PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Orlando2008



Orlando2008
27-09-07, 19:12
Hallo, zal me ook even netjes voorstellen zoals ik dat geleerd heb van mijn ouders :-\" Wij gaan met 3 personen volgend jaar heerlijk 3 weken naar Florida terug, wordt voor ons de 5e keer, en we kijken er nu al heel heel erg naar uit. We hebben afgelopen week leuke DVDs ontvangen over de parken en ons Disney hart ging weer helemaal kloppen... helaas duurt het nog even maar goed de voorpret is al heerlijk. Hoop hier nog wat meer tips te vinden en zal ook mijn best doen om ook tips te plaatsen. \\:D/ (file://\\:D/)

Mickey99
27-09-07, 19:47
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Er zijn hier nog veel meer verslaafden dus erg gezellig ;)

Groetjes,
Sonja

Orlando2008
27-09-07, 20:40
Heerlijk om bij zelfgestemde te zitten :grin: eindelijk eens niet personen die zeggen ga je nu al weer naar Florida #-oHet is zelfs zo erg met ons dat ondanks dat we nog moeten gaan volgend jaar we nu al weer zitten plannen voor daarna :-\" ben je dan verslaafd of verslaafd 8)

Njit
27-09-07, 20:43
'Ga je nu alweer naar Florida??'

Michael66
27-09-07, 20:43
'Ga je nu alweer naar Florida??'
jij ook al?

Njit
27-09-07, 20:56
Wij niet... wij gaan heeeel ergens anders heen..

Marjol
27-09-07, 21:00
Ik ga voor de tweede keer en zelfs aan mij vragen ze al "Alweer?"

Welkom op het forum! :)

Njit
27-09-07, 21:02
Ach ja.. zij gaan waarschijnlijk elk jaar met de sleurhut naar Frankrijk. Ook leuk (schijnt...)

Michael66
27-09-07, 21:06
Ach ja.. zij gaan waarschijnlijk elk jaar met de sleurhut naar Frankrijk. Ook leuk (schijnt...)..... o ja? Gelukkig maar, dan is er meer ruimte voor ons in Florida! Ieder naedeel hep se foordeel!

bono
27-09-07, 21:21
Jip hier is ook van hetzelde liedje:
Ga je nu alweer naar Florida......................

En dan ben ik inderdaad wel een bitch om te zeggen, ga je weer naar Spanje.............Frankrijk...................... ...Griekenland.
Dat doen jullie ook al tig jaar..............heb je het dan al niet gezien daar??
Nee is dan het antwoord.
Waarop ik dan antwoord, nee nou wij ook niet, gezien Amerika wel heel stuk groter is vergeleken met het land waar jullie heen gaan.

En dan valt de stilte......................


Jip wij vrouwen hebben altijd gelijk daarin........:oops:8-[:p

Gr. Monique

Orlando2008
27-09-07, 21:28
Ben zo blij met jullie :p Wij hebben die discussies dus ook altijd en maar uitleggen waarom je het dan zo leuk vind. Ik heb nu al 2x mee gemaakt dat mensen dus nav onze verhalen naar Florida zijn gegaan en dan ook ineens besmet zijn met het Florida virus. Gelukkig hebben ze daar nog steeds geen medicijn voor gevonden :razz: want hardnekkig is het wel :razz:

Mickey99
28-09-07, 07:34
Hier geen "Goh, ga je al weer naar Florida?" Maar meer van "Goh, ga jij dit jaar niet naar Florida, waarom niet??" :mrgreen:

FloridaVerslaafde
28-09-07, 16:42
Natuurlijk is bij ons ook het zelfde. Alleen bij ons vragen ze dan: "Gaan jullie nog op vakantie ?" En dan zeg ik "JA". En dat iedere keer vragen ze het zelfde..."weer naar Florida ?" En ik vind het dan zo "rot" om elke keer weer te zeggen: "Ja natuurlijk"

Orlando2008
28-09-07, 16:50
He Floridaverslaafde zie dat het op gaat schieten voor je. Nog maar 8 dagen ben jaloers :twisted: wij moeten nog ff (heel lang) doorbijten..:???:. Mooie avatar heb je trouwens :-\"

FloridaVerslaafde
28-09-07, 17:46
Ja joh Orlando2008, het gaat al snel maar voor mijn gevoel duurt het nog zo lang ;-)
Ieder jaar kijk ik er meer naar uit.
Ja bij mij op mijn avatar is het net iets mooier weer :D

Groetje,
Walter

bono
28-09-07, 20:32
OFF-TOPIC, TOCH WEL EEN BEETJE ;)
Hoi Floridaverslaafde, mag ik je een complimentje geven betreffende je weblog, erg gaaf en mooi gemaakt hoor.
Ik heb nog even gelijk een tipje opgeslagen voor onze aankomende vakantie.

gr. Monique

Orlando2008
28-09-07, 22:01
He Floridaverslaafde/Walter, Ja bij jou iets mooier weer maar af en toe een wolkje in de zomer is wel lekker he... \\:D/ Ach die 8 dagen zijn zo om geloof me.. mijn eerste komende vakantie is over 3 weken (nee dan geen Florida maar ook een heel mooi stukje op deze aardbol) en daar ben ik ook zwaar voor aan het aftellen.. waarschijnlijk tegen de tijd dat jij terug komt van ons mooie Florida stap ik in het vliegtuig naar het ook zo ontzettend mooie Zuid Afrika \\:D/

Michael66
29-09-07, 00:16
Hier geen "Goh, ga je al weer naar Florida?" Maar meer van "Goh, ga jij dit jaar niet naar Florida, waarom niet??" :mrgreen:
Of "Goh, ga je dit jaar "maar" één keer naar Florida?" ....

cant51
30-09-07, 16:11
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, weer naar Florida al 28 jaar naar Amerika en al zo'n 12 maal Florida (je kan maar verslaafd zijn.) en wij krijgen er nog
steeds geen genoeg van Geweldige steden,stranden, nog beter shoppen (zeker met de dollar koers op de moment) Ja het is een straf 23 november as moet ik weer hi hi hi
Grtjs toos