PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Immi



Immi
01-10-07, 16:32
Hallo allemaal.
Ik ben Imerle en ga in oktober voor de 2e keer naar Orlando met mijn gezin (2 meisjes van 4 en 9 en mijn man).
vind dit een geweldige site.
Ondanks alle info die er nu op staat heb ik toch nog enkele vragen.
Wat voor weer is het in oktober (we gaan van 12 okt-19 oktober).
We gaan naar de parken magic kingdom, 1 dag combinatie epcot en animal kingdom en 1 dag combinatie universal stusios en island of adventure). We zijn er 6 dagen waarop ook op zaterdag en zondag dus willen graag weten of het niet te druk is in het weekend?
heeft iemand een idee waar ik taartspullen (om taarten te maken en versieren) kan kopen in orlando?

Njit
01-10-07, 17:56
Het weer kun je hier vinden: http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/wxclimatology/monthly/graph/USFL0372?
Temperatuur ligt dus tussen de 18 en de 29 graden.

Je wilt wel veel parken in korte tijd bezoeken. Dit vergt wel een goede planning. Weekend is in het algemeen wel wat drukker.

yohn
01-10-07, 18:32
heeft iemand een idee waar ik taartspullen (om taarten te maken en versieren) kan kopen in orlando?
Wal*Mart & Publix

usa66
01-10-07, 18:53
Zoek eens een Michaels op in Orlando, er zijn er heel wat. Het is een geweldige craft winkel, waar je een hele tijd zoet kunt zijn... www.Michaels.com (http://www.Michaels.com).

Immi
01-10-07, 19:11
Nou allemaal..
hartelijk dank ben al op de site van micheals aan het kijken..
zie hele leuke dingen...
was wel benieuwd of ze net als in NY ook ergens een specifieke taartdecoratie winkel hebben...maar anders gewoon bij wallmart, publix en michaels kijken...
en ja het zijn veel parken in weinig tijd maar we willen zoveel mogelijk doen.
We hebben een huis met een zwembad en ik hou ook heel errrrrruuuug veel van shoppen. we moeten de dagen dus eerlijk verdelen

FloridaVerslaafde
01-10-07, 19:15
Kijk ook op www.wesh.com voor het actuele weer. Dat is een website van een televisiezender van midden Florida en hebben natuurlijk een aparte pagina voor weer en je kan er naar weatherplus kijken, dat is het weerkanaal van NBC. Altijd actueel ;-)
Wij gaan ook in Oktober en kijk elke dag even wat de vooruitzichten zijn.
Veel plezier....

cant51
01-10-07, 19:33
Ach het weer in Florida is over het algemeen lekker in oktober (ben er al een aantal malen geweest oktober) op de dag zo'n 23-25 graden maar in de avond kan het koel zijn dus neem voor de avond een trui of jasje mee, als het regent is het meestal een flinke bui en is het daarna weer droog, koop bij W*markt zeer goedkoope regenjassen want in de parken verkopen ze ook wel wat maar daar betaal je, je blauw zonde van het geld kan je leukere dingen voor doen.
Groetjes Toos

Ta2 Gerrit
01-10-07, 23:56
Zon,veel wind, smiddags bewolkt met af en toe een bui, maar wel 25 tot 28 graden.
Althans vandaag..... ;-)

kayla
21-04-08, 23:29
Ik heb ook een vraag over de taartspullen.

Heeft er ondertussen iemand anders misschien nog tips waar ik in de omgeving van Orlando goede marsepein uitstekertjes en bv goede kleurstoffen kan kopen.

Op de sites van walmart en target heb ik wel de "gewone" bakblikken enz. gezien maar ik zoek spullen om taarten te decoreren.
Die zijn hier nogal prijzig en hopelijk daar iets goedkoper.

Iedereen die met de meivakantie weggaat trouwens een heel fijne vakantie toegewenst!!!!:-P:-P

Michael66
22-04-08, 09:36
Bij de gemiddelde Walmart (Supercenter) vind je een rek van zo'n anderhalve meter met versierspullen voor je baksels. Sprinkles in diverse soorten en maten, kleurstoffen, allerlei hoofdjes en disneyplaatjes om erop te "plakken" etc.

Ook de Target is behoorlijk voorzien op dit gebied.

Als je bak-"hardware" zoekt (potten en pannen) kun je ook bij deze winkels terecht, maar ook bij warenhuizen als Macy's en Sears.

Tathna
22-04-08, 19:26
Ik heb ook veel taartspullen gekocht in Orlando afgelopen november. Ik ben hiervoor geslaagd bij Walmart, Michaels en Joann. Ook Acmoore verkoopt Wilton produkten ed.
Kleurstoffen zijn bij Walmart het goedkoopst bijv. Ook een standaard voor cupcakes is maar $9,- bij Walmart. Verder kun je bij Michaels, Joann en Acmoore vaak produkten kopen met 40% korting als je een coupon inlevert.

kayla
22-04-08, 19:35
O:)Kijk dat zijn de tips die ik zoek, Dank voor jullie snelle reacties michael66 en Tathna!=D>
Ik ga lekker shoppen volgende week!

Groetjes van Marja