PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Toos



cant51
30-09-07, 14:04
Wat leuk vanmorgen dit forum voor het eerst gezien, je kan mijn man en mijzelf wel echte Florida gangers noemen as 23 november vertrekken wij voor de 12 maal naar Florida, Florida is onze ""basis"" in Amerika vandaar uit vliegen we ook regematig met binnenlandse vluchten naar andere plaatsen maar voor ons is Florida the place to be en hebben wij geloof ik alle bekende en minder bekende plekken wel gezien voor ons is de
plaats om te verblijven Vero Beach en leuke plaats met geweldige stranden en een goede uitvalbasis voor leuke trips in Florida en nog niet zo bekend je komt er in iedergeval nooit Nederlanders tegen (niet zo slim om dit dan op een forum te zetten:grin:) maar het is echt een plaats waar het nog goed verblijven is als je ook rust zoekt, en dicht genoeg bij Orlando 1.1/2 uur rijden voor een paar dagen vertier maar ook naar het zuiden van
Florida is het niet te ver dus daarom wederom naar Florida.
Groetjes Toos

bono
30-09-07, 15:08
Hoi Toos,

Hartelijk welkom hier op dit gezellige forum.
Wat leuk dat jullie ervaren florida gangers zijn, weer kans op meer tips.
Daar hebben we altijd plaats voor \\:D/

Ik zou zeggen alvast veel plezier met aftellen, een kleine 2 maanden nog, gezien wij op 26 november vertekken voor onze ja wel...............2de keer!:mrgreen:
En natuurlijk veel plezier daar, en ook dat zal wel lukken.

Gr. Monique

Eric
30-09-07, 15:09
Hallo Toos, van harte welkom op het zonnigste forum van nederland (en België voor onze zuiderburen).
Leuk dat jullie al zo vaak zijn geweest, we kunnen jullie wel echte ervaringsexperts noemen ondertussen.
Ik hoop je nog vaak te zien langskomen hier op het forum.
Eric

cant51
30-09-07, 15:56
Bedankt voor jullie welkom, ik moet bekennen dat ook wij regelmatig 2 maar per jaar gaan, de laatste jaren naar Florida maar voor die tijd op heel veel andere plekken in Amerika, komen en nu zo'n 28 jaar zeer regelmatig daar en krijgen er nog steeds geen genoeg van, nu lijkt het of we al stok oud zijn maar zijn beide net 51 jaar maar reizen is onze grote hobby,heel veel van de wereld gezien maar Amerika, met name Florida staat boven aan, dus als er iemand iets te vragen heeft, stel ze maar, doordat wij in Vero Beach veel Amerikaanse vrienden hebben weet ik ook vrij veel van zaken die je als toerist niet zo snel aan de weet kom.
Toos

Mickey99
30-09-07, 19:53
Ook namens mij welkom op dit leuke en gezellige forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Wat leuk dat jullie al zo lang naar Florida gaan. Ik wens je veel lees- en postplezier hier!

Groetjes,
Sonja

jaap
30-09-07, 20:45
Welkom Toos,

Wij zijn een keer in Vero Beach geweest. In 1991 hadden we daar een hotel aan het strand. In het zand kon je leuke schelpjes opgraven en de kinderen noemde ze zoeners (schelp zoog zich vast aan je huid). Wij gaan nu vaak naar Napels, ook voor de rust en om te winkelen.

Groetjes Jaap

cant51
01-10-07, 19:21
Dankje voor je welkom Jaap, het hotel op het strand is er nog steeds en de schelpen ook, Napels is ook erg mooi en ken ik ook behoorlijk goed, de reden dat wij nog steeds
naar Vero gaan is omdat wij er veel amerikaanse vrienden hebben, een aantal daarvan regelmatig naar Nederland komen, als wij in Vero zijn trekken wij veel met al onze vrienden daarop vandaar dat voor ons Vero nog steeds the place to be is
Groetjes Toos