PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wendy



wendytje
08-09-07, 14:45
hallo allemaal ik ben wendy ben 27 jaar woon samen met martin en heb een zoon van 5 jaar en een zoontje van 9mnd.
we zijn al meerdere keren naar euro disney geweest maar we vinden het nu toch echt tijd om naar disney world te gaan

weet niet goed wat we moeten doen met hoeveel dagen we moeten gaan,wat we echt moeten zien daar en welk hotel enz
heeft iemand hier ideeen of tips voor ons?
ik hoor het graag
met vriendelijke groet,
wendy

Michael66
08-09-07, 15:11
Wendy,
Ik raad je aan om vooral een aantal reisverslagen te lezen, daar haal je de beste en leukste tips vandaan. Kijk maar eens in mijn verslagen door op de jaartallen onderaan deze post te klikken.

Als je voor het eerst naar Florida gaat en vooral voor Disney gaat, raad ik je aan om in ieder geval 14 dagen Orlando te doen. Met kids in de leeftijden die je noemt is het (in mijn ervaring) beter om niet elke dag Disney te doen en als je naar Disney gaat de dagen niet al te lang te maken. Met een 10-dagen Base-ticket (evt. aangevuld met de Water Fun & More optie) kun je binnen 14 dagen 10x één Disneypark per dag bezoeken, en de parken zijn zo groot dat je best wel twee dagen per park kunt doen. Waarom dan een 10-dagen ticket en niet acht dagen? Qua prijs maakt dat nauwelijks wat uit (enkele euro's per persoon) en je hebt dan de mogelijkheid om nog wat vaker de parken te bezoeken.

Als je echt de hele tijd in Disneysferen wilt verkeren, neem dan absoluut een Disney-hotel. Kijk maar eens op de website van WDW, daar kun je kijken welke resorts er allemaal zijn.

Qua accommodatie kun je met kids m.i. beter kiezen voor een appartement (condo) of huis (villa). Veel meer ruimte dan een hotelkamer en je hebt ook de mogelijkheid een keertje zelf wat eten klaar te maken als je de restaurants een beetje beu bent. Maar da's natuurlijk persoonlijk, ieder z'n keuze. Je kunt in mijn reisverslagen in ieder geval zien hoe zo'n villa eruit ziet.

?Heb je nog specifieke vragen? Stel ze hier en we doen ons best voor je!!

Veel plezier met je voorbereidingen en het uitzoeken van "alles".

wendytje
08-09-07, 16:12
hallo michael,
erg bedankt voor je reactie en ik vindt het hier super leuk op deze forum.
ben al wat aan het surfen geweest ook op google voor vakanties naar disney,zal er zeker wel aan uitkomen
ga zeker kijken op je verslagen over je vakanties,in iedergeval al bedankt
voor je ideetjes en tips
groetjes wendy

pyca
08-09-07, 16:51
Hoi Wendy,

Welkom hier, als je hier op het forum gaat lezen en de reisverslagen er op na slaat weet ik zeker dat je naar Florida gaat:D
Succes met je oriëntatie!