PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Louis Nijman



Louis Nijman
26-09-07, 11:36
Vertrek begin november 2007 weer voor het achtste jaar naar Florida , om daar een maand lang bij mijn Broer die een discotheek in St. Augustine heeft te logeren en al mij vrienden weer te ontmoeten

Eric
26-09-07, 13:59
Welkom op het forum, wat een mazzel met zo'n broer.
Gaan jullie ook nog ergens anders heen?
Eric

bono
26-09-07, 15:23
Hoi,

Zo leuk hoor................een maandje.................gezellig!

Blijf je inderdaad alleen daar of ga je ook nog ergens anders heen.....
En hoe heet de discotheek, wij zijn er ook in November dus misschien kunnen we langs gaan, even koekeloeren.......

Gr. Monique

Pluisje
03-10-07, 19:57
\\:D/Hoi,

Kan je ook vertellen hoe het weer dan ongeveer is. Wij gaan eind oktober
en ik kijk wel naar de filmpjes op you tube en zie met Halloween mensen met t-shirts en korte broeken. Maar is het daar 's avonds niet te koud voor of valt dat wel mee.

:-k Pluisje

Eric
03-10-07, 21:34
Die periode zou ik zowel wat korte broeken, maar toch zeker ook wat lange broeken (en shirts met lange mouwen) meenemen.
Kan vooral 's avonds behoorlijk fris zijn.
Eric

Pluisje
04-10-07, 06:46
Ja ik was al van plan om ook een lange broek en een vest of iets dergelijks mee te nemen voor 's avonds maar ik was wel in verwarring gebracht door de filmpjes van halloween op you tube. Vervolgens zag ik op deze link
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=hetweer&p_cat=weerwaarneming&pOWC=15m&pLocationId=426609863

dat de minimum temperaturen toch nog vrij hoog lagen vandaar mijn twijfel.

Maar door jouw antwoord kom ik waarschijnlijk weer op het rechte spoor en heb ik niet het idee dat ik mijn warmere kleding voor niets inpak.

8-) Pluisje

FloridaVerslaafde
04-10-07, 10:16
Hoi Pluisje,

Wij gaan altijd in Oktober naar Florida en ik heb maar 2x een lange broek aan en dat is op de dag van aankomst en op de dag van vertrek. Maar ja ik ben ook niet echt een kou kleun.

Groetjes
Walter :D