PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ingrid: Rondreis 2005



ingrid
07-02-05, 15:23
Hallo allemaal,

We zijn druk aan het plannen voor onze rondreis aankomende juli en augustus, we zouden nog enkele nachten willen relaxen aan de westkust, alleen komen we er niet echt uit waar.
Op ons lijstje staan: clearwater, sarasota, napels en fort myers.
Kunnen jullie ons op weg helpen waar het echt goed toeven is en wat er voor bijzonderheden te doen zijn? Ik heb info gelezen over fort myers dat je daar gemakkelijk naar sanibel kan en dat daar ook zeeschilpadden aan land komen om eieren te leggen, dit lijkt ons erg leuk om eens te zien, heeft iemand dit ooit meegemaakt? Graag horen we ervaringen en tips.

edit: Ik bedoel natuurlijk schildpadden :oops: (vergeten na te lezen)
Ingrid

gretl
07-02-05, 19:51
Wij gingen ook voor de schildpadden, haha... nooit gezien. Maar veel lol gehad! Zo ook het strand bij Naples ontdekt: helemaal leeg en stil, super dus!! Het is letterlijk en figuurlijk de 'andere' kant van Florida: geen trendy toestanden en drukte. Gewoon een heel mooi strand met palmen en blauwe zee. Na een dag of wat zijn we weer doorgereden, gedaan met de rust :roll:

ststone
07-02-05, 21:09
De buren hebben een auto, waarom wij niet...
Schat kun jij even het licht aan doen??

http://www.edison-ford-estate.com/

Na een tijdje was het matten, je moet even doorlezen.
Het park is werkelijk geweldig.

Frank
08-02-05, 10:31
Hallo Ingrid,

Wij gaan in Juni naar Florida en zullen ook enkele dagen aan de westkust vertoeven.

Eerst een tweetal dagen naar Ft. Myers (o.a. bezoek aan Sanibel en Captiva Islands) voor de natuur en het strand 8) . Vervolgens een aantal dagen Clearwater Beach met o.a. een bezoek aan Crystal River.

We gaan ons de komende tijd nog even verder verdiepen in de diverse mogelijkheden om bijvoorbeeld een boottocht op zee te maken om dolfijnen in hun natuurlijke leefomgeving te zien.

Mocht iemand nog leuke tips hebben voor die omgeving, dan hou ik mij aanbevolen. :)

Groet,
Frank

petra
08-02-05, 18:26
He die Frank,
Weet je wat ik je zou willen voorstellen; een dagje naar Caladesi Island, prachtig eilandje waar je met een bootje naartoe wordt gebracht, en daar kan je de hele dag lekker op de gat in het zand liggen, spierwit zand wel te verstaan, je kunt er wat eten, er zijn de prachtigste schelpen....al met al een super dagje uit.... kijk op www.see-clearwater.com dan bij things to do.
Groet Petra