PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: joycespiers



joycespiers
17-09-07, 13:46
Hallo allemaal,

Wij gaan 9 oktober voor 2 weken naar florida met onze 3 kinderen van 13,12 en 5 jaar. Eerst blijven we een week in orlando om een paar parken te bezoeken en daarna is het eigenlijk nog blanco..... Wel vliegen we terug vanaf Miami. Graag zou ik nog naar Key West gaan maar toch twijfelen we daaraan, of het wel leuk is voor de kinderen. En de kinderen willen graag naar de krokodillenfarm. Heeft er nog iemand leuke suggesties?
Eerst wilden wij langs de oostkust naar Miami, maar ik geloof toch dat er aan de west kust meer te beleven is voor de kids. Wel willen we ook een paar dagen lekker relaxen......

gr Joyce

wippelgem
17-09-07, 14:04
welkom joycespiers!!!

ik zou zeker langs de oostkust gaan. Clearwaterbeach heeft een prachtig groot strand met een leuk pleintje waar savonds heel veel te beleven valt.
In clearwater hebben wij ook een boottocht gedaan om dolfijnen te bekijken.
Echt een aanrader! We hebben de laatste tocht van de avond gedaan en dolfijnen gezien èn een prachtige zonsondergang!
Ik heb ook al veel goeds gelezen van naples en zo.

Key west is ook heel tof. Mooie stranden en duval street is de moeite!

En miami is echt zalig. Toffe winkels, leuke restaurants, gezellige en jonge sfeer, prachtig strand!

Kben officieel jaloers!
Geniet alvast van de voorbereidingen!

PS vergeet de everglades niet te bezoeken. Daar zie je de alligators in het wild. Dat is toch altijd anders dan in een farm hé! En een airboat ride mag je ook niet vergeten! We zijn bij captain doug's geweest in everglades city. Echt zijn geld waard!

Njit
17-09-07, 14:14
Maar of Key West ook iets voor kleine kinderen is? Ik betwijfel het...

joycespiers
17-09-07, 14:21
Clearewater beach hebben we al meer over gehoord......en de dolfijnen......dat zal de kinderen zeker aanspreken! bedankt voor je reactie! Ik ga maar opzoek naar een leuk app/villa in clearewater.

gr Joyce

joycespiers
17-09-07, 14:23
en ik denk dat we Key West maar overslaan......

Mickey99
17-09-07, 19:33
Welkom op dit leuke forum! http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)