PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Natasja L.: Florida 2007



Natasja L.
17-09-07, 17:55
De vlucht is geboekt! Wij gaan op vakantie van 14 oktober t/m 03 november. We vliegen op 14/10 naar Fort Worth (Texas), met United Airlines. Dat is wel fijn, want met die Economy Plus stoelen heb je toch wat meer beenruimte. Mijn vriend moet hier een paar dagen zijn voor zijn werk. Daar blijven we tot vrijdag en pakken op deze dag het vliegtuig naar Orlando. (de vlucht is niet de meest ideale...eerst naar Denver, daarna door naar Orlando) Daar zien we het wel weer. In ieder geval op de bonnefooi!

Is er nog iemand die goede ervaringen heeft met een leuk hotel in Miami. Het hoeft geen budget hotel te zijn. Gewoon een leuk hotel met een prima ligging, fijne service, lekker strand en niet al te ver weg van Ocean Drive. We lagen altijd in het Sonesta Key Biscayne, maar dat is nu een Condo-hotel in aanbouw. Het is ons altijd prima bevallen, maar we willen nu weer een hotel in de buurt Ocean Drive (of op korte rijafstand). Verras ons eens...

Mijn vriend is al vaker in Fort Worth geweest en kent al wat leuke restaurants. Zijn er toevallig mensen hier op het forum die ook al eens in Fort Worth zijn geweest en die mij nog een aantal tips kunnen geven? Wat te zien in Forth Worth (behalve Stockyard en Sundance Square), leuke en goede restaurants, een gezellige café etc.

Eric
17-09-07, 23:37
Een paar belangrijke dingen in Forth Worth noem je al op, wat je zeker niet mag missen, is het drukken van dollarblijetten bij de Federal Reserve, gratis te bezoeken !!
Ga ook eens naar het Flying saucers cafe, met heeeel veel soorten bier.
Leuke stad trouwens, waar je zelfs in het centrum kan rondlopen (en dat is heel apart voor Texas.
Eric

Natasja L.
18-09-07, 09:27
Ga ook eens naar het Flying saucers cafe, met heeeel veel soorten bier.

Ja, hier had mijn vriend het ook al over.....Die had de Flying Saucer ook al gauw gevonden....:grin:

Bedankt voor de tips!

bono
18-09-07, 13:18
Hoi,

Wij vonden het Riu Miami Beach Hotel erg fijn.
Het is niet echt goedkoop maar je heb gelijk een lekker uit gebreid ontbijt buffet.
Je kan zo naar Ocean Drive lopen en naar die bekende winkel straat.

Gr. Monique