PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Uggs



bemmel47
09-09-07, 23:17
Hoi ik ga in december florida bezoeken en wil graag weten of je daar goedkoper Uggs kan kopen. In nederland betaal je zo'n 200 euro voor die dingen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.:grin:

Arie
09-09-07, 23:24
Ik heb even gegoogled for Uggs.
About Ugg Boots

In Australia, there are many folklore stories on the origin of the ugg boots, ranging from boots being first used by the pilots in the WWII, to the suggestion that term "ugg boots" generated from the word "ugly". You can read many of these stories on the Internet. Whatever the story is, everybody agrees on one thing - that nothing comes close to the comfort, health benefits and pleasure of wearing genuine sheepskin boots on your bare fit!

Wel gave laarzen, nog mooier dan A3 zijn sportschoenen.

Ik heb iets gevonden, via Google kwam ik weer op floridaforum en bericht van Yvet op 11 juni 2007.
Journey's
1236 PREMIUM OUTLETS
8200 VINELAND AVE
ORLANDO FL 32821

Dealerlocator:
http://www.uggaustralia.com/About/dealerLocator.aspx

Jill
11-09-07, 13:36
Hai,
ik heb er al 2 paar gekocht. Ik heb voor de lange Uggs iets v een 150 dollar betaald incl. tax. (114 euro toen) en voor de lage waren het 127 dollar incl. tax (102 euro toen). Voor de hoge Classic betaal je hier in Belgie trouwens 219 euro en de lage Classic dacht ik iets rond de 180 euro, dus dit is echt wel cheap!
Dus je vind ze zeker goedkoper bij Journeys, waar ik ze heb gekocht. Volgens mij was er trouwens geen prijsverschil in de Journey's outlet of bv die in de Florida Mall. Het is wel zo dat er meer kleuren en soorten te kiezen zijn in de mall dan in de outlet. Ben ook in Nordstrom geweest waar ze die ook verkochten maar die bleken duurder.

Volgende maand ben ik er ook weer (in Orlando) en reken er maar op dat ik weer een paar koop, deze keer ga ik voor de chocolade bruine. (heb al Sand en Chestnut) Krijg niet genoeg van deze super comfi boots.
Groetjes Jill

2lingmams
11-09-07, 22:45
De link die Njit geplaatst heeft was een shop debat met Jill8)

Ik heb inmiddels hier de sunburst en slippers gekocht.
Ik ga over 2,5 week naar Orlando en was van plan om nog een paar daar aan te schaffen.
En als ik een hele gekke bui heb wil ik ook een tas en een jas:???:

Ik zal je dan even de prijzen laten weten.

Groetjes Patries

yohn
12-09-07, 12:37
Beetje belegen bericht:
Pamela Anderson hangt haar Uggs aan de wilgen

Het is sowieso een fashion faux pas van jewelste om nu nog met Uggs rond te lopen, maar Pamela Anderson heeft deze extreem lompe schoenen in ieder geval voorgoed aan de wilgen gehangen. Pam, vertegenwoordiger van de dierenrechtenorganisatie PETA, kwam er onlangs achter dat dit comfortabele schoeisel van schapenhuid is gemaakt. En die schapen wordt volgens PETA op niet al te vriendelijke manier gefokt en geschoren.

Pam, een van de aanvoerders van de afzichtelijke Uggs-trend, meldt op haar website dat ze haar Uggs weggooit. ‘Ik voel me zo schuldig dat die trend is begonnen ten tijde van Baywatch – ik droeg ze toen onder mijn badpak om warm te blijven – ik wist niet dat ze van huid gemaakt waren!’, schrijft Pammie op haar website. ‘Mensen vertellen me steeds dat ik die trend heb gezet. Nou, dan zet ik nu een nieuwe trend – koop geen Uggs!’

Bron: http://celebs.blog.nl/celebs/2007/02/28/pamela-anderson-hangt-haar-uggs-aan-de-wilgen

Noa
16-09-07, 10:46
Hallo

Wij waren afgelopen jaar aan de westkust en moest voor mijn zoon ook uggs meenemen. Waar wij ze gevonden hebben is Nordstrom. Ook soms in kleine winkels worden ze verkocht. Het scheelde aanzienlijk in prijs. Ik neem aan dat ze in Florida ook te krijgen zijn bij b.v. Nordstrom
Ik betaalde voor een paar slippers $72. Mijn zoon betaalde hier in Nederland ruim 100 Euro.

Groetjes marja

Bates
17-12-07, 17:22
Hoy, toen ik in nieuw zeeland woonde had ik een paar hoge UGG slippers, ideaal voor de winter en iedereen droeg ze daar, helaas na 2 jaar nz en het feit dat ik kampte met overgewicht heb ik ze ( versleten) achtergelaten :d

onlangs kwam ik een website tegen waar je vanaf 66 euro ( inclusief verschepingskosten) al UGG's kan bestellen, link volgt nog.

en om af te sluiten mss een domme vraag, dragen er eigenlijk mannen UGG in de Benelux?

FrankS
31-12-07, 12:00
Je kunt ze online bestellen bij www.thewalkingcompany.com (http://www.thewalkingcompany.com) Als je ze dan laat afleveren bij hun vestiging in The Florida Mall en ze daar gaat ophalen, dan kun je elk model in elke maat krijgen. Houd rekening met een aflevertijd van 2 weken, dus wellicht vlak voor je reis al vanuit Nederland bestellen.

Ik loop er nu ook op rond. Het interesseert me helemaal niets wat anderen er van denken; ze lopen heerlijk en hoe koud het ook is, je hebt altijd comfortabel warme voeten, maar niet té warm.

cindy74
07-02-08, 14:03
Ik heb er net beteld vanuit de scheepskinfactory en laten opsturen als een cadeau en het factuur op 100$ laten zetten zodat je de taxen vermijd . Ik heb de nightfall ugg betsel d hier zo een 300 euro ik heb ze nu voor 160 euro hier

Mirrick
08-02-08, 21:22
Ik denk dat ik bij the walkingcompany een paar naar de een winkel in Orlando laat sturen voordat ik wegga, houden ze ze gewoon achter? En duurt het altijd 2 weken of iets langer ben nl 11 dagen in Orlando.

FrankS
12-02-08, 17:35
Ik heb dat vorige week met 3 paar Uggs gedaan. Besteld via de website van The Walking Company en laten bezorgen bij de store in Millennia. Ze worden gewoon in het magazijn achter gehouden en ik heb ze probleemloos op kunnen halen.

Rosalin
12-02-08, 21:35
Goed idee zeg!!!

Dat wil ik ook wel doen maar... hoe maak ik die winkel dan duidelijk dat ze naar de Florida Mall moeten? Betaal je ze al op voorhand zonder te passen??

Laat Aub even weten hoe ik dit aan moet pakken mijn dochters zullen je superdankbaar zijn. We gaan de 22e al weg en blijven tot 3 mrt.

Bijna het schiet echt op en uggs staan hoog op het prioriteitenlijstje....

FrankS
14-02-08, 22:40
Wij wisten de maat zeker, omdat het niet ons eerste paar Uggs is. We hebben inderdaad vooruit betaald en als afleveradres in de bestelling het adres van de winkel ingevuld (is terug te vinden op de website van The Walking Company, via de Store Locator). Het is overigens niet The Florida Mall, maar The Mall at Millennia. Als je een dag of 6 tevoren besteld dan zijn ze er zeker op tijd. Je zou zelfs op de 23e naar de winkel kunnen gaan en daar direct bestellen, zodat ze er nog voor de 3e zijn. Dat zou nét kunnen.

Ik was er vorige week en toen was de voorraad in de winkel zéér beperkt. Wellicht hebben ze nu meer zomercollectie binnen gekregen. Overigens verkopen ze ook Uggs bij Bloomingdales (ook in Millennia), tegen dezelfde prijzen als bij The Walking Company.

Mirrick
26-02-08, 20:46
Ik ga ze hier in NL passen voor de maat en ga ze volgende week bestellen op de site van Walking companies kun je ze naar een winkel laten versturen. Hoop dat het gaat lukken! We gaan 29 maart heen maar eerst een week op cruise dus daarna haal ik ze op. Jullie horen het wel!

Emma.x.love
30-03-08, 17:05
Hallo,
weet iemand van jullie misschien een winkel in Florida (Orlando/Maimi liefste Orlando) waar je echte UGGS kunt kopen. Ik ga namelijk in de zomervakantie naar Amerika en ik moet zeker een paar UGGS meenemen.
Please, antwoord als je het weet!
Dan ben ik je echt eeuwig dankbaar.
Groeten,
Emma

mattrob
23-03-09, 20:28
In de Nordstrom verkopen ze Uggs. En bij de Walking Company (weet niet eens of die in Florida zit, mag je zelf googlen ;))

cant51
23-03-09, 21:02
In de Florida Mall zit een kleine schoenen zaak die Uggs verkoop, ik heb
er zelf een paar gekocht die in Nederland niet te koop zijn, sorry weet
alleen niet meer hoe de naam van de zaak is#-o(ik weet het een beetje dom).

mattrob
23-03-09, 21:26
The Walking Company zit in de Florida Mall. Dus grote kans dat het daar was ;) !

cindy74
23-03-09, 21:28
nordstrom en neimann & marcus verkopen ze ook en sax fifth avenue ook

FrankS
23-03-09, 22:12
The Walking company zit niet alleen in de Florida Mall, maar ook in de Mall at Millennia. Die laatste is ook wat groter en heeft in de regel een grotere collectie Uggs.

Als je een bepaald model wil hebben, dan kun je het beste een week of 2 voor je aankomt bellen met The Walking Company; ze kunnen het dan (kosteloos) voor je bestellen en weet je zeker dat ze het in de juiste maat hebben. Ik weet dat de bedrijfsleider van de winkel in Millennia (telefoonnummer via de store locator op de walking company website) dat graag voor je doet. Hij krijgt regelmatig dergelijke verzoeken uit vooral Nederland en Engeland.

Ta2 Gerrit
23-03-09, 23:13
Hoi, kun je me zeggen waar ik UGGS kan kopen?

Ja hoor, hier http://www.uggsuitamerika.nl/ :twisted:

FrankS
24-03-09, 00:59
Ik ga ze hier in NL passen voor de maat en ga ze volgende week bestellen op de site van Walking companies kun je ze naar een winkel laten versturen. Hoop dat het gaat lukken! We gaan 29 maart heen maar eerst een week op cruise dus daarna haal ik ze op. Jullie horen het wel!

Site-to-store bestellingen vanuit Nederland is me een paar keer gelukt, maar de laatste 2 keer zijn die orders gecancelled door het TWC hoofdkwartier. Dit tot ergernis van de winkelier, die hierdoor een flinke omzet misliep. Zijn advies was toen om de bestellingen telefonisch aan hem door te geven, dan zou hij alles regelen. Financieel loop je dan ook geen risico, want je hoeft pas te betalen als je ze gaat ophalen.

rotarynette
26-03-09, 21:19
Hoi,heb ze ook bij de walking company gekocht in de Florida mall,ze hebben heel veel op voorraad.
Via internet heel veel nep!

Lyne
26-03-09, 23:48
Ik vind Uggs niet mooi en heb er dus nooit naar gezocht, maar Nordstrom had heel mooie. Ik heb zelfs overwogen om er een paar te kopen. Ik weet nog dat mijn zus zei dat ze idd errug goedkoop waren in vergelijking met hier in Ned, maar dat wisten jullie vast al ;-)

Lindaa
04-07-09, 13:56
Uggs kosten vanaf 140 dollar (108 euro) voor de lage modellen. Maar dat is omgerekend toch zo'n 60 goedkoper dan in NL

Ieniminie
04-07-09, 15:46
Ik heb drie weken geleden 92 euro voor mijn Uggs betaald in Orlando Premium Outlets!

Mini
10-09-09, 01:51
Vorige week $ 179,00 voor de hoge en $ 149,00 voor de lage modellen betaald bij "Journeys" o.a. gevestigd in de Florida Mall in Orlando. Heb ze overigens ook voor deze prijs gezien in een gewone schoenwinkel in Miami. In Key West zijn ze zelfs verkrijgbaar maar dan wel voor $ 50,00 duurder.

Lindaa
10-09-09, 18:10
De lage Uggs kosten hier nu 190, de hoge 250 euro.
Tis dus wel de moeite waard om ze daar te kopen...

marijke8
10-09-09, 22:42
In de premium outlets bij de schoenenzaak Robert Wayne. Schoenzaak zit in het nieuwe gedeelte heeft heel veel soorten Uggs.Augustus 2009 daar gekocht dames maten 199,00 dollar en ik met mijn kleine voet kon een kindermaat kopen deze waren maar 139,00 dollar hoog model met bont aan de zijkanten.

liesje1967
12-09-09, 18:04
Ook ik heb ugg gekocht in de States, bij Journeys, Premium Outlet. 179,99

2lingmams
18-09-09, 11:01
Ik heb me in 2007 rot gezocht naar een Ugg tas.
Maar helaas nergens kunnen vinden.

Weet iemand misschien of ik ergens in Florida een Ugg tas kan kopen?

Groetjes Patricia

marijke8
18-09-09, 13:47
Hoi Marijke, t/m welke maten gaan de kindermaten? Misschien zit er voor mij ook wel een buitenkansje in. ;)


De kinder maten liepen tot maat 5, vanaf maat 6 betaalde je de volle mep.

:razz:

Flufjuh
18-09-09, 15:21
Is maat 5 dan maat 35 hier?

Ta2 Gerrit
18-09-09, 16:04
Ja :-$

http://img41.imageshack.us/img41/5292/conversie.jpg (http://img41.imageshack.us/i/conversie.jpg/)

Teleton
18-09-09, 18:32
Misschien helpt deze site (http://www.uggaustralia.com/customerservice/sizing.aspx)?

Jill
23-09-09, 20:35
Weet iemand misschien of ik ergens in Florida een Ugg tas kan kopen?Ja!!!! en ze zijn echt heel mooi (tenminste diegene die ik heb gezien). Ik wou ze aaien maar lagen te ver weg [-X. heheehh Je kan ze vinden bij Dillards! Ter hoogte van waar de Coach stand is. Wss bij Nordstrom ook aangezien ze daar ook de laarzen verkopen.

@2lingmams;
Ik heb in mei 2 soorten teenslippers gekocht!! Ze zitten heel zacht, want de bodem is een soort suede en het bovenste gedeelte dat over je tenen zit, daar zit dat zachte wol aan. Dus je voeten zitten heel zacht. Ugg Tasmania heet deze. en dan heb ik ook de Layback gekocht. Zaaaalig. Voor prentjes zie volgende site http://www.teenslippers.nl/dames/ugg/.
Ik denk wel dat ik volgende maand weer lage botjes ga meenemen in dat mooie donker grijs.

Groetjes Jill

mikey
24-09-09, 08:12
heb net een paar voor me vriendin meegenomen waren 150 dollar bij journeys

Jill
13-10-09, 20:19
heb net een paar voor me vriendin meegenomen waren 150 dollar bij journeysKijk, waarom doet mijn vriend dit nou niet? :sad:
Ik zal het nog beter zeggen.
Ik had een aantal verschillende schoenen mee naar Orlando maar heb 3 weken op die slippers gelopen, hihi.

Afgelopen zomer heb ik dus maar 2 paar nieuwe gekocht, bruin en zwart :-)hahahaha dat heb ik dus ook altijd he. Ik neem ook altijd een aantal paar schoenen mee en uiteindelijk loop je heel de dag op dezelfde slippers omdat ze a. fris zijn en b. lekker comfi. En uiteindelijk koop je daar dan weer een hoop schoenen bij dus whats the point om schoenen mee te nemen? Verspilling van kofferruimte :)
Afgelopen zomer heb ik dus maar 2 paar nieuwe gekocht, bruin en zwart :-)Wat is jou mening over die Fluffy Ugg slipper? (of heb je ze mss?) Ik had het gevoel alsof ik er elk moment uit zou glijden dus heb ik ze maar laten staan ook al zaten ze lekker zacht met die wollenzool.

priscillakievits
29-10-09, 12:28
ik heb in ned al een aantal paar gekocht voor mij en me dochter,zowel slippers als boots maar we gaan in mei naar florida zodat ik het deze winter eigenlijk zonde vind om ze nu voor 280,- in ned. te kopen.
maar weet iemand waar ik daar terecht kan voor uggs in de buurt van de parken?
ik hoorde prijzen vallen van 60 euro in new york..

Ta2 Gerrit
29-10-09, 14:37
Zoals in de voorgaande berichten vermeldt staat verkopen ze de Uggs o.a. in de Premium Outlets en de Florida Mall.

Danielvv
01-11-09, 19:09
60 euro is wel erg goedkoop hoor! Ik was in de herfstvakantie in NYC en de lage ugg boots zijn 140$ en de hoge 180$..... Wisselkoers was 1,5 dus omgerekend rond de 95 euro voor de goedkoopste...

Denk dat het in Orlando en omgeving ook zo zit met de prijzen... Als je dus voor de boots gaat reken op 95/100 euro. Alsnog goedkoper aangezien ze hier 200 euro zijn..

Francien
07-02-10, 18:02
ik hoorde prijzen vallen van 60 euro in new york..ja, dat zijn de Uggs kindermaatjes:mrgreen:. Maat 35 kun je soms op de kop tikken voor die lage prijs.
Misschien gewoon de voorkant eruit snijden, nieuwe trend zomer Uggs!!:roll:

rarossel
08-02-10, 03:37
Ik ben momenteel in New York en heb hier lage uggs gekocht voor 99$. Het kan dus wel goedkoop. En geen kindermaatje maar maat 39.
En ik ben blij dat ik ze heb want het is hier verschrikkelijk koud (behalve mijn voeten)

kristel7
13-02-10, 23:36
Kan iemand mij vertellen hoe de Uggs qua maat uitvallen....als ik maat 40 heb kan ik deze dan ook in maat 40 bestellen....ik kan ze wel gaan passen natuurlijk in Nederland....en in mei in Florida gaan passen...maar ff voor nu..er is Sale...

Faith1
15-02-10, 13:58
@ KRISTEL7 Er wordt gezegd dat je een maatje kleiner moet nemen, dus stel dat je maat 40 hebt dan kan je het beste maat 39 nemen.

Mijn ervaring: Ik heb normaal maat 40, soms 41. Ik heb een paar van die gebreide Uggs (classic Cardy) maat 40 gekocht deze zijn uitgelopen. Er werd mij toen in de Uggstore aangeraden om een maatje kleiner te kopen, heb ik niet gedaan.
Ik heb onlangs een ander model Uggs (weet niet welke, iig niet van die populaire) maat 40 mee laten nemen uit New York en deze zitten prima. Ik moest ze zelf een beetje uitlopen.

Maw: koop je ze te groot heb je kans dat ze onwijs uitlopen, koop je ze te klein dan ze krijg je dat uitstekende teen effect, dat je teen zo vormt in je Ugg.

Nog dit: WAAR IS DE SALE?

cindy74
16-02-10, 10:43
^^^goh google de naam van de site eens dan krijg je meestal al resultaat . Ik kan nu het verschil wel zien maar daar heb je een beetje oefening voor nodig je ziet het aan de zool . En als de prijs te goed is om waar te zijn heb je ook neppers . En meestal hebben de echte ugg sites geen paypal als betaal middel . Kijk ook eens op de ugg site zelf daar hebben ze een overzicht welke sites echte uggs verkopen .

deze versie van ugg met de donker grijze zool bestaat niet in echte uggs
http://www.46ugg.com/p.php/Ugg-Women-Ultra-Short-silver--p--3436.html

mattrob
16-02-10, 11:38
En als de prijs te goed is om waar te zijn heb je ook neppers.

Ik denk dat dit de belangrijkste les is; Uggs zijn nooit in de aanbieding, alleen als het echt oude modellen zijn. Dus als je op een website Uggs kan kopen voor 50% korting, dan klopt het echt niet hoor :-k ... Of het zijn echt oude modellen. Hetzelfde geldt voor Oakley zonnebrillen, die zijn nooit in de aanbieding, of het zijn (hele) oude modellen.

angelab
07-06-10, 16:34
Hoi allemaal,

Wij vliegen over 1,5 week voor 3 weken naar Florida, start in miami, en eindigen de laatste week in een villa om heerlijk te relaxen.
Ik wil graag voor het dochtertje van een goede vriendin Uggs meenemen in maatje 23/24. Iemand een idee in welke winkels in/rondom Orlando ze die verkopen?
Alvast bedankt!

Groetjes Angela

<<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over Uggs>>

mattrob
07-06-10, 17:05
Wij slagen voor kinder Uggs altijd bij de Nordstrom. Ook altijd gewoon vragen, ze hebben vaak veel achter staan ;). Je ziet ze niet heel vaak in andere winkels; weinig zelfs.

nathalie1972
07-06-10, 17:46
In de sawgrassmillmall in fort lauderdale hebben ze uggs in de gewone (kinder)schoenenzaken.Heb daar vorig jaar uggs gekocht.Dit jaar heb ik ze in de floridamall bij nordstrom gekocht.In de floridamall zit ook een kinderschoenenzaak waar ze ze verkopen.Waren trouwens in de sawgrassmill goedkoper.

yabbadabbadoo
07-06-10, 23:26
Mijn vrouw heeft stad en land afgezocht in alle winkelcentra in de buurt van I-drive. Bijna niemand had ze meer.
De meeste kans maak je bij Nordstrom, dat is een chique department store in, ik meen, de Florida Mall. Bij Journey´s maak je ook een kans, die zit ook in bijna alle Malls.

rarossel
08-06-10, 00:01
Ik heb afgelopen jaar ook gezocht naar maat 23 maar nergens kunnen vinden. Slechts 1 paar maat 25 maar bij de meeste winkels begonnen ze bij maat 27. Succes. Mocht het je lukken dan hoor ik graag waar je ze gevonden hebt.

yabbadabbadoo
08-06-10, 08:40
Journey's heeft speciale winkels voor kids, daar zou je succes moeten hebben. Weet wel dat mijn vrouw op zoek was naar lage chocolate browns, en dat was zoeken naar de welbekende speld.

angelab
08-06-10, 13:52
Bedankt voor de reacties! Ik zal eens gaan kijken bij de genoemde winkels. Apart dat het zo moeilijk is om ze te vinden, of zullen alle nederlanders zoveel uggs kopen? Waarschijnlijk wel, in nederland zijn ze zoooo duur. Vorig jaar in New York ook bijna elke schoenenwinkel afgezocht naar gebreide Uggs in maat 39, overal uitverkocht. In het laatste uur voordat we naar de luchthaven moesten toch gevonden, 200 dollar, toen 120 euro omgerekend met de toen nog goede koers!! In nederland kosten ze 280 euro!! Jullie horen van mij over 4 weken of het me gelukt is!

kyra
08-06-10, 14:25
Ik heb de kinder uggs bij www.zappos.com (http://www.zappos.com) gekocht.
Goedkoper en binnen 3 dagen geleverd aan de deur van de villa.

gr

kyra

Kelleke
08-06-10, 19:21
Die Zappos is een goede tip!! Wil tijdens onze reis naar Amerika ook heel graag Uggs kopen (liefst 2 paar ;)) maar heb ook het idee dat het nog niet zo makkelijk is om ze te vinden. Ga deze website dus zeker opslaan in m'n favorieten! Het is natuurlijk het leukste om er lekker voor te gaan shoppen, maar wil uiteindelijk wel de garantie hebben dat ik met mijn 2 favoriete paar Uggs weer naar Nederland ga!

angelab
09-06-10, 14:49
Dat is zeker een goede tip, als ik bij de kindermaten kijk staat er:
1 Youth
2 Youth
etc. iemand ervaring met deze maatvoering? Heb op internet gegoogled, maar word er niet veel wijzer van....
Alvast bedankt!

angelique100
11-06-10, 10:48
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=k&productID=5251T&model=Classic

klik daarna even op sizing info. Vanaf 150 $ gratis verzending

Het is alleen wel zo dat de maten soms anders vallen dan dat je gewent
bent en ook nog eens per model verschillen.Mijn dochtertje heeft bv van de classic maat 28 terwijl zij van andere merken maat 30/31 heeft. Gewoon even in Nederland passen en dan vlak voordat je weg gaat bestellen en het adres doorgeven van je vakantie adres. Of natuurlijk terplaatse bestellen als je internet in de buurt hebt.

rich
19-08-10, 00:40
in de prime outlet zit nu een uggs winkel. ook in de floridamall hebben ze uggs bij the walking company. http://www.thewalkingcompany.com

au3
19-08-10, 23:00
. ook in de floridamall hebben ze uggs bij the walking company. http://www.thewalkingcompany.com

Dat klopt, maar ik vond de winkel in de Florida Mall tegenvallen toen we daar dit jaar waren, klein winkeltje...
De website is wel erg uitgebreid en je kan online bestellen en laten bezorgen in je villa en in geval van retourneren, kun je dat via de winkel (in de Florida Mall dus) doen.

Groetjes,
Audrey

liesje1967
20-08-10, 10:55
Het is misschien niet zo'n grote winkel, maar toen wij daar waren hadden ze uggs genoeg, verschillende kleuren, maten en modellen.
Wij zijn er dik geslaagd.

tamaar
23-08-10, 03:53
Hoi

wij zijn vandaag ook bij de thewalkingcompany geweest en ben er dik geslaagd.
Ze hebben echt alle maten en kleuren.
Ik ben met 2 paar naar huis gegaan.
Eerst dachten ze dat ze van 1 paar niet mijn maat meer hadden en wilde ze het voor me bestellen.
Ik had de keus of van de week even bellen of ze er zijn of 5 dollar extra betalen en dan leggen ze voor me weg.
Toen een andere collega de orde wilde maken zag ze in de computer dat mijn maat er toch nog was.
Ik blij dus nu heb ik twee paar.

Ben alleen nog opzoek naar kleine uggs weet iemand waar je die kan kopen??
(maat 22/23)

groetjes

Iris02
23-08-10, 03:55
Vandaag heb ik kleine Uggs gezien in de Florida Mall bij Journey's for kids. Ze hadden ze vanaf hele kleine maten t/m maat 6.
Voor mijn dochter hier een paar Uggs gekocht en voor mijzelf eerder bij de Prime Outlet ook bij Journeys goed geslaagd. Wij zijn weer happy ;-)

tamaar
23-08-10, 04:08
Hoi

Oke ik was vandaag nog in de florida mall maar was zo;n gekke huis dat we alleen even naar de m&m store zijn geweest.
We zijn wel in de journey's in de millenium mall geweest maar daar was echt helemaal niks.
Misschien gaan we van de week nog even naar de florida mall daar even kijken.
Zit de journey kids ook nog ergens anders??

Nikkie1974
23-08-10, 07:50
Kijk ooks eens bij Nordstrom in de Floridamall. Daar heb ik ook twee paar gekocht. En mochten ze ze niet hebben kunnen ze voor $ 5,- een spoedbestelling doen.

mattrob
23-08-10, 17:50
Yep, kindermaten halen wij ook altijd bij de Nordstrom

marjoleinenrick
23-08-10, 19:12
Is er al iemand in de nieuwe Ugg winkel in Prime Outlet geweest? deze is pas in augustus geopend.

Iris02
24-08-10, 01:42
Ugg winkel in Prime Outlet? Ik heb hem niet gezien !!! Weet jij waar deze precies zit en is de winkel uberhaupt wel open ?

charly
24-08-10, 05:04
Wij zijn vorige week bij de Ugg winkel geweest in de Prime outlet. De maat/kleur die wij nodig hadden, hadden ze niet en kon ook niet besteld worden. De winkel is dus wel open maar van in de classic serie, die hadden wij nodig, hadden ze maar een paar kleuren op voorraad. Zaterdag zijn we naar de Walking Company geweest in de Mall at Milinia en daar hadden ze ze wel op voorraad. De keuze en volgens mij ook de voorraad is hier veel groter.

marijke8
24-08-10, 11:17
Ook ik ben in de prime outlet in de ugg store geweest. Hadden niet zoveel keus en je moet goed opletten met de prijs. Mijn schoonzus kocht een paar teenslippers van Ugg bij de Robert Wayne in de premium en die waren dus 10 dollar duurder bij de Ugg store in de Prime. Je kan ook goed slagen bij the walking company in de Florida Mall veel keus.

Iris02
29-08-10, 04:37
Ik ben vanmiddag bij de Uggs Store in de Prime Outlet geweest (ik was eerder in de war tussen de Prime en Premium Outlet ) en ik vond het een mooie winkel ! Veel Uggs, veel keus in modellen laarzen, schoenen, slippers etc. Ik had graag een paar handschoenen willen kopen maar die hadden ze nu net weer niet :-(
Laarzen waren er overigens niet goedkoper dan bij de andere winkels in de outlets.

tamaar
31-08-10, 16:02
Ik heb mijn ugg gehaald bij the walking company (mall at millenia)voor me lage uggs met 1 knoop aan de zijkant heb ik 150$ betaald.
Voor me hoge uggs met 3 knopen aan de zijkant heb ik 180$ betaald.
Ik ben bij nordstrorm(florida mall) geslaagd voor kleine zwarte uggs voor me zoonje maat 7 die waren daar 95$.
Ik ben in meerdere winkels geweest en overal waren de uggs even duur.
Dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt waar je ze koopt.

kimstel
04-09-10, 01:18
Gisteren mijn uggs bij de walking company gekocht (ze hadden zelf een pay no tax actie:))
Ik vond de uggs store in prime outlet zwaar tegenvallen

Lyn
04-09-10, 22:09
Ik heb 2 weken terug ook mijn uggs gekocht bij de Walking Company, de zwarte classic geloof 150 dollar incl. tax. Heb ook in veel winkels gekeken, maar bij de Walking Company hadden ze wel vrij veel keus en de prijs maakte niets uit..

marijke8
09-09-10, 17:34
Afgelopen winter hadden ze veel kindermaten bij de Nordstrom in de Florida Mall.

Mirrick
10-09-10, 10:41
Wat super is is dat je bij de Walking Company, gewoon vanuit NL je Uggs al kan bestellen. Verder hadden ze daar voor mij ook de meeste keuze, maar dat kan ondertussen alweer veranderd zijn. Ik ga volgend jaar lekker weer heen!

Kelleke
17-09-10, 17:45
Wij hebben onze Uggs besteld bij Sheepskinshoes.com. Hebben gekozen voor 2-day verzending en dat kostte $31 per bestelling. En inderdaad, twee dagen later stond de doos netjes voor de deur! Zeker een aanrader dus als je specifieke Uggs wil die ze in de winkels in Orlando niet verkopen!

kimstel
18-09-10, 13:56
de Prime outlet heeft ook kinderschoenen. Alleen maar een paar soorten en kleuren

Cornermastino
28-09-10, 21:08
Hoi,

In juli/augustus drie weken in Orlando geweest en daar bij de Walking Company 2 paar Uggs gekocht. Vanmiddag bij één paar een grote scheur aan de buitenkant ontdekt. Hier is de stof gewoon weggescheurd precies bij die rand die naar boven loopt. Heeft iemand (eigenlijk hoop ik dat niet) ook een ervaring met kapotte in Amerika gekochte Uggs. Hoe zal dat met garantie zitten?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Claudia

Ta2 Gerrit
29-09-10, 09:30
Je zou kunnen proberen wat ik een keer met een Samsonite laptopkoffer heb gedaan. Die was ook binnen een half jaar kapot (cijferslot).

Ik had eigenlijk mijn verlies al gepakt en heb toen op de gok een mail gestuurd naar de fabrikant. Die stuurde netjes een mail terug met het advies hem aan te bieden bij een lokale dealer (met naam en adres bijgevoegd) voor reparatie/vervanging onder garantie.

Koffer erheen gebracht en probleem uitgelegd. Niet van harte, maar wel keurig gerepareerd, ondanks dat hij met veel korting in een outletstore gekocht was.

Kost je maar één mailtje, en baat het niet dan schaadt het zeker niet (verder).

Bosevents
29-09-10, 10:02
Zou ik dus ook doen. Ik zou naar een winkel gaan en uitleggen. Wie weet helpen ze je.
Zeker in zaken in bijvoorbeeld de PC in Amsterdam zijn ze erg behulpzaam en weten ze nog wat (amerikaanse) service is

Noa
29-09-10, 18:32
Ik weet niet of je ze met een cc hebt betaald. Wij hebben verleden jaar een shirt van lacoste voor mijn zoon meegenomen. Bij thuiskomst ontdekten we een grote vlek. Wij zijn toen met het shirt naar de lacostewinkel gegaan en het afschrift van Visa en we hebben toen keurig het shirt vergoed gekregen.
CC vergoedt altijd 180 dagen na aankoop.

Cornermastino
29-09-10, 19:01
Ik ga dus inderdaad proberen bij een winkel die Uggs verkoopt. Het gaat er mij niet om dat het gratis gebeurt, maar misschien kunnen zij ze wel opsturen naar een firma die gespecialiseerd is in reparatie van Uggs.
Schijnt best wel veel voor te komen dat ze scheuren precies langs die rand die naar de bovenkant loopt. (even Googlen)

Gr. Claudia


Ik weet niet of je ze met een cc hebt betaald. Wij hebben verleden jaar een shirt van lacoste voor mijn zoon meegenomen. Bij thuiskomst ontdekten we een grote vlek. Wij zijn toen met het shirt naar de lacostewinkel gegaan en het afschrift van Visa en we hebben toen keurig het shirt vergoed gekregen.
CC vergoedt altijd 180 dagen na aankoop.

Helaas cash betaald (had nog een hoop goedkope dollars liggen)
Bedankt voor je reactie

Claudia

cloggie68
26-11-10, 17:20
Nu tijdelijk ook een outlet op de Coolsingel in Rotterdam:

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2010%2Fnovember%2F 100%20jaar%20Van%20den%20Assem

PENPE
08-12-10, 05:44
Wij waren vanmiddag bij UGG's in Premium Outlet Int Drive en daar gingen ze ook weer als broodjes weg.

Het model wat Petra wilde hebben was niet op voorraad en de winkelbediende adviseerde ons zonder blozen
dat we even verderop bij Journey's moesten kijken die verkoopt ook UGG's en tegen dezelfde prijs...

Groetjes vanuit Kissimmee waar de zon net onder gaat,
Pieter & Petra

Syllvia
10-12-10, 10:40
[/URL]
[URL=http://img543.imageshack.us/i/ugg001.jpg/]http://img543.imageshack.us/img543/5351/ugg001.jpg (http://img84.imageshack.us/i/ugg001.jpg/)

Dit zijn mijn uggs, in Orlando gekocht. Toen ik ze aan het passen was, moest mijn man het andere paar vasthouden, anders werden ze gewoon weggegrist. What a Madhouse, maar ze lopen heerlijk!

ABKtje
02-01-11, 00:26
Uggs in Orlando overal dezelfde prijzen. Ook bij Premium Outlets aan International Drive-wel goedkoper dan in Nederland: classic 140 dollar (zonder 6,5% taxdan)

edbet
18-01-11, 12:30
Ik zie dat dit een "oud" onderwerp is. Maar toch de moeite waard om erop te antwoorden :wink:.
Wij zijn vorig jaar naar de Florida Mall geweest. Hier zit een winkel die heet The Walking Company. Deze winkel verkoopt ook Uggs.
En als ze het model niet hebben dan kan je op de website kijken (gewoon in de winkel) en dan kan je het model bestellen. Wel op voorwaarde dat je maat online nog beschikbaar is.
Vervolgens duurt het een dag of 4 en dan worden de Uggs bij de winkel afgeleverd en kan je ze ophalen. Je moet wel vooruit betalen.
Wij hadden het te laat ontdekt. En op de dag van vertrek zouden ze binnen komen. Onderweg naar het vliegveld nog gestopt maar ze waren er niet. Kreeg toen netjes mijn geld terug.
Hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Ta2 Gerrit
18-01-11, 16:37
Ik zie dat dit een "oud" onderwerp is.

Niet alleen een oud onderwerp, maar ook een oude tip :twisted:

Hij staat al een paar keer in ditzelfde topic, maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedere nieuwkomer het complete topic gaat doorspitten.
Dus is het handig dat zulke tips toch af en toe weer voorbijkomen =D>

cindy74
21-01-11, 22:02
zappos heeft dikwijls sale in uggs en worden geleverd aan villa de dag erna

yabbadabbadoo
10-05-11, 09:07
Mijn vrouw wilde de dure Uggs Kensingtons kopen afgelopen week. Niemand had ze, Walking Company, Journeys, Uggs outlet etc verkochten allemaal 'nee'.
We hebben ze in het begin van onze vakantie besteld bij Nordstrom ( is een beetje de Bijenkorff in Amerika ), die heeft ze laten leveren vanuit Charlotte North Carolina, duurde 8 werkdagen, dus als je zoiets wilt doen, moet je het gelijk doen als je in Amerika aankomt. Wat een prijsverschil. Mijn vrouw betaalde omgerekend incl tax 148 euro, terwijl sommige winkels in Nederland die dingen voor 300 !! euro verkopen.
Kortom, bij bestellen moet je bij Nordstrom zijn, die zit in de Florida Mall.
Vorig jaar moesten we Uggs meenemen voor iemand anders, en toen zijn we ook alleen bij Norsdstrom geslaagd.

Ta2 Gerrit
10-05-11, 12:17
zappos heeft dikwijls sale in uggs en worden geleverd aan villa de dag erna

Of je bestelt ze net als Cindy en wij bij Zappos.com, overnight delivery & return.

cindy74
10-05-11, 12:48
^^^^ yehh zappos rules !!!!!!

marijke8
10-05-11, 16:04
ja, heb ik ook gedaan afgelopen winter wel 3 paar besteld bij zappos.com. Werkt perfect.

Iris02
10-05-11, 17:32
De Ugg Kensington is wel een hele mooie Ugg :-)

Syllvia
12-05-11, 09:56
Over smaak valt niet te twisten, maar doe mij maar Ugg Jillian :)

Micktomar
12-05-11, 10:25
Over smaak valt niet te twisten, maar doe mij maar Ugg Jillian :)

Yep, daar sluit ik me bij aan...nu maar hopen dat ze die ook verkopen bij de Prime...

Micktomar
19-05-11, 16:59
Als je dan via Zappos besteld laat je ze dan naar Nederland sturen of naar je adres waar je verblijft.

cindy74
19-05-11, 17:27
neen zappos verzend niet naar europa je moet ze ginder bestellen en laten leveren binnen de 24 u ligt het pakket bij je op de stoep

kaylee
19-05-11, 20:52
neen zappos verzend niet naar europa je moet ze ginder bestellen en laten leveren binnen de 24 u ligt het pakket bij je op de stoep

En de Walking Copany wel


http://kayleekosters.blogspot.com
helaas het is weer voorbij

cindy74
19-05-11, 21:55
Ja tegen 50 $ verzendingskosten . En als ze hier aankomen kan je een toeslag verwachten aan douanekosten.
Dus als je dan toch in de usa bent bestel hetgeen je niet kan vinden als je even zoekt kan je koopje vinden .

Micktomar
20-05-11, 09:02
Heeft Zappos dan geen verzendkosten binnen de USA?

Ta2 Gerrit
20-05-11, 09:45
Bij normale verzending niet, of nauwelijks. Bij overnighten (echt binnen 24 uur van CA naar FL) wel, maar die zijn bij ons al een paar keer "kwijtgescholden" vanwege een "speciale actie" (die volgens mij bijna standaard is :-) )

LVO
20-05-11, 14:26
Bij normale verzending niet, of nauwelijks. Bij overnighten (echt binnen 24 uur van CA naar FL) wel, maar die zijn bij ons al een paar keer "kwijtgescholden" vanwege een "speciale actie" (die volgens mij bijna standaard is :-) )

Ik bel altijd na het bestellen nog even met de helpdesk om te controleren of de buitenlandse CC is geaccepteerd, en dan krijg ik inderdaad ook bijna altijd een upgrade aangeboden naar overnight shipping.

Je kan veel zeggen maar Zappos heeft naar mijn idee echt de beste customer service van alle online bedrijven die ik ken in de USA. Daar kunnen de Nederlandse bedrijven nog veel van leren :-)

cindy74
20-05-11, 18:34
1 keer per jaar kan je je gratis aanmelden als vip dan krijg je altijd gratis overnight shipping .
Zappos heeft de beste klantendienst in de hele usa , ze hebben vorig jaar een tijdje verzonden naar europa maar omdat de verzending te lang duurde en hier geen of minder controle op hadden zijn ze ermee gestopt .

i.westdijk
30-06-11, 00:40
Een vraag over zappos: betekent overnight shipping dus de ene dag bestellen en de volgende dag geleverd krijgen? En hoe zou het werken als je er niet bent, leveren ze net als in Nederland dan af bij de buren of kan je ze dan ergens ophalen?
Groetjes

PENPE
30-06-11, 00:47
Een vraag over zappos: betekent overnight shipping dus de ene dag bestellen en de volgende dag geleverd krijgen? En hoe zou het werken als je er niet bent, leveren ze net als in Nederland dan af bij de buren of kan je ze dan ergens ophalen?
Groetjes

Als je er niet bent, zetten ze het netjes voor de deur van de villa waar je verblijft, dat is onze (goede) ervaring.

En overnight shipping, de naam zegt het al ;-)

baluga
30-06-11, 01:17
En als je in een gated community verblijft? Niet overal zit bewaking maar heb je toegang middels een code.

Anthonie
30-06-11, 07:46
En als je in een gated community verblijft? Niet overal zit bewaking maar heb je toegang middels een code.

Hoi

Dat wordt erg lastig, dit hebben we afgelopen vakantie meegemaakt.
We zagen dat op de site van USP dat ze niet konden leveren, moesten dus op zoek naar een postkantoor waar het pakje zou kunnen zijn.
Gelukkig hadden we dat snel gevonden en konden daar het pakje ophalen.

Wat je ook kan doen is het pakje rechtstreeks naar het postkantoor laten sturen, dit werd ons verteld bij het postkantoor.

Gr
Anthonie

baluga
30-06-11, 09:24
thanks Anthonie, ik ga dat eens even bekijken wat voor ons het slimst is. We slapen ook nog een paar nachten in een hotel, daar is natuurlijk wel altijd iemand aanwezig;)

corrus
30-06-11, 13:08
En als je in een gated community verblijft? Niet overal zit bewaking maar heb je toegang middels een code.

Jazeker...

en die code heeft dan ook gelijk de halve wereld...
Zoals bijv. De Pizzaboy - Taxi chauffeurs - Chinees - Poolguy - Maintenance Company - Cableguy - Telephone company - Internet Company - Fedex - UPS - USPS en vele anderen.

baluga
30-06-11, 15:06
OK, met het verzenden gaat het dus wel goed komen...

weimar
08-07-11, 14:41
Gisteren zagen we bij de Sandal Outlet in de keys dat ze er ook uggs voor goede prijzen verkopen. Zelf hebben we er niets mee, maar voor de liefhebber...

De sandal outlet zit op regelmatige afstand op de keys, van Key Largo tot Key West.

Maximoes
02-08-11, 14:26
Ik heb voor mijn dochter leuke Uggs gekocht bij Orlando Premium outlet. Er zijn er trouwens twee. Wij zijn bij beide geweest, maar de mall met een Uggs-store bevindt zich op de International Drive in Orlando. We hebben ze voor $120 gekocht, echt een koopje met wat ze in Nederland kosten.

baluga
02-08-11, 15:13
Ik heb ook Uggs gekocht voor de kinderen bij de premium outlet. Helaas niet eerste keus qua kleur, maar goed kids blij mama blij.
De volgende dag waren we in de Florida mall en toen was mama niet meer zo blij, hetzelfde model Uggs maar dan van de nieuwe collectie kosten bij de walking company slechts $ 10 meer dan in de outlet. Toen heb ik maar een paar donkerblauwe voor mezelf genomen classic short $ 149 ex tax. Koopje!! Voor mij geen outlet meer.

marijke8
02-08-11, 15:35
Wij hebben ook weer uggs gekocht maar weer via zappos.com vol op keus. En gisteren weer netjes afgeleverd door ups.

Micktomar
02-08-11, 16:29
Hoi Marijke
Hoe lang heeft er tussen bestellen en afleveren gezeten?

Jen876
02-08-11, 16:39
Heb ze gisteren gekocht in New York de classic mini (lage) voor $39,- de uggs met 1 knoop voor $69,- en de gebreide ook voor $69 dollar bij Harry's op broadway.
En ja het zijn de echte ze zijn wel van afgelopen seizoen maar dat maakt me niet uit kon ze niet laten liggen voor die prijs vertrek morgen naar Orlando om verder te shopppen maar voor die prijs ga ik ze in Orlando niet vinden.

Ta2 Gerrit
02-08-11, 17:41
Hoi Marijke
Hoe lang heeft er tussen bestellen en afleveren gezeten?

Wel niet Marijke, maar wel zappos deskundige.

Wij kiezen meestal voor de 2nd day delivery, en in de regel wordt dat automatisch ge-upgrade naar overnight, en dat is het ook werkelijk.
Voor 13.00 besteld en je hebt ze echt binnen 24 uur. Kosten (dacht ik) $15,-

Free shipping is er natuurlijk ook, dit duurt een dag of vijf.

i.westdijk
02-08-11, 21:30
Ook ik heb bij zappos Ugg`s besteld, ik heb gebeld en de situatie uitgelegd, dat we op vakantie waren. Ik werd gratis VIP gemaakt en kreeg gratis een snelle levering. Vrijdag besteld. Ik dacht maandag binnen. Ideaal.

marijke8
03-08-11, 02:03
Gerrit bedankt voor het antwoorden. Ook ik wordt elke keer ge-upgrade naar overnight. Kost niks extra. UPS is vandaag weer langs geweest. We hadden weer leuke dames schoenen besteld.

Ta2 Gerrit
03-08-11, 10:02
Wel niet Marijke, maar wel zappos deskundige.

Wij kiezen meestal voor de 2nd day delivery, en in de regel wordt dat automatisch ge-upgrade naar overnight, en dat is het ook werkelijk.
Voor 13.00 besteld en je hebt ze echt binnen 24 uur. Kosten (dacht ik) $15,-
Free shipping is er natuurlijk ook, dit duurt een dag of vijf.

Ik heb een beetje geliegt :oops: De kosten zijn $7,-. Vond nog een oude e-mail order.
En dat voor een 24 hrs levering van CA naar FL. Koopje.

Maar als je wat langer op één adres blijft, kun je net zo goed free shipping nemen.

edbet
12-08-12, 10:09
In de Florida Mall zit The Walking Company. Deze winkel verkoopt UGGs en als ze ze niet op voorraad hebben kan je ze daar bestellen en een paar dagen later in de winkel afhalen. Twee jaar geleden was ik te laat met bestellen. We moesten weer terug naar NL en mijn schoenen waren niet binnen. Geen probleem want ik kreeg gewoon mijn geld terug.

Iris02
13-08-12, 08:58
De collectie in de Ugg Australia Outlet vond ik dit jaar erg tegen vallen. Veel nieuwe modellen (sandalen e.d.) en weinig boots. Dwz de laarzencollectie is flink aangevuld met mannen/kindermodellen en voor de vrouwen is de keuze zeer beperkt.
Ik heb dit jaar zelf mijn aanschaf gedaan in Miami in de Ugg Australia Store. Deze heeft wel een uitgebreide boots collectie.

Ingrid-dolfijntje
23-08-12, 09:36
Hallo allemaal,

Ík zou graag Uggs vanuit florida meenemen. Nu is mijn vraag in welke mall's deze te koop zijn?
Wij gaan onder andere naar de florida mall, dus als er mensen zijn die namen van mall's en winkels weten waar je Uggs kunt kopen zou dat super zijn. Ik heb op dit forum al een topic over Uggs gezien maar dat zijn allemaal oude berichten. Ik zou graag weten hoe het nu is.

Weet ook iemand hoe streng er op het vliegveld gecontroleerd wordt op aankopen die je mee naar NL neemt?
Moet je deze aankopen in NL aangeven of mag je ze gewoon het land mee innemen?

rolandino
23-08-12, 10:18
Store locator: http://www.mystore411.com/store/list_city/550/Florida/Orlando/UGG-store-locations

Je mag tot 430 euro meenemen. Over het algemeen loopt iedereen gewoon door de"niets aan te geven" poort. Wel heb je kans dat je alsnog eruit wordt gepikt (en dat had ik afgelopen keer), dan controleren ze je hele koffer, zit je er dan alsnog overheen moet je alsnog betalen. Zie hier (http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/buitenland_en_douane/reisbagage/vanuit_een_niet_eu_land/voor_welke_goederen_hoef_ik_geen_belasting_te_beta len_krijg_ik_vrijstelling_van_belasting) voor uitleg van de douane.

Njit
23-08-12, 10:24
Ik heb op dit forum al een topic over Uggs gezien maar dat zijn allemaal oude berichten. Ik zou graag weten hoe het nu is.

Het laatste bericht in dit topic voordat ik die van jou er aan toevoegde was van 13 augustus. Dat is in mijn beleving best recent :)

Ingrid-dolfijntje
23-08-12, 11:50
Store locator: http://www.mystore411.com/store/list_city/550/Florida/Orlando/UGG-store-locations

Je mag tot 430 euro meenemen. Over het algemeen loopt iedereen gewoon door de"niets aan te geven" poort. Wel heb je kans dat je alsnog eruit wordt gepikt (en dat had ik afgelopen keer), dan controleren ze je hele koffer, zit je er dan alsnog overheen moet je alsnog betalen. Zie hier (http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/buitenland_en_douane/reisbagage/vanuit_een_niet_eu_land/voor_welke_goederen_hoef_ik_geen_belasting_te_beta len_krijg_ik_vrijstelling_van_belasting) voor uitleg van de douane.

Bedankt voor de link die is super makkelijk aangezien wij een rondreis Florida doen kan ik ook voor andere plaatsen kijken. Als het me dan in Orlando niet lukt heb ik nog andere opties.

Ik loop inderdaad ook altijd door het "niets aan te geven" poortje. Je mag tot 430 euro meenemen zeg je maar maakt het dan niks uit of het merkkleding of iets dergelijks is? Als je dus maar onder de 430 euro blijft is het goed? Dat wordt dus wel bonnetjes goed bewaren haha of zorgen dat het gebruikt lijkt...

Ingrid-dolfijntje
23-08-12, 11:51
Het laatste bericht in dit topic voordat ik die van jou er aan toevoegde was van 13 augustus. Dat is in mijn beleving best recent :)

Klopt Njit foutje van mij sorry......bedankt dat je mijn bericht hierbij hebt gezet

Njit
23-08-12, 12:09
Je mag tot 430 euro meenemen zeg je maar maakt het dan niks uit of het merkkleding of iets dergelijks is? Als je dus maar onder de 430 euro blijft is het goed? Dat wordt dus wel bonnetjes goed bewaren haha of zorgen dat het gebruikt lijkt...

Bonnetje kan handig zijn om te bewijzen dat je niet over het maximale bedrag zit. Het is overigens 430 euro per persoon. Dus je hebt wel wat speelruimte.
De truc om kleding er gebruikt uit laten zien kennen ze uiteraard ook bij de Douane. De bewijslast ligt altijd bij jezelf. Maar zolang jij niet met 10 dozen Uggs aan komt zetten zullen ze er niet echt moeilijk om doen.

Ingrid-dolfijntje
23-08-12, 14:52
Bonnetje kan handig zijn om te bewijzen dat je niet over het maximale bedrag zit. Het is overigens 430 euro per persoon. Dus je hebt wel wat speelruimte.
De truc om kleding er gebruikt uit laten zien kennen ze uiteraard ook bij de Douane. De bewijslast ligt altijd bij jezelf. Maar zolang jij niet met 10 dozen Uggs aan komt zetten zullen ze er niet echt moeilijk om doen.

Dat was mijn volgende vraag of het 430 euro per persoon of per reisgezelschap is. Per persoon geeft inderdaad wel wat speling. Het is de bedoeling om 1 of 2 paar uggs mee te nemen, maar ik heb zo'n idee dat er nog wat meer mee terug komt. altijd fijn om te weten wat de max is....in ons geval 860 euro dus dat is meer dan genoeg.

marijke8
23-08-12, 15:25
Hallo Ingrid,

Ik heb een keer 6 paar uggs meegenomen, was toch wel even spannend. Maar toen we aankwamen, was er geen douane te bekennen. In de Florida Mall zit de The Walking Company, Dillards, Journeys en Nordstrom daar zijn uggs te koop. Ik bestel ze altijd via zappos.com. Deze zomer heb ik uggs sneakers gekocht die waren niet in de winkel te verkrijgen, dus via internet besteld en netjes afgeleverd door UPS. Ook in de premium outlets zijn er uggs te koop. Bij Robert Wayne schoenenzaak en bij de Int Drive heb je de Ugg outlet.

hrjhaan
24-08-12, 06:04
De Uggs zijn dit jaar wel duurder dan vorig jaar. Bij de Walking Company betaalde ik vorig jaar voor de hoge met knopen $ 199 nu zijn ze $ 229. En dan de slechte dollar koers er nog bij + 6% tax.

cindy74
24-08-12, 11:57
Ik weet niet of het mag maar als het in nederland solden zijn moet je eens kijken bij www.cosmiccowboys.nl . Ik heb er vorige maand uggs tall met studs gekocht voor de prijs van 102 euro een koopje dus . Bewijst dat je niet altijd ver moet kijken voor uggs .

Sweetsugar
05-02-18, 15:47
Ik gooi deze omhoog.
Klopt het dat de prijzen enorm gestegen zijn? Zappos ziet er niet super goedkoop uit.
En is het vertrouwd om het te laten bezorgen als je niet thuis bent in een niet gated community?

Ta2 Gerrit
06-02-18, 12:32
Of de prijzen gestegen zijn weet ik niet zo, maar mijn vrouw had gekeken voor wat winterlaarsjes om aan te schaffen de komende vakantie bij de Uggstore in de Premium, maar vond dezelfde bij Zalando met 50% korting, en nu dus maar 4 euro duurder dan in Florida. Ze zijn onderweg :o Ze gaat nog wel even daar kijken naar een paar wat hier niet (qua kleur en stijl) verkrijgbaar is, dus gaan we alsnog naar I-Drive :p
Bezorgen in een non-gated community is geen probleem (doen we vaak, ook bijv. Zappos), ze leggen het keurig voor de deur als je er niet bent. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat iemand anders er mee vandoor gaat, hoewel dat ons nog nooit is overkomen, en mij ook geen verhalen uit de media in de omgeving bekend zijn. Maar het komt voor.

Sweetsugar
06-02-18, 12:48
Bedankt voor je reactie.
Ik weet wel dat Amerika een redelijk strenge postwet heeft, maar het komt vast voor ja.

verhagena
10-02-18, 21:44
Disney Springs zit ook een Ugg Store, qua prijs hetzelfde als andere winkels.