PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Juul



Juul
09-02-05, 00:27
Hoi Florida Fans,

mijn naam is dus Juul, ben woonachtig in Spijkenisse en ga over anderhalve week (jippie) voor de 2e keer naar Florida met manlief en dochter van vier (ze wordt daar 5).
Mijn man en ik hebben al aardig wat gezien van de States en gaan nu voor die kleine naar Florida (vind zelf California heel leuk). Dus veel disney maar ook wil ik dit keer Kennedy Space Center zien!!!
Vind dit forum erg leuk, en heb al aardig wat tips gezien. Hoop in de toekomst ook andere van dienst te zijn met mijn ervaringen.

Groetjes

Juul

Daniel
09-02-05, 00:33
Hoi Juul!

Ook een warm welkom voor jou op het Florida Forum! Wanneer vertrek je? Ik vlieg de 19e naar Clearwater.

Daniel

beppie
09-02-05, 11:49
Hoi Juul,
wij gaan op 21 februari. Via Mima niaar Orlando en ons zoontje is 4,5 dus ook veel Disney. We zijn samen in 1999 geweest en toen ook niet Kennedy Space Center gezien, maar die staa nu wel op de lijst hoor.
Veel plezier!

Juul
09-02-05, 13:20
Hoi,
bedankt voor jullie reacties!!! we vliegen de 19e, hahaha zitten we dadelijk in het zelfde toestel...
Wij vliegen over Philly naar Orlando.

Groetjes

Juul

Daniel
09-02-05, 13:26
Jammer... Wij gaan de 19e via Atlanta naar Tampa, maar niet getreurd: ongetwijfeld hebben we allen een supervakantie!

Daniel

Juul
09-02-05, 14:29
Ow ja inderdaad, had wel leuk geweest he!

Maybe next time

Juul