PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Marian: Orlando-Miami



Marian77
04-09-07, 15:03
Over 6 weken is het dan zover :grin:, op 19 oktober vliegen we eindelijk naar Florida.
We beginnen in Orlando, hier zitten we 12 dagen in een villa. Hier willen we de parken gaan bezoeken en Kennedy Space Center.
Daarna gaan we naar St. Petersburg en zo zakken we via nog een tussenstop in Fort Myers af naar de Everglades. We blijven dan een een nacht in Miami en gaan dan naar Key West. Na een paar dagen Key West gaan we weer richting Miami en vanuit Miami weer naar huis. Dan zijn er ook alweer dik 3 weken om...

bono
04-09-07, 17:27
Over 6 weken is het dan zover :grin:, op 19 oktober vliegen we eindelijk naar Florida. Leuk hoor, nog even aftellen en dan kan het feest beginnen
We beginnen in Orlando, hier zitten we 12 dagen in een villa. Hier willen we de parken gaan bezoeken en Kennedy Space Center. Relaxt hoor!
Daarna gaan we naar St. Petersburg en zo zakken we via nog een tussenstop in Fort Myers af naar de Everglades Waar verblijf je dan?? wij hebben vorig jaar in Florida City verbleven en dat was goed te doen, Wallmart naast ons en Applebees waar je uitstekend kunt eten, ik zal je niet het Econolodge aanprijzen maar er liggen zat andere hotels in de buurt. We blijven dan een een nacht in Miami en gaan dan naar Key West. Na een paar dagen Key West gaan we weer richting Miami en vanuit Miami weer naar huis. Dan zijn er ook alweer dik 3 weken om...

Nou succes verder!

Gr. Monique

Lannie
04-09-07, 20:05
Gezellig, wij vliegen ook op 19 oktober naar Orlando......

Marian77
18-09-07, 13:42
Leuk, met welke luchtvaartmaatschappij gaan jullie? Wij vliegen met United

Marian77
18-09-07, 13:43
Hé Bono, na het verblijf in de villa hebben we verschillende hotels geboekt op de route. De plaatjes zien er in ieder geval mooi uit.

Lannie
18-09-07, 23:18
Helaas, niet bij elkaar in het vliegtuig, wij vliegen met Martinair!!

Groeten Jolanda

bianca68
24-09-07, 12:38
goede morgen allemaal,

ik vind het erg leuk om te lezen dat er verschillende mensen op 19 oktober gaan vertrekken naar orlando, ik namelijk ook. wij vliegen met de north west. via memphis door naar orlando om 14.10
en we blijven 13 dagen..helemaal leuk

groetjes bianca

Njit
25-09-07, 13:01
ik vind het erg leuk om te lezen dat er verschillende mensen op 19 oktober gaan vertrekken naar orlando, ik namelijk ook.

Hier een overzichtje: Wie gaan er in 2007/2008 naar Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1584)