PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Aziz



Aziz
19-09-07, 00:27
Ik heb me geregistreerd nadat ik zowat ieder topic heb gelezen. Althans de onderwerpen die voor mij belangrijk waren.

Ik ga 19 Oktober naar Orlando vliegen met een vriend. We gaan eerst op bezoek bij mijn neef die in Orlando woont en ik hoop de lancering van de Space Shuttle op welke manier dan ook te kunnen meemaken.
Gedurende ons 6 daagse verblijf in Florida wil ik ook een dag of 2 naar Miami en de keys.

Na 6 dagen vertrekken we met een binnenlandse vlucht naar San Antonio, Texas. Hier zullen we bij een kennis/vriendin verblijven. Wederom na 6 dagen vliegen we naar New York om hier de laatste 4 dagen door te brengen.

Het ziet er een beetje strak/krap gepland uit, maar het is onze eerste kennismaking met de Verenigde Staten. Ik hoop volgend(e) jaar/keer de oost kust aan te doen; LA, San Francisco en Las Vegas.

Ik kan echt niet wachten, zit gewoon de dagen af te tellen.

pyca
19-09-07, 07:03
Welkom hier!

Ik kan echt niet wachten, zit gewoon de dagen af te tellen.
:grin:Heel begrijpelijk, maar geniet maar van de voorpret (is minstens net zo leuk) voor je het weet zit je in het vliegtuig.

Njit
19-09-07, 08:01
Welkom Aziz,

Met 6 dagen Florida zou ik Miami en de Keys bewaren voor de volgende keer. Je bent een halve dag onderweg naar Miami. Vanuit Miami naar de Keys moet je ook een halve dag rekenen. Je moet ook weer terug neem ik aan...

Syllvia
19-09-07, 10:22
Ik zou ook de 6 dagen in Orlando blijven, zonde van de reistijd om helemaal naar miami te gaan.

groetjes sylvia

Michael66
19-09-07, 13:20
... zonde van de reistijd ...Ligt er natuurlijk aan welke route je neemt, welke route je neemt (om onderweg nog wat te gaan zien), etc.
Als je alleen maar via de snel(ste)wegen de betreffende plaatsen wilt bezoeken, dan geef ik echter zeer graag de voorgaande respondenten gelijk.:-D

Aziz
20-09-07, 22:09
Dank voor de reacties en suggesties. Ik zal het met mijn eenkoppig reisgezelschap overleggen :)