PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Leentje: Florida 2007



Leentje
04-09-07, 21:18
Hoi,

Binnen 2 weken ga ik (hopelijk, als hotel is bevestigd) voor een 10-tal dagen naar Orlando met een vriend. De Disney-parken hebben voor mij ondertussen geen geheimen meer, maar we zouden ook een paar dagen een auto willen huren. Wie heeft er leuke ideeën om een paar daguitstapjes te maken? Wil graag een dagje naar zee, welk strand is de moeite waard? Ik ben ooit op Sanibel en Captiva Island geweest en vond het daar prachtig, maar is wat ver om op één dag over en weer te rijden. Weet iemand andere leuke stranden (eilandjes) aan de Golfkust vergelijkbaar met deze twee, maar op kortere afstand (max 200km) van Orlando?
Andere tips zijn ook welkom, had gedacht aan Cape Canaveral en Daytona, maar weet iemand nog andere maar misschien minder bekende must sees?

Alvast bedankt,
Leentje \\:D/

Michael66
04-09-07, 23:04
Maak een combinatie. Kennedy Space Center en Cocoa Beach. Ligt vlak bij elkaar en op iets meer dan een uurtje rijden van Orlando.

Nijntje
05-09-07, 12:07
Strand bij Clearwater Beach is ook een absolute aanrader. Weet niet of het binnen je 200 km grens ligt, maar is goed te doen vanuit Orlando.

Njit
05-09-07, 12:54
Naar Clearwater Beach is 108 mijl (173 km)

Leentje
05-09-07, 16:06
Clearwater Beach is idd een heel mooi strand, en van afstand goed te doen van uit Orlando. Ben eerder al wel eens in Clearwater Beach geweest, weet er iemand of er daar in de buurt ook mooie eilandjes zijn? Ik heb op een ander forum iets gelezen over Caladesi Island en Honeymoon Island? Iemand daar al geweest? Is dat de moeite waard?

A3
05-09-07, 22:52
Leentje,

wat dacht je van -tja daar is tie weer- Kelly park? Heerlijk relaxen in de jungle en snorkelen en zwemmen en tuben en genieten van de natuur. Lees maar eens: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077&page=5

MVG
A3

nokia
10-09-07, 20:43
Hoi Leentje,

Wij zijn nog niet echt een regelmatige bezoeker maar zijn vorig jaar naar Daytona Beach geweest en vonden het erg leuk om zo met je auto over het strand te rijden en al die auto's op het strand te zien staan maar verder was er niet zoveel te beleven. Ik denk wel dat je het een keer gezien moet hebben maar nav de verhalen die ik op het forum lees ben ik ook erg nieuwsgierig geworden naar Clearwater beach en dat staat bij ons toch op de agenda voor dit jaar.