PDA

Bekijk Volledige Versie : Haunted Mansion



calypso
14-09-07, 00:52
Wel vandaag was het zover een dag te laat maar op tijd voor de Halloween feesten, en dus vandaag zou Haunted Mansion weer open gaan. Dus weer lekker vroeg op weg naar Magic Kingdom, en uiterard was ik niet alleen.

En het was complete chaos, echt waar dit heb ik nog nooit gezien in Disney World. probeer jij maar een 5000 personen in een gangpad van 1 persoon te krijgen dan weet je dat het chaos word. Wel ze hebben het geweten bij Disney, iedereen en echt iedereen ging richting Hauntyed Mansion, en dat terwijl daar toch die vriendelijke meneer zo hard stond te roepen dat Splash mountain en Thunder mountain toch ook open waren. Weet niet of er werkelijk iemand heen is gegaan omdat je de mierenmassa maar een kant op zag gaan en dat was de andere.

maar goed na 20 minuten toch binnen gekomen en moet zegen het is mooi geworden, zijn diverse verbeteringen aangebracht, maar ik zal niks verklappen, om de sfeer niet te verpesten.

En nadat je uit het huis komt komt de 2de chaos nu wil iedereen natuurlijk die speciale pin hebben, en wat doet Disney dan? Natturlijk we zetten bij de uitgang iemand met pins dan kan die meteen ook nog even de uitgang blokeren. Dit was echt een misrekening van Disney deze opening. Maar goed na verloop van de morgen werd het wat beter al was de wachtijd nog altijd 30 minuten, maar gelukkig gaan deze snel om, deze attractie heeft een groot laadvolume!

Goed morgen is mijn laatste dag hier in Orlando alvorens ik voor 2 weken naar Atlanta ga, maar eerst nog even de vakantie goed afsluiten met Mickey's Not So Scary Halloween feest.
Groetjes vanuit een warm maar ook elke avond regenachtig Orlando.