PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Evy



evy
19-09-07, 09:53
Hallo,

Ik had een vraagje ivm de vliegticketten?Ik zou in juli 2008 naar Florida willen gaan en heb op internet naar prijzen gekeken.Ik vind ze wel heel duur.Is het goedkoper om dichter bij de vertrekdatum uw vliegtickets te kopen?Of is het goedkoper veel op voorhand ze te bestellen?En bij welke maatschappij doe ik dat het beste?
Of heeft de maand juli er iets mee te maken dat ze dan gewoon duurder zijn?
Wie heeft tips,
Alvast bedankt,groetjes Evy

Eric
19-09-07, 10:51
Beste Evy, allereerst van harte welkom op het forum.
July (hoogseizoen) is zo'n beetje de duurste periode voor tickets.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum eens, en klik maar op vliegtickets, dan lees je heel veel discussies wat de beste manier is om aan goedkope tickets te komen.
Eric

FloridaVerslaafde
19-09-07, 12:41
Hallo Evy,

Juli heeft er zeker mee te maken dat de tickets duurder zijn. Ook ligt het er aan met welke maatschappij je vliegt en of je rechtstreeks of met een tussenlanding vliegt. En ook het reisbureau is van invloed. Wij gaan altijd naar Florida in Oktober en dan vliegen we of rechtstreeks met Martinair voor tussen de €450 en €550 per persoon of als we tijd genoeg hebben en het prijsverschil is groot dan vliegen we met een tussenlanding. Dan vliegen we altijd met een Amerikaanse maatschappij voor meestal onder de €450.
Wij boeken nooit via het internet omdat ik dat niet veilig vind, maar wij gaan altijd naar D-Reizen. Die is meestal de goedkoopste en zoeken altijd de beste en goedkoopste oplossing. Heb nog nooit een slechte ervaring gehad met D-Reizen.
Ik zou zeggen, ga eens naar binnen daar en laat je vrijblijvend informeren over de goedkoopste vlucht.
Onze ervaring is dat als je ver voor vertrek boekt je meestal goedkoper uitbent. Al moet ik toegeven dat het wel eens is voorgekomen dat wij vlak voor vertrek een goedkoper ticket zagen maar dat was een aanbieding.
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen hebt. Sucses en hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Walter

Eric
19-09-07, 12:58
Wij boeken nooit via het internet omdat ik dat niet veilig vind.
Walter

Walter, mag ik je vragen wat je niet veilig vind met via het internet boeken?
Ik heb al meer dan 10 keer via het internet geboekt, en nog veeeeel vaker als je autohuur en hotels mee rekent.
En ik ben hier op het forum niet de enige, het merendeel hier boekt via het internet.
Persoonliojk vind ik dat veel prettiger dan via een reisbureau.

Eric

Njit
19-09-07, 13:00
Je betaald de uiteindelijke rekening toch meestal nog via een overboeking. En als het met Credit Card is dan verstuur je het via een versleutelde pagina. Niks mis mee qua veiligheid.

Michael66
19-09-07, 13:14
Je betaald .....
](*,)Njit toch ....

Njit
19-09-07, 13:27
Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...

Michael66
19-09-07, 13:58
Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Ik help wel voor de helft"

Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...

Njit
19-09-07, 16:41
De andere helft:
aja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...Jaja.. ik voel me nu heel dom en zal 100 strafregels schrijven...

En nu weer terug naar het onderwerp!

Eric
19-09-07, 21:40
En nu weer terug naar het onderwerp!

Ik wou al een opmerking plaatsen.......
Eric

A3
19-09-07, 22:22
Ik wou al een opmerking plaatsen.......
Eric

Da's dan goed gelukt..........

A3

FloridaVerslaafde
19-09-07, 22:28
Tja, het is gewoon een gevoel. Call me old-fashioned. Ik zit toch liever in een reisbureau aan een balie. Ik weet dat betalen via het internet veilig is, want ik koop geregeld spullen op het internet, maar ik boek mijn reizen toch liever nog op de ouderwetse manier.
Het bezoek aan het reisbureau is een deel van het vakantie gevoel. Raar hè ?

Jullie hebben wel humor LOL....

Groetjes,
Walter