullen ze je zo voorzien van het ordernummer. Mocht het in eerste instantie niet lukken kun je altijd via je rekeningafschrift/creditcard-overzicht (er vanuit gaande dat je een aanbetaling hebt gedaan) een betalingsreferentie opzoeken en overleggen.

Brandsmaatje2
19-01-16, 21:39
Jullie hebben helemaal gelijk! Paniek om niks. Ik kreeg net al een reactie op mijn mail en heb de gegevens opnieuw gekregen. Heel erg blij mee. Ik was de hele week al boos op mijzelf dat ik de mail niet meer had. Ben nogal een controlfreak. Bedankt in ieder geval voor de snelle reactie en steun. Het voelt toch wel als een warm bad hier op het forum!

Njit
20-01-16, 08:37
Binnen een half uur, dat noem ik pas snelle service :) Ze hebben trouwens ook een handige App. Kun je je gegevens ook in opvragen.

https://lh3.googleusercontent.com/HkYmHGKxU6Cnn4iqvNaajUkldOS6QO-6cTaXlgB8Jn2EPi5ruaNi99V7ykg_kP756g=h900-rw

FloridaFabian
20-01-16, 10:27
Wij hebben dit jaar voor het eerst met hen geboekt, ze hebben zelfs een app voor m'n Apple Watch waarop ik mijn order kan tracken!

Njit
20-01-16, 11:16
Alleen nog geen Android Wear. Dan waren ze helemaal klaar geweest :)

Brandsmaatje2
20-01-16, 21:20
Binnen een half uur, dat noem ik pas snelle service :) Ze hebben trouwens ook een handige App. Kun je je gegevens ook in opvragen.

https://lh3.googleusercontent.com/HkYmHGKxU6Cnn4iqvNaajUkldOS6QO-6cTaXlgB8Jn2EPi5ruaNi99V7ykg_kP756g=h900-rw
Ja geweldig zo snel. Het was ook een mooie persoonlijke mail. En ik ga ook zeker de app installeren.

Fitzroy
16-06-16, 18:04
Even een vraagje: kun je bij USCarhire ook skip the counter doen bij Alamo en ook de kiosk overslaan?
En nog een vraag: ik zie dat je pas 8 weken van tevoren hoeft te betalen. Betekent dit ook dat je dan pas een confirmationnr. krijgt van Alamo, waarmee je kunt inchecken?

Ruud2004
16-06-16, 20:58
Indien je het Alamo reserveringsnummer hebt én op een luchthaven vliegt waar Alamo aan "skip the counter" doet, wel.

Anita74
16-06-16, 23:10
Toevallig heb ik deze week online ingecheckt bij Alamo (luchthaven Miami). Je moet wel eerst alles betaald hebben bij USCarhire (dus 8 weken vantevoren), dan krijg je pas dat confirmationnummer voor Alamo. Skip the counter kan ook, maar dit kan pas vanaf 30 dagen voor vertrek.

mblokland
18-06-16, 00:22
. Skip the counter kan ook, maar dit kan pas vanaf 30 dagen voor vertrek. skip the counter kan zodra je het confirmation number hebt, heb zelf al zes maanden vooraf skip the counter gedaan.

Anita74
19-06-16, 14:01
Bij mij lukt dit nog niet, ik heb al wel online ingecheckt en een confirmation number ontvangen via mail.
Bij "Skip the Counter" requirements staat: Reservation must not exceed 30 days.

Fitzroy
19-06-16, 14:08
Dit betekent dat het niet mogelijk is als je de auto langer dan 30 dagen huurt. Ik weet niet of dat het geval is?
Anders misschien even de tips uit het Alamo topic halen van de Duitse blog.

Anita74
19-06-16, 14:15
@Fitzroy: nee, we huren de auto minder dan 30 dagen. En op Miami International zou het moeten lukken, maar de link om door te klikken staat niet in onze reservering :(.
Ga even kijken bij de Duitse blog.

mblokland
19-06-16, 14:37
Hierbij de procedure:

Skip the Counter
Skip the Counter does just as it says, it allows you to bypass the counter/kiosks and head straight to the garage to select your vehicle. Here’s the official line from Alamo:

Many of our top locations offer “Skip the Counter” after you check in online.

Here's how it works:
• When you “Skip the Counter,” you don’t need to visit the counter or kiosk. You can go straight to your car!
• This optional service is offered free of charge at select locations in the Online Check-In process. Check if your location qualifies for "Skip the Counter."
• To “Skip the Counter,” you will be required to confirm your protection options, agree to the Rental Agreement Terms & Conditions, and enter a valid credit card. (No charge is made until you return your vehicle.)
• Certain restrictions apply.

First of all you need to make sure that the airport you are flying to offers the Skip the Counter service. As we are mainly dealing with Orlando International Airport, I can confirm that Skip the Counter is available here. However, please note that this service is NOT available at Orlando Sanford Airport. To check this, please follow this link which explains the entire procedure and includes restrictions which is my next point:

https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html

In order to complete the Skip the Counter process, you must check that you meet the requirements, these can be found below:

Skip the Counter Requirements
In order for a reservation to be eligible for "Skip the Counter," it must meet these requirements:

• Reservation must be at a rental location that offers “Skip the Counter” Check a location for eligibility.
• Reservation must not exceed 30 days.
• Reservation must be made at least 24 hours in advance.
• Reservation cannot include certain add-ons that need to be added to vehicle (i.e. fuel, mobility devices, etc.).
• Reservation cannot be prepaid or direct billed to a 3rd party (i.e. Voucher, Business Account, etc.).
• Renter must use a major credit card (or debit card) to secure rental.

Please note that if you have pre-paid or have billed via a 3rd party (does not include Alamo Brits) you cannot complete Skip the Counter. This also applies if you have included any add-ons when you originally made the booking such as fuel etc. **There is now a workaround for this contained within the comments.**

Throughout the Online Check In and Skip the Counter processes you will need to agree to the Rental Agreement Terms & Conditions, and enter a valid credit card. (No charge is made until you return your vehicle). You will also need your driving licence details.

The procedure
This is the exact method I used to go through the process. Other people have confirmed this method as being successful also.

• Book your vehicle either via Alamo.com, .co.uk or Brits (you should receive a confirmation email).
• Once you have this email there should be a link on there for SaveTime. Click this link and complete the SaveTime process. As per update, this is no longer necessary. Proceed directly to Online Check in below.
• You should receive another confirmation email thanking you for using the SaveTime feature.
• Next, you need to go to Alamo.com or follow this link to Online Check In:

https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html

Log in entering your first name, last name and confirmation number and complete the Check In procedure.

• You should then receive another confirmation email thanking you for checking in online with a link to bypass the counter. Again, follow that link or log into Alamo.com using the link above and finding the option for it on the right-hand side of your booking page.
• Once you have completed Skip the Counter you will receive another email confirmation which tells you to go straight to the garage. This is also confirmed on all of your paperwork, print off your barcode and paperwork and head straight to the garage!

Issues
One problem I encountered was the flight number information. If you have included your flight number on your original booking, you will need to remove it from the additional information section which is a drop down menu when completing Online Check In and then re-submit.

If you have booked with Virgin you will need to complete this via their own booking system on confirmation emails etc. Virgin differs slightly in that once you have completed Online Check In with them this is sufficient as it seems to include Skip the Counter during this process.

The latest issue is when Rachy tried to do Online Check In and Skip the Counter but couldn't due to some unknown error within the Alamo system even though she clearly qualified for this. Rachy originally booked via Alamo.co.uk and I believe she also tried with the .com site. I suggested she tried with Alamo Brits and the process worked flawlessly. Please bare this in mind when choosing who to book with.

If you are getting the dreaded "protection type invalid" message upon check in, which a few people have reported (generally the screen is populated with your details briefly then disappears taking you to a new reservation page), try checking in again, then open up another page in Google (whilst leaving the check in tab open on your original page) and then search Alamo Bypass the Counter and complete the process that way (special thanks to Orlando 2004 for this).

Another workaround for the issue directly above is to log into your completed SaveTime booking page, click save and continue at the end then attempt Skip the Counter by pressing the button on the right of the page (thanks to oeamon for this). You will still need to have completed OLCI prior to this.

From: Alamo Guide (OLCI & Skip the Counter) - theDIBB
http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=860575

Anita74
19-06-16, 14:39
Gelukt ;)
Via amerika-forum.de zag ik de link: Link zum Bypass-Ticket (http://www.smartredirect.de/redir/clickGate.php?u=0a84180Z&m=1&p=jD5Mw7xwsb&t=65Jww90i&st=&s=amerikaforum-de&splash=2&url=https%3A%2F%2Fwww.alamo.com%2Fen_US%2Fcar-rental%2Fcheckin%2Fbypass.html&r=http%3A%2F%2Fwww.amerika-forum.de%2Fthreads%2F229959-alamo-skip-the-counterbypass-ticket-anleitung) (moest wel eerst ingelogd zijn bij Alamo) waarmee ik de 'skip the counter' kon regelen.
Meteen uitgeprint en over 5,5 week kunnen we 'straight to the cars'!

Roy Reuter
20-06-16, 15:13
Aha, dus als ik het goed begrijp, kunnen wij geen gebruik maken van skip the counter omdat we hebben geboekt via uscarhire (3rd party)?

Anita74
21-06-16, 17:19
Jawel hoor, wij hebben ook geboekt via uscarhire :D

PixelMagic
24-06-16, 13:49
Afgelopen maandag een auto geboekt, zie dat na het brexit nieuws de prijzen aan het dalen zijn (van €499 naar €486 in een paar uur).

Heeft iemand ervaring met het omboeken bij Uscarhire ? We hebben nu een Icar en zou het niet erg vinden naar een Ifar te kunnen upgraden voor een minimaal bedrag (was €85 tijdens het boeken).

Fitzroy
24-06-16, 15:50
Ik heb vanochtend geboekt en in Engelse ponden direct betaald. Omgerekend scheelde dat zo'n € 40,- met begin van de week. Toch de moeite.

rjkd
11-10-16, 13:35
Heeft iemand ervaring met het kosteloos annuleren van een auto bij uscarehire.com?
Onderstaande staat op de site dus ik ga ervan uit dat het geen problem is maar, ik ben altijd een beetje huiverig...

CANCELLATIONS / No Show's
You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car.Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund. Booking Amendments
No admin charge is made for amendments to bookings. In the event you amend your booking and the rental price therefore changes, we will either charge the the difference if greater, or refund the difference if a lesser amount. Note, we can not guarantee to be able to make an amendment within 2 business days of your pick-up date although we will endeavour to do so.

derrobbie
11-10-16, 14:04
Heb toevallig net een auto bij hun (geboekt via uscarhire.co.uk) afgelopen zaterdag geannuleerd. Gewoon een kort mailtje gestuurd. Had binnen 1 uur een berichtje terug dat de auto geannuleerd was en ik binnen 2~3 werkdagen het geld terug zou hebben. En het bleek nog sneller, want zondag was het bedrag alweer terug gestort op de creditcard. Hier dus geen enkel probleem met uscarhire.

trails
11-10-16, 18:08
Wij hebben dat vorig jaar gedaan omdat we elders goedkoper uit waren.
Zoals hierboven wordt vermeld: berichtje sturen en het is in no-time gerestitueerd. Het is een bedrijf met een super service.

PixelMagic
11-10-16, 20:19
Heeft iemand ervaring met het kosteloos annuleren van een auto bij uscarehire.com?
Onderstaande staat op de site dus ik ga ervan uit dat het geen problem is maar, ik ben altijd een beetje huiverig...

CANCELLATIONS / No Show's
You are entitled to a full refund of any payments made, for cancellations made up to 2 working days prior to collection of your car.Notice of cancellation must be made in writing (or by email) and received by us prior to this time. If you do not collect your car that has been booked and pre-paid (this is called a 'no-show') then you are not entitled to a refund. Booking Amendments
No admin charge is made for amendments to bookings. In the event you amend your booking and the rental price therefore changes, we will either charge the the difference if greater, or refund the difference if a lesser amount. Note, we can not guarantee to be able to make an amendment within 2 business days of your pick-up date although we will endeavour to do so.

Yup, in augustus gedaan en had binnen een week het geld terug op de creditcard. Afhandeling loopt per email en zeer correct. Klein detail,mik had betaald voor de brexit in euros en ben even bang geweest hier een nadelige koers verrekening te krijgen, maar alles is perfect gedaan, tot op de eurocent terug gestort.

rjkd
11-10-16, 22:22
Dat is fijn om te horen! Maar Stel dat ik een andere auto of dezelfde goedkoper zie op dezelfde site, kan ik dan bv de een annuleren en de ander gewoon boeken? Dit is misschien een beetje een domme vraag maar ik vraag me dat oprecht af ��

PixelMagic
12-10-16, 18:22
Dat is fijn om te horen! Maar Stel dat ik een andere auto of dezelfde goedkoper zie op dezelfde site, kan ik dan bv de een annuleren en de ander gewoon boeken? Dit is misschien een beetje een domme vraag maar ik vraag me dat oprecht af ��

Mailtje sturen en een quote vragen voor de upgrade of downgrade...

rjkd
19-03-17, 20:05
Hoi allemaal, heel toevallig is bovenstaande nu aan de hand. We hebben net een mailtje gestuurd maar ik betwijfel of ze daar vandaag nog op reageren.
Nog tips wat ik het best kan doen? Dezelfde auto nog een keer boeken lijkt me een beetje overdreven....

sanook
19-03-17, 22:17
Volgens de booking amendments die je zelf hierboven in oktober ge-copy/paste hebt kun je de boeking laten wijzigen en wordt het verschil verrekend dus als je goedkoper uitkomt krijg je een refund.