PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Pieter



Pieter.Fonda
26-09-07, 11:28
Hoi allemaal,

Even voorstellen, tsja wat moet ik over mezelf vertellen? Een 42 jarige Zeeuwse jongen, doet iets met computers voor een baas en mag dondersgraag schieten, niet met een pistool of geweer maar met zijn camera.

Vertrek naar Florida is nog 18 nachtjes slapen.... Plan van aanpak: de eerste 10 dagen Orlando en dan trekken... op 1 november staat de terugreis geplanned (daar denk ik nog even niet aan!!!)

Orlando reeds in 1995 bezocht.

Het doel waarom ik dit forum bezoek is om ideen aan de hand te doen en bij terugkomst dit aan jullie te melden en ja ik ben ook een Florida addict ;-)

Groet,

Pieter

PS. Mocht je nogwat van me willen weten.... stel je vraag gerust....

Njit
26-09-07, 12:12
Welkom Pieter. Ben benieuwd naar je foto's als je weer terug bent.
Veel plezier met de voorbereidingen.

Mickey99
26-09-07, 12:59
Welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

Ik wens je veel plezier hier op het forum en alvast een prettige vakantie maar dat gaat vast wel lukken!

Groetjes,
Sonja

pyca
26-09-07, 21:05
Hoi,

Ook namens mij welkom hier en veel plezier in Florida!

bono
27-09-07, 09:59
Hoi,

Nou ook namens mij van harte welkom op dit gezellig forum.
Als je nog wat extra wilt weten dat doen de reisverslagen hier op het forum altijd goede zaken...............

En als jij terug komt dan nog heel even wachten en dan mogen wij eindelijk eens gaan...........;-)

Gr. Monique

Pieter.Fonda
27-09-07, 11:38
Jullie dank voor jullie warme ontvangst, als het mij zo in Florida vergaat kan die vakantie zeker niet meer kapot! ;-)

Syllvia
27-09-07, 12:33
Hallo Pieter,

Ga je in je uppie naar FL?

We gaan ongeveer tegelijk, wij 18/10 weg en 6/11 terug.

groetjes sylvia

Pieter.Fonda
05-10-07, 09:45
Hallo Pieter,

Ga je in je uppie naar FL?

We gaan ongeveer tegelijk, wij 18/10 weg en 6/11 terug.

groetjes sylvia

Hoi Sylvia,

Nee ik ga niet in m'n uppie ;-) En gaaf dat jullie er ook zijn! Je kan me herkennen aan die witte anjer in m'n revers ;-) Sorry geintje...

Beginnen jullie ook in Orlando?

Groetjes,

Pieter