PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: miasaey



miasaey
06-09-07, 23:42
Hallo,
Ik heb me ingeschreven op deze forum omdat we met ons gezin dat bestaat uit --> mijn partner , ikzelf, dochter van 18, dochter van 16, zoon van 14, dochter van 7 en de kleinste dochter van 5 volgende zomer voor een drietal weken naar Florida op vakantie willen gaan .
Daar mijn taak bestaat om zoveel mogelijk tips , verhalen en ondervindingen, trips te vinden over Florida , en vanuit dit een lijstje kan opmaken wat we alemaal kunnen doen daar voor onze eerste grote trip samen ,leek het me logisch om op jullie forum een kijkje te nemen , en te mogen meegenieten van jullie verhalen , tips enz...
Dus als tips zijn meer dan welkom !!

Eric
07-09-07, 02:23
Van harte welkom op het zonnigste forum van de wereld.
Leuk dat jullie volgend jaar met zijn allen naar Florida willen.
Lijkt me hardstikke gezellig.
Een tip heb ik alvast voor jullie: lees veel reisverslagen door, daar krijg je de beste ideeën, en gebruik vooral de zoekfunctie in de blauwe balk als je iets wil weten.
Verder zijn we natuurlijk altijd bereid om vragen te beantwoorden.
Eric

Michael66
07-09-07, 04:39
Met z'n zevenen naar Florida ...? Dat wordt dan zeker verblijven in een villa! Kijk eens bij mijn reisverslagen, dan zie je wat er allemaal mogelijk is op dat gebied.

Mickey99
07-09-07, 09:15
Welkom op het forum! http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

bono
07-09-07, 12:57
Hoi,

Wel gezellig hoor mijn z'n grote club naar Florida.
In ieder geval Hartelijk Welkom hier op het forum.

Veel plezier met zoeken, lezen, en een klein tipje van mij, kopieër de tips naar een Word document dan heb je altijd alles bij elkaar en tegen de tijd dat je gaat nog eens goed door lezen en uitprinten en meenemen op vakantie. Werkt erg goed.

Gr. Monique

Marjol
07-09-07, 19:06
Vijf kids, jeetje, dat zal druk zijn! :D

Welkom op dit leuke en informatieve forum!

Pluisje
03-10-07, 20:05
\\:D/ Hallo Miasaey

Het lijkt me voor iedereen leuk daar in Florida, Als je hier op dit forum allemaal leest wat er te beleven valt. Voor iedere leeftijd is er wel wat denk ik.

Wij gaan nu over twee weken voor de eerste keer en kijken er erg naar uit.

8) Pluisje