PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bianca68



bianca68
23-09-07, 21:24
hallo allemaal,

ik wilde me graag even voorstellen, ik hoorden van deze site en dacht helemaal leuk, om met mensen al onze ervaringen te vertellen over florida.
ik kom er al denk 32 jaar, en heb het dus aardig zien veranderen.
en nu kom ik er ook met mijn eigen dochters die het op hun beurt erg leuk vinden.

Njit
23-09-07, 21:41
32 jaar lang al, dan ben je wel een veteraan! Leuk dat je hier op het forum je ervaringen komt delen...

Eric
23-09-07, 22:23
Hallo Bianca, allereerst uiteraard ook van mij van harte welkom op dit forum.
32 jaar, dat is een hele tijd.
Ben heel benieuwd, hebben jullie een huis daar, of huren jullie steeds wat?
En waar gaan jullie heen, nog steeds naar de parken of iets anders.
Oftewel: Vertel eens wat meer......
Eric

bianca68
24-09-07, 11:26
hoi eric,

het is inderdaad al een lange tijd dat ik daar kom, eerst met me ouders als kind en nu met me eigen fam. met kinderen. maar we gaan eigenlijk altijd ook met me ouders en me broer en z,n fam. dus dat is wel erg leuk.
we huren eigenlijk altijd een hotel daar, vroeger vaak een motel 6 omdat er nog niet zoveel was, maar we zijn sinds 14 jaar oom in howard johnson op de 192 geweest. en nu gaan we voor de 2e keer naar seralgo hotel&suites ook op de 192. naast old town
we hebben ook vaak zat een rondreis gemaakt, door amerika dat was natuurlijk ook een aparte ervaring. tot indianen en cowboys tot amie,s mensen. dat leven is zo uitgestrekt daar. je zult er nooit op uitgekeken zijn.

gr. bianca

FloridaVerslaafde
24-09-07, 13:09
Hallo Bianca,

Zo dat is leuk zeg, 32 jaar. Dan heb je inderdaad veel zien veranderen. Eigenlijk heb je de hele ontwikkeling/ontstaan gezien van de US192 en Kissimmee door de komst van Disney.
Heb je toevallig toen foto's gemaakt en deze nu gedigitaliseerd ? Ik ben erg nieuwsgierig want ik verzamel zelf foto's en ander materiaal van Florida van vroeger. En dan speciaal van de begin periode van Disney.

groetjes,
Walter