PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Nickelodeon Suites Resort, Orlando



pvroovert
15-09-07, 18:10
heeft er iemand ervaring met het nickelodeon hotel in lake buena vista ?
daar gaan wij nl binnekort heen en zou graag wten hoe het daar is

MarcelR
11-01-08, 16:28
We zijn er afgelopen Juni 2 keer geweest voor de Dora Show en ontbijten met de characters.
Echter niet geslapen-verbleven.
Was er druk, rond om het zwembad allemaal kamers en erg druk midden gedeelte met veel lawaai van schreeuwende kinderen in het zwembad en speelgedeelte.

Weet wel dat was onze mening met een dochtertje van 4.
Wij waren blij met onze villa en ons eigen zwembad, ergens verder weg, en toch het Nick Hotel bezocht en gezien.

moonlight91
07-11-10, 15:25
dit is wel al een oud topic maar wil er toch een vraag in plaatsen

ten eerste hebben we afgelopen jaar in het nick overnacht en vonden het een heel leuk,mooi en net hotel dus gaan we ook in 2011 weer overnachten
nu zou ik graag de character dining (ontbijt) een keertje doen. op de website staat er wel een stukje over en dat reserveren wel geadviseerd word (dat hebben we afgelopen keer dus ondervonden...alles was VOL!) maar kan nergens vinden waaruit het ontbijt oa uit bestaat en wat het p.p kost ..(staat ook niet in de documentatie van afgelopen keer)

heeft iemand dit characterontbijt al eens gedaan en weet antwoord op de vragen? anders neem ik eerst kontact met het nick zelf op natuurlijk

Lelli Kelly
09-11-10, 03:57
Hoi Moonlight,

Wij verblijven op dit moment in het Nick Hotel :-)
Aanstaande woensdag hebben wij het Character Breakfast dus na woensdag kan ik je er meer over vertellen wat het ontbijt voorstelt (het is buffet geloof ik).
Wij hebben van tevoren gebeld om te reserveren maar aangezien het nu erg rustig is zal het niet vol zijn denk ik.

Groetjes Leonie

moonlight91
09-11-10, 11:42
ik ben erg benieuwd !!
het ontbijt in het andere ontbijtgedeelte is wel erg lekker vonden wij
hoop dus dat het charactergedeelte bestaat uit de zelfde samenstelling van buffet

Lelli Kelly
11-11-10, 04:57
Hoi Moonlight,

Vanmorgen hebben we het Character ontbijt had. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid vond ik, goed verzorgd allemaal. Ik vond het zeker de moeite waard.
De ruimte waar het ontbijt wordt gedaan vond ik niet heel erg groot. Vandaag was het erg rustig maar ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen snel vol zit. Volgens mij kost het 15,95 dollar p.p.

Groetjes Leonie

moonlight91
11-11-10, 13:58
dan is het niet veel duurder dan in de ontbijtgelegenheid er tegen over
dat buffet kostte rond de 13$ voor volwassenen en voor kids net iets minder..
afgelopen meivakantie was het enorm druk, ik zal een dezer dagen een mailtje sturen om te reserveren voor de komende vakantie
(ons verblijf heb ik al eerder gereserveerd)
het kan maar vast staan toch!

Lelli Kelly
26-11-10, 16:26
We hebben in november hier 3 nachten gelogeerd. We hadden een kamer met 2 aparte slaapkamers, een ouderslaapkamer en een kinderkamer met stapelbed.
Het hotel was prima, wel iets meer "uitgeleefd" dan de andere hotels waar we gelogeerd hebben tijdens onze vakantie. Nadeel van de kamer is dat er in de kinderkamer geen deur zit (komt waarschijnlijk omdat er geen raam in zit dat dat niet mag).
Zwembad "(verwarmd) is leuk voor de kinderen.
Het Character Breakfast vonden we ook erg leuk om te doen.

Michael66
25-03-13, 12:17
Iemand nog recente ervaring met dit hotel?

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/483818_492544360809475_1424676771_n.jpg

moonlight91
25-03-13, 12:48
wij zijn er in de meivakanties van 2010, 2011,( beide keren 1 nacht) en 2012 ( 2 nachten)geweest
en jawel in de meivakantie van 2013 slapen we er weer 6 nachten
dus nog 5 weekjes aftellen daarbij 2 weekjes optellen
en dan kan ik je vertellen hoe de recente ervaring was
maar wat wij zoiezo van het Nickhotel vinden, dat kunnen jullie wel raden zeker :D

Michael66
25-03-13, 21:40
maar wat wij zoiezo van het Nickhotel vinden, dat kunnen jullie wel raden zeker :DRaden .... ja, dat kan ik. Zoveel bezoeken, dan bevalt het zeker.
En dan heb je vast ook foto's die en mooi beeld geven van wat jullie er gezien hebben. Kun je daar wat van plaatsen op het forum? :confused:

moonlight91
26-03-13, 10:07
zal er plaatsen als we terug zijn, dan is het een recente foto update
in iedergeval is het ontbijt er heel goed, het character breakfast ontzettend leuk
de zwembaden Top! , de pizza`s lekker en er is een subway
de kamers ideaal , vanwege de aparte kinderkamer..
en het entertainment geweldig..
wel zijn de kamers gehorig,het is natuurlijk zoiezo een echt kinderhotel maar anderzijds heb je daar nu ook niet zo`n last van,omdat de meeste op tijd in bed liggen daar

kortom ik vind het zelf het allerleukste hotel waar ik geweest ben..
ondanks dat ik een grote hekel aan spongebob heb ..
wij vinden het vooral prettig voor de laatste vakantie dag
nog heerlijk van het waterpark genieten, cockailtje erbij
dan de auto in richting het vliegveld
een heerlijke afsluiter......

Michael66
19-04-13, 17:28
Characters bij het ontbijt.

http://img716.imageshack.us/img716/5797/53985810151536740959330.jpg
Bron: http://on.fb.me/11o92Wx

rolandino
19-04-13, 23:13
Ik heb nu al medelijden met de ouders van de kinderen die naar dit hotel willen ;-)

moonlight91
20-04-13, 09:48
nee, echt niet.... haha
ik heb een antipatie tegen spongebob en kameraden, voor mij geen nickelodeon op tv maar ,geen Orlando zonder Nickhotel....zo leuk!

pvroovert
20-04-13, 22:28
nee, echt niet.... haha
ik heb een antipatie tegen spongebob en kameraden, voor mij geen nickelodeon op tv maar ,geen Orlando zonder Nickhotel....zo leuk!


wij zijn er ook 3 jaar op rij heen geweest
vond het wel elk jaar er op achteruit gaan
je ziet het per jaar verouderen ze doen bijna niks aan onderhoud
verder een leuk hotlel en de ligging is goed
groeten peter

Michael66
20-04-13, 22:32
Youtube filmpje:


http://youtu.be/mr5ZZfP7CTY?t=4s

verbeek
21-04-13, 09:12
Hallo,

Wij heben hier ook al verbleven,leuk hotel.
Vonden dit ook één van de betere hotels waar we al zijn geweest,reuze voor kinderen!
Zal zeker niet tegenvallen.

Mvg

moonlight91
21-04-13, 14:24
wij zijn er ook 3 jaar op rij heen geweest
vond het wel elk jaar er op achteruit gaan
je ziet het per jaar verouderen ze doen bijna niks aan onderhoud
verder een leuk hotlel en de ligging is goed
groeten peter

wij gaan ook al 3 jaar achter elkaar, en volgende week voor de 4de keer
en ja, je hebt er wel een beetje gelijk in, het valt ons ook op
belangrijk vind ik wel dat de kamers schoon zijn, en de pools
... maar toch blijft het een heel leuk hotel
voorlopig echt wel onze nummer 1 in Orlando..

mwest
06-03-14, 01:02
Heb dit hotel voor 2 nachten geboekt, mijn zoontje heeft ergens op you tube filmpje gezien dat je bij het zwembad geslijmd kan/ gaat worden net als op de tv ( 1 of andere groene derrie word over je heen gegoten) iemand hier bekend mee? Of is het zoiets wat je dan alleen in zo'n promo filmpje ziet ? Dan kan ik hem alvast uit de droom helpen ;-)

Is er savonds nog iets van entertainment of kunnen we dan gaan shoppen?.

moonlight91
06-03-14, 10:49
ja, bij het zwembad word er geslijmt... om de zoveel tijd word er een giga emmer met groene prut over de menigte gekeerd
die zich daar heeft verzameld ( viel ons wel op dat dit altijd in drukke periodes is.. in bv de herfstvakantie werd dit niet gedaan toen wij er waren, in de mei vakantie eigenlijk altijd wel)
verder zijn er ook diverse activiteiten waar je je voor op kunt geven ,die smiddags rond het zwembad plaats vinden
en ook die kandidaten komen er vaak groen van af
savonds is er ook iets te doen voor de kids
er is ook een club waar je de kids kunt dumpen tegen een redelijke vergoeding dan wel
dat is icl eten en dan kun je zelf kinderloos een stap in de wereld van Orlando zetten, even primetime met zijn 2tjes ;)
dus nee je hoeft je zoontje niet uit de droom te helpen

Ritchie
06-03-14, 11:59
Hier is de slime:


http://www.youtube.com/watch?v=sn5fIJ75YVk

mwest
24-03-14, 02:30
Owwww maar dat is enorm leuk voor oma omdat even met me zoontje te gaan doen.uiteraard moet 1 iemand dit nml filmen Hahaha.
Het gáat opschieten nu, kan me nu ng niet voorstellen dat ik daar over maandje sta :-)

wehave
24-03-14, 08:19
kan me nu ng niet voorstellen dat ik daar over maandje sta :-)We zijn allemaal aan het aftellen:D

mwest
16-05-14, 01:46
Het slime gebeuren is geinig!!! Ik vond het hotel opzich geen giller.
Heb me snachts paar keer afgevraagd of ik nou hotel bij de watervallen van COO had geboekt maar dan waren het de buren ( onder boven of naast) die een plasje deden en doortrokken.
wat gehorig hotel zeg!
vond het leuke ervaring opzich voor 2 nachten maar zou voor ons niet in de herhaling gaan.

S@skia
16-05-14, 10:27
Jammer om te horen, wij hebben hier ook lang over getwijfeld maar na het lezen van de super slechte reviews er niet voor gekozen. Maar dat slimen is natuurlijk super voor de kids :rolleyes:

moonlight91
02-02-16, 11:00
Na 17 april zal er geen Nickelodeon hotel meer zijn. Het hotel zal na de renovatie Holiday Inn Resort Orlando Suites & Waterpark heten.
Het nieuwe hotel zal zich nog wel focussen op kinderen en ouders met speel gelegenheden, shows en een water park
Er zal een 30 miljoen dollar kostende renovatie gaan plaatsvinden. Er zullen nieuwe gerenoveerde suites komen. Ook zal het zwembad en het café onderhanden worden genomen. Het zwembad en het café zullen vanaf 29 februari gesloten zijn.
ook de mall van het hotel zal de nodige aanpassingen krijgen,zo mis ik de Subway in het verhaal,maar zie daar een Starbucks voor terug.

bron: website Nickhotel

Niels82
02-02-16, 11:23
Dat is jammer, wordt dus "meer van hetzelfde"

Willemien
03-02-16, 09:36
Beste Florida liefhebbers, ik had een weekendje geboekt in het Nickelodeon hotel tijdens aanstaande mei vakantie en kreeg zojuist een e-mail dat het Nickhotel is vervangen door een Holliday Inn hotel met waterpark.
Mijn vraag is kan ik dan mijn aanbetaling terugkrijgen, ook al was er een no-refund policy? Want ik had dit hotel geboekt juist vanwege het Nickelodeon gevoel/ervaring voor mijn dochtertje.
Had ik dit eerder geweten dan had ik dit hotel nooit geboekt. 420 dollar voor 2 nachtjes. Was niet echt goedkoop voor mij maar oke een speciale herinnering mag wat kosten.

corrus
03-02-16, 10:54
Heb je het al geprobeerd??..
Anders gewoon schrijven of bellen naar waar je 't geboekt hebt.

Willemien
26-03-16, 09:57
Ik heb gebeld met het hotel en een ander telefoonnummer gekregen die ik moest bellen en na een kort gesprek heb ik mijn geld zonder problemen teruggekregen binnen een week of 2 stond het weer bijgeschreven op mijn cc.

moonlight91
05-04-16, 16:21
netjes Willemien,

Ik krijg zojuist een nieuws brief van het Nickhotel ,waarin staat dat het Nickhotel en de Nick experience nog beschikbaar is tot 31 mei 2016
je hebt dus nog de kans tot die tijd het Nickhotel te ervaren in de bekende opzet