PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ronald van der Meij



Ronald van der Meij
06-02-05, 22:56
Ga in mei 2005 voor de 2e keer naar Florida. eerste keer in maart 1996, met de schoonfamilie. bijna een maand. rondje Florida. Starten in Orlando, alle parken bezoeken. oversteken naar Tampa, dan afzakken richting de Everglades. Terug naar Miami, Key West bezoeken en uitrusten in Miami beach, voor de terugvlucht naar Amsterdam

Ben ondertussen in mei 2006 voor de 3e keer naar Florida geweest. ditmaal zijn we alleen in en rond de Disneyparken gebleven. We hadden een villa gehuurd in Pine oaks met zwembad. we waren ditmaal met 7 man. en dit 15 dagen lang. Kan maar een ding zeggen: het was weer fantastisch. Hebben besloten om in 2008, rond het eind van het jaar de kerst te vieren in Florida. Wij vinden het super in Amerika

Ronald van der Meij
06-02-05, 22:58
Kan niet anders zeggen dat ik niet kan wachten tot mei. kinderen zijnook al vol van deze reis. Is me 8 jaar geleden heel erg bevallen en de kids zijn nu op een leeftijd dat het tijd werd voor weer een bezoek aan Mickey mouse and friends

Daniel
06-02-05, 23:18
Welkom op het Florida Forum, Ronald!

Volgens mij hebben jullie een schitterende reis voor de boeg. Je zal iig veel van Florida zien!

Veel plezier op het Florida Forum!

Daniel