PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dennis the Menace: Orlando - Miami



Dennis the Menace
04-09-07, 13:27
Hoi,

Wij gaan eind oktober voor 3 weken naar Florida en zijn al druk bezig met het uitstippelen van de route. :grin:

Dag 1 t/m 7
Aankomst Orlando
6 nachten verblijven in Orlando
Verschillende parken bezoeken en natuurlijk met Halloween in de Universal Studio's (Halloween Party tot 2 uur 's nachts)
We willen ook een dag gaan paardrijden in Okala National Forrest/ Silver Springs

Dag 7 t/m 9
Verblijf in een Victorian B&B in St. Augustine

Dag 9 t/m 11
Verblijf langs de oostkust (weten nog niet precies waar) Op dag 10 is in ieder geval een raketlancering in Kennedy Space Center waar we graag naar toe willen (als de lancering niet uitgesteld wordt)

Dag 11 t/m 13
Verblijf in Miami Beach. 2 dagen Miami verkennen. Bal Harbour, South Beach, naar de haven in zuid Miami
Heeft er iemand ervaring met zwemmen in de Venitian Pool in Coconut Grove?

Dag 13 t/m 17
Verblijf op Key West

Dag 17 t/m 21
Verblijf in Fort Lauderdale

Graag hoor ik of er mensen zijn die ervaring hebben met de route langs de oostkust en of er nog verblijftips en must do's zijn. Alle tips en suggesties zijn welkom.

Bedankt !!

Eric
04-09-07, 14:52
Lijkt mij een prima te doen, en heerlijk relaxed schema !!
Geen aanmerkingen.
Eric

bono
04-09-07, 16:20
Dag 7 t/m 9
Verblijf in een Victorian B&B in St. Augustine Als er in het weekend bent dan kan je nog even over de markt heen huppelen als je wilt.
Daytona Beach is ook misschien wel leuk, daar heb je in het weekend ook een markt die ja kan bezoeken.


Dag 11 t/m 13
Verblijf in Miami Beach. 2 dagen Miami verkennen. Bal Harbour, South Beach, naar de haven in zuid Miami
Heeft er iemand ervaring met zwemmen in de Venitian Pool in Coconut Grove? Uhem daar geen ervaring mee, Bal harbour is niet goedkoop!
Miami Seaqaurium is ook best leuk om te bezoeken als je in Orlando natuurlijk niet Sea World al hebt bezocht.
Hebben vorig jaar in het Riu gezeten en dat was echt super.
Even een stukje lopen en liep je zo in de drukke winkelstraat met allerlei verschillende winkels

Dag 13 t/m 17
Verblijf op Key West Super, daar moet je echt van gaan genieten.
Misschien op de heen of terug weg even langs het Dolphin Center op Grassy Key, is echt geweldig hoe de mensen daar gedreven zijn om je alles over dolfijnen te vertellen en voor (ik dacht 20 dollar) een klein bedrag kan je ook nog de dolphin meeting doen, even aaien en de handshake doen, is echt super als je daar van houdt natuurlijk!
Of als je het leuker vind, even mee te zwemmen dat kan daar ook.

Dag 17 t/m 21
Verblijf in Fort Lauderdale

Graag hoor ik of er mensen zijn die ervaring hebben met de route langs de oostkust en of er nog verblijftips en must do's zijn. Alle tips en suggesties zijn welkom.

Bedankt !!

Nou veel succes verder en als je nog andere reisverslagen leest dan kom je vanzelf nog op veel meer do en don't dingen.

Gr. Monique

Dennis the Menace
11-09-07, 17:27
Bedankt voor jullie reacties.

We zijn helaas niet in het weekend in St Augustine, dus de markt kan helaas niet. Daytona is inderdaad een erg leuke plaats. Ik ben hier al een keer eerder geweest.
Wat ons nu leuk lijkt is om ook weer wat nieuwe dingen te doen, want er staan zoveel leuke dingen op deze site, weer een hele hoop nieuwe ideeën :lol:

Ik ben al vaak in Florida geweest, maar als je alle verhalen/ ideeën/ ervaringen leest op deze site is het net of je echt veel hebt gemist.

Wij zaten meer te denken aan Vero Beach, daar zit een hotel wat is gemaakt van drijfhout; The Driftwood Resort. Dit lijkt ons een hele bijzondere ervaring. Ik weet niet of er mensen zijn die dit hotel kennen......

In Miami heb ik het Biltmore hotel geboekt. Ik zag dit hotel op een site en ik was meteen verkocht. Zo'n mooi hotel. Ook ben ik niet bekend met de wijk Coral Gables, dus ook weer een nieuwe ervaring. Ik heb er wel al veel over gelezen en het lijkt mij echt een heel mooi gedeelte van Miami.

We hebben ook echt zoveel zin in de vakantie, zeker nu het allemaal een beetje vorm begint te krijgen. Tips en ideeën blijven natuurlijk altijd welkom.