PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nienke100



nienke100
19-09-07, 17:12
Hallo allemaal,

Ik ben Nienke en over 7 dagen gaan we (mijn man en ik) op vakantie.
We vertrekken op woensdag de 26e met het vliegtuig naar Miami, om zondag de 30e op de Freedom (cruiseschip) te stappen voor een weekje Caribbean.

Groetjes Nienke

Tinkerbell
19-09-07, 17:15
Welkom hier en wat een leuke vooruitzichten.
Mogen we de foto`s zien als jullie terug zijn ?

nienke100
19-09-07, 17:19
Uiteraard gaan we een hoop foto's maken en ik zal er hier een aantal plaatsen.

Nijntje
19-09-07, 17:24
Welkom en wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie al zo snel gaan.
En waar gaan jullie allemaal naar toe in de Carribean? En is het jullie eerste cruise?

nienke100
20-09-07, 22:54
We gaan naar Haiti, Jamaica, Grand Cayman en als laatste naar Cozumel (Mexico).

Het is onze derde cruise. De eerste was een paar jaar geleden, de West Middellandse Zee, vorig jaar november de tweede, toen was de westkust van Mexico aan de beurt. En nu dus deze.

We hebben er veel zin in.

FloridaVerslaafde
21-09-07, 10:48
zo "cool" !! Ik wou dat ik het kon, maar als ik naar een glas water kijk word ik al zeeziek. Ben in 1989 vanuit Miami naar de Bahamas geweest maar ben heel de reis zeeziek geweest. Een ramp :-(

Maak je genoeg foto's die je met ons kan delen want ik ben wel benieuwd.

Veel plezier !!

Nijntje
21-09-07, 11:04
Ziet er leuk uit! Ben zelf alleen naar Grand Cayman geweest, maar dat was wel heel erg leuk. Als je de kans hebt moet je maar naar Stingray City gaan. Een grote zandbank midden in de oceaan waar je tussen de stingrays staat/snorkelt. Heel leuk.

Alvast veel plezier en ben benieuwd naar de foto's!

nienke100
21-09-07, 11:50
Als je de kans hebt moet je maar naar Stingray City gaan. Een grote zandbank midden in de oceaan waar je tussen de stingrays staat/snorkelt. Heel leuk.



We hebben daar een excursie naar toe geboekt, dus met snorkelen. We hebben er veel zin in.

En foto's zal ik zeker maken en daarna hier neer zetten. Ik weet alleen nog niet of we een onderwatercamera gaan kopen dit jaar, dus of we echt foto's hebben van de stingrays weet ik nog niet.

Nijntje
23-09-07, 22:09
Zeker de moeite waard om een onderwatercamera mee te nemen, maar als je dat niet doet zijn er meestal wel van die mensen die daar terplekke foto's maken die je dan voor een kleine vergoeding kan kopen (1 foto $15, 2 foto's $25 etc..) ;-)