PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maarten



Maarten574
03-09-07, 05:21
Lijkt me een heel tof forum. Ik ben Maarten, 33, en heb enkele maanden geleden mijn oud-klasgenootje via hyves terug gevonden. Zij bleek in Orlando te werken en te wonen, en na intensief contact ben ik haar laatst 12 dgn gaan opzoeken. Nu is zij mijn vriendin....

Heb Orlando heel goed leren kennen, als een geweldige plek om te wonen. Vorige en laatste keer dat ik er was, was is 1998, en kende het enkel van de parken, wat veel mensen denken als ze over Orlando horen. Orlando is veel meer dan de (pret)parken natuurlijk!

Super mentaliteit en een hoge mate van living binnen de Vs. Niet voor niets is dit voor Amerikanen de plek om er ooit te gaan wonen, voor pensioen of niet pensioen.

I fell in love with my girl and Orlando

Eric
03-09-07, 05:26
Hallo Maarten, allereerst natuurlijk welkom hier.
Wat super dat je zo een oud-klasgenoot hebt teruggevonden. En dat ze nu je vriendin is, dat maakt het helemaal af natuurlijk. Ben je van plan daar te gaan wonen?? In iedergeval hopen we nog veel van je te gaan horen in de toekomst.
Eric

Njit
03-09-07, 07:44
Welkom op het Forum. Altijd leuk om een insider op het Forum te hebben. Waar werkt ze in Orlando?

bono
03-09-07, 10:45
Hoi Maarten,

Welkom hier en wat leuk dat je haar weer gevonden heb, oude liefdes roesten niet hé.

Blijf je op en neer pendelen of ga je toch besluiten om er te gaan wonen of zo................of komt ze terug;)

Nou in ieder geval heel veel lees en post plezier en graag willen we weten waar je vriendin ergens in Orlando werkt natuurlijk.

Gr. Monique

Maarten574
03-09-07, 15:46
Dank je wel voor jullie reacties tot dusver. Zij woont vlak bij, of het is Kissimee, maar op kwartier rijden van Walt Disney Resort, en 15 min (mits ze traffic mee heeft) van Orlando Airport.

Iig, de wijk waar ze woont is Hunter's Creek. Zo tof dat iedere wijk daar zoveel restaurants/winkels/malls/outlets/bioscopen hebben. Je hoeft geen moment te vervelen of trek te hebben. De wegen daar zijn superduidelijk, want je hebt enkele assen in de lengte en de breedte, en ze kun je overal makkelijk komen, via John young Pway, de Central Florida Pway, Internationale Drive, de OBT (Orange Blossom Trail)

Zit nu ook iedereen aan te raden een keer naar Florida/Orlando te gaan.

Mijn meisje komt over twee wkn naar Nl, ook vanwege haar werk. Waarschijnlijk ga ik in november weer terug. Langer als 12 dgn natuurlijk. Zo blijven we wel zeker een jaar op en neer reizen. Ze heeft al laten doorschemeren om later weer in Nl te vestigen. Zij is haar jeugdroom aan het beleven. En laat de VS mijn favo reisbestemming zijn. Ideaal gewoon mensen!!!!

Tot een volgende post. M.

Mickey99
03-09-07, 17:23
Gaaf hoor zo'n vakantieadresje, super!

Trouwens ook nog welkom namens mij http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Goetjes,
Sonja

Maarten574
18-09-07, 00:06
Andersom werkt het ook natuurlijk, dat zij een slaapplaats heeft wanneer zij weer in Nederland is. Da's de komende 2 weken. Grootste verschil: het weer, dat scheelt inmiddels een hele dikke winterjas, hihi....Het idee is om wellicht in november terug te gaan voor enkele weken, naar sunny Orlando....