PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Easyterra



Floor77
01-09-07, 21:39
Hallo,
Heeft iemand misschien ervaring met het huren van een auto bij easyterra??
Prijzen zijn zeer aantrekkelijk maar ben bang dat er bij aankomst meerdere kosten bij komen.

Ik hoor het graag.
Kim

Eric
02-09-07, 00:12
Even gekeken, en de prijzen zijn incl all risk en CDW, zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd.
Maar de prijzen zijn gelijk aan usareisen.de, en daar komen zeker geen kosten bij.
usareisen is bekend, van easyterra heb ik nog nooit gehoord.
Eric

Michael66
02-09-07, 11:41
Het nadeel van dit soort aanbieders vind ik altijd dat je moet gaan zoeken naar:

wat er nu allemaal wel en niet in de prijs zit
bij welke verhuurder je huurtHet eerste punt is wel handig om te weten als je de prijzen wilt vergelijken. Wat betreft de verhuurder is het ook wle handig om te weten, dan weet je nl. of je je auto direct bij het vliegveld op kunt halen of er eerst voor met een shuttlebus naartoe moet. En uiteraaard heeft elke verhuurder weer zo z'n eigen extra voorwaarden en diensten.

En dan ben ik toch wel een beetje een gemaksmens: als het nou gewoon goed en goedkoop is bij een hier meer bekende organisatie, waarom dan zo moeilijk doen? Maar ja, that's me ....

EasyTerra
17-09-07, 13:39
Ik was even aan het zoeken wat er zoal over ons bedrijf op het Internet gemeld wordt en wil bij deze even reageren op deze post.

Wij verhuren enkel autos via gerenommeerde bedrijven. We kunnen pas aan het einde van de reservering melden bij wie je de auto ophaalt vanwege afspraken met de leveranciers. Je kunt er vanuit gaan dat je in 90% van de gevallen bij Europcar, Avis, Hertz, National, Alamo of Budget reserveert (maar dan goedkoper!). In alle overige gevallen werken we met een lokaal bedrijf, dat een zeer hoge kwaliteit nastreeft, minstens gelijkwaardig aan de eerder genoemden.

Als u een reservering bij ons plaatst kunt na ontvangst van de voucher altijd nog (kostenloos) annuleren (wel 24 uur voor aanvang van de huurovereenkomst). In tegenstelling tot veel andere aanbieders zijn verzekeringen e.d. WEL inbegrepen. Eventuele extra kosten die lokaal nog voldaan moeten worden zoals kinderzitjes en one-way fee's staan op de voucher vermeld.

Als u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen via de bedrijfs-website (http://www.easyterra.nl/contact.html) of een reactie achterlaten in dit forum.

Groeten
Tjeerd Kramer
EasyTerra

Njit
17-09-07, 13:54
Als men twijfelt of men voldoende verzekerd is dan is de website blijkbaar niet duidelijk genoeg. Misschien een puntje van aandacht om te verbeteren.

Persoonlijk vind ik het lastig dat je niet voor een klasse kunt kiezen maar alleen voor een auto-type. Je krijgt toch een 'or similair' auto mee dus dan heeft het ook weinig zin om een specifiek model uit te kiezen.
Verder is de keuze A/C of niet en Automaat of niet onzinnig in de USA. ALLE auto's hebben een Automaat en A/C is volgens mij ook standaard.

pyca
17-09-07, 16:31
@EasyTerra;
Misschien nog een aandachtspuntje:
Persoonlijk vind ik het klantonvriendelijk telefonisch niet bereikbaar te zijn, als ik het goed gelezen heb op jullie website zijn alleen per mail te bereiken.
Komt op mij niet betrouwbaar over, en ik zou om deze reden nooit reserveren.

EasyTerra
19-09-07, 00:11
Verder is de keuze A/C of niet en Automaat of niet onzinnig in de USA. ALLE auto's hebben een Automaat en A/C is volgens mij ook standaard.We verhuren ook in andere landen dan de USA. Vandaar dat deze selectie-optie er in gebouwd zit. Beter iets teveel dan te weinig, toch?


Persoonlijk vind ik het klantonvriendelijk telefonisch niet bereikbaar te zijn, als ik het goed gelezen heb op jullie website zijn alleen per mail te bereiken.Dit is een bewuste keuze. Doordat we geen nummer op de site vermelden, wordt het callcenter minimaal belast. Dat levert ons weinig kosten op, zodat de tarieven ook laag zijn. Zodra de klant gereserveerd heeft krijgt hij/zij wel een nummer toegezonden waarop we te bereiken zijn.


Persoonlijk vind ik het lastig dat je niet voor een klasse kunt kiezen maar alleen voor een auto-typeDe auto's die genoemd worden staan voor een bepaalde klasse. Indirect boek je dus wel degelijk een klasse. Misschien is het een idee om inderdaad ook nog apart de klasse te vermelden, bedankt voor de tip.

Allemaal, bedankt voor jullie feedback. Het zijn aandachtspunten die eigenlijk al bekend waren en we werken constant aan verbetering.

LSL
17-12-07, 19:35
Ik heb onlangs ook een auto gehuurd via Easyterra.be.

De voucher die ik per mail gekregen heb blijkt echter uitgegeven te zijn door AutoEuropa.com maar vemeld wel duidelijk de huurperiode, prijs, type wagen en wat er al dan niet is inbegrepen.

Wat mij wel verbaast is dat het volledige huurbedrag reeds dezelfde week van mijn creditcard is afgehaald.

Zoals de man van Easyterra hierboven zegt is annulatie misschien wel gratis mogelijk, maar als het bedrag al volledig van je rekening is afgeschreven en de voucher zelf dan nog eens van een ander bedrijf komt, is de drempel om te annuleren toch wel erg hoog.

Michael66
17-12-07, 22:18
De voucher die ik per mail gekregen heb blijkt echter uitgegeven te zijn door AutoEuropa.com maar vemeld wel duidelijk de huurperiode, prijs, type wagen en wat er al dan niet is inbegrepen.Dat is gebruikelijk. Via usareisen.de geboekte auto's krijgen een voucher van FTI. Maakt niet zoveel uit, geen drukte om maken.


Wat mij wel verbaast is dat het volledige huurbedrag reeds dezelfde week van mijn creditcard is afgehaald.Da's waarschijnlijk een boekingsvoorwaarde. Kijk nog eens goed op de website waar je geboekt hebt, daar zal waarschijnlijk wel iets staan over wanneer welk bedrag wordt afgeboekt. Bij onduidelijkheden: bel of mail het bedrijf even.


Zoals de man van Easyterra hierboven zegt is annulatie misschien wel gratis mogelijk, maar als het bedrag al volledig van je rekening is afgeschreven en de voucher zelf dan nog eens van een ander bedrijf komt, is de drempel om te annuleren toch wel erg hoog.Volledig afgeschreven bedragen kunnen ook volledig worden geretourneerd. Lees even goed de voorwaarden. Volledig betaald betekent ook dat jevolledige refund kunt krijgen, afhankelijk van de termijn waarbinnen je evt. annuleert.

EasyTerra
28-12-07, 12:07
Inmiddels hebben ruim 50.000 klanten via ons een huurauto geboekt. Vanzelfsprekend zijn er wel eens klachten en complicaties, maar het meerendeel van onze klanten is zeer tevreden. We werken dan ook samen met betrouwbare partners die garant staan voor de service en kwaliteit die wij beoogen.

Iemand nog suggesties?
www.easyterra.nl (http://www.easyterra.nl/)

Njit
28-12-07, 12:13
Moderator:
Reclame wordt niet op prijs gesteld. En bovenstaand bericht valt hier duidelijk onder. Volgende keer is geen waarschuwing meer! Een aanbieder die zo schrijft lijkt op de volgende reclame:
MzakqMAaHME

baluga
02-05-12, 22:29
Is er hier iemand bekend met deze verhuurder? Het scheelt namelijk een flinke slok op de borrel met bijv. Usareisen.

Easy Terra:
Dodge Caliber
(of gelijkwaardig)

- automaat
- met airconditioning
- 4-deurs uitvoering
- Geschikt voor 4 personen

Brandverzekering altijd inclusief
WA verzekering altijd inclusief
All-risk verzekering (CDW)

inclusief
Diefstalverzekering inclusief
Onbeperkt aantal vrije km's inclusief
Algemene voorwaarden
Klik hier voor de algemene voorwaarden voor deze huurauto

Adres van de ophaallocatie
Miami International Airport, Miami, Verenigde Staten

Autoverhuurbedrijf


€ 319,05Totaalprijs
(€ 21,27 per dag)voor 15 dagen huur
selecteer

Jeep Liberty | JL 4türig
2
2
2
2Jeep Liberty oder ähnlich
Klimaanlage
Automatik
Airbags/ABS
Servolenkung
Radio-CD-Player
Listenpreis419,00 € Mietpreis:380,14 €

Ik ben voor het gemak even van het goedkoopste pakket bij usareisen uitgegaan? Zie ik hier iets over het hoofd misschien? Het gaat in beide gevallen om 15 dagen autohuur, ophaallocatie Miami airport.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet, Baluga

Njit
02-05-12, 22:49
Het goedkoopste pakket bij USAReisen, is dat incl of excl. SLI. Want deze zit er bij Easy Terra zo te zien niet bij.

Ik zie overigens dat je een Dodge Caliber vergelijkt met een Jeep Liberty (Midsize SUV).
Waarom niet gewoon beide Dodges vergeleken? Rechts is inclusief SLI.

Edit: ik zie in de aanvullende voorwaarden dat er bij EasyTerra ook SLI bijzit. Staat alleen niet tot welk bedrag:


UW AUTOHUUR MET DOLLAR IS INCLUSIEF



Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
Ongelimiteerde kilometers. * Supplementaire Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering (SLI). * Afkoop Eigen Risico en Diefstalverzekering (LDW), met geen blijvend eigen risico.
Verzekering m.b.t.onverzekerde of onderverzekerde medeweggebruikers (UMP).
Belastingen en toeslagen.



http://i.imgur.com/bwfYl.jpg

Ettol32
08-05-12, 22:44
Ik huur altijd bij e-autohuur. Is altijd de goedkoopste en alles is heel makkelijk te regelen en te wijzigen. Maar dit jaar zie ik Happy Tours:
http://www.happytoursusa.com/en/condicoes.php
Dat ziet er toch leuk uit. Scheelt toch €50,00 met e-autohuur.
En pas betalen bij aankomst.
Iemand ervaringen?

Ta2 Gerrit
08-05-12, 22:54
Geen ervaring, maar usareisen is bijv. goedkoper, als het op een fullsize SUV aankomt.
Het ligt er dus maar net aan wat voor auto je wilt, en dan loont shoppen altijd.

Moolenschotjes
01-08-13, 20:44
Wij hebben meerdere keren auto"s gehuurd via EasyTerra en hun service is uitstekend. Tot op heden hebben we de auto's bij Alamo kunnen afhalen en nooit geen problemen gehad. Heb zelfs een keer hun hulp nodig gehad toen ik mijn reservering naar Chicago niet mee in mijn e-mails kon vinden. Een telefoontje en probleem opgelost.

ze hanteren goede prijzen en je kan zelfs van prijsveranderingen profiteren omdat je de booking online kan aanpassen. Deze zomervakantie naar Orlando hebben een extra 90 euro bespaart door een extra kortings actie en konden dit na advies van een medewerker online aanpassen.

Na boeken factureren ze inderdaad direct het huurbedrag op de creditcard. Deze wordt gedebiteerd zodra je annuleert of iets wijzigd. Wij hebben prima ervaring met EasyTerra, zowel privé als zakelijk.

Moolenschotjes
15-01-14, 16:04
Begin Januari ontvingen wij per email een aanbieding van EasyTerra met tijdelijke korting op huurauto's oplopend tot 35%.
Wij hebben al meerdere keren bij hun geboekt en de service is prima. Je boekt alle huurvoorwaarden bij hun en zij geven een voucher uit
om de geselecteerde auto op te halen bij Alamo, Dollar, Herz en dergelijke… Je ziet ook gelijk bij welke aanbieder je de auto gaat ophalen.

De prijzen zijn inclusief alle benodigde verzekeringen, als ook de voorruit en banden.

Aanbieding was inderdaad scherp en hebben weer een 7-persoons auto geboekt voor 26 dagen en betalen 28,10 Euro per dag. Zelfs goedkoper dan vorige zomer :-)
Vandaag weer een aanbieding per email ontvangen en de totaalprijs van onze geselecteerde klasse was weer gezakt met 22 Euro

Wat super bij deze firma is dat je dan online gaat in je reservering, de boeking aanpast en alles wordt gratis verrekend.
Aanbiedingen lopen tot eind deze maand: http://www.easyterra.nl/#none

Meerdere forumleden hebben ons al een PB gestuurd dat de prijzen inderdaad scherp waren en dat zij ook geboekt hebben.
Kijk even en wie weet zit er voor jullie ook een leuke aanbiedingsprijs in het overzicht.

Brandsmaatje2
15-01-14, 19:27
Ik heb net even gekeken en inderdaad een mooi tarief minivan ophalen in Miami huur 20 dagen € 605 euro is € 30 per dag. Wij hebben al bij Alamo brits een minivan gehuurd en daar heb ik al betaald € 627,84. Voor dit verschil lijkt mij het niet handig om dit te wijzigen ook omdat je dan met evt koersverlies te maken krijgt. Als we de auto nog niet hadden gehuurd dan was dit zeker wat voor ons geweest. Voor anderen zeker een aanrader!

Fleurida
15-01-14, 19:49
Bij Alamo brits zitten 3 bestuurders bij het huurbedrag inbegrepen, bij Easyterra niet voor zover ik kan zien.

Jacobs11
15-01-14, 20:05
ik heb via autoeurope geboekt wat hier een onderdeel van is. 242 euro voor een mustang cabrio in februari 8 dagen lang.

José
15-01-14, 20:10
Kan niet echt vinden of het Alamo Gold is en dat nemen wij wel altijd.

S@skia
15-01-14, 20:55
Ook wij hebben naar het lezen van de tip van de Moolenschotjes de auto via EasyTerra geboekt (op de voucher staat overigens ook Auto Europe) en vandaag een mail met extra korting ontvangen. Prima geregeld, boeking gewijzigd en alsnog deze korting meegenomen. Auto is overigens bij Alamo gehuurd.

Moolenschotjes
15-01-14, 21:36
Kan niet echt vinden of het Alamo Gold is en dat nemen wij wel altijd.

José,

Ze bieden ook het Gold pakket aan. Je ziet dit wanneer je aan de rechterzijde filtert op extra mogelijkheden zoals volle tank - extra bestuurder en vaak staat het erbij vermeld.

Fleurida
15-01-14, 22:58
Als ik bij Easyterra kijk zie ik in de extra's geen extra chauffeur staan, wel in de FAQ,


Wat zijn de kosten voor een extra bestuurder?
De tarieven voor een extra bestuurder verschillen per locatie. In sommige gevallen is dit gratis, in andere gevallen bedragen de kosten een paar euro per dag. Geef in uw reservering of prijsopgaaf aan dat u een extra bestuurder wenst en onze reserveringsafdeling zal u informeren over eventueel bijkomende kosten.

Dirk
15-01-14, 23:02
Ook wij hebben afgelopen week een SUV gehuurd bij Alamo via EasyTerra in april voor 20 dagen . Op een vraag van mij via mail of de AirPort fee was inbegrepen kreeg ik binnen een uur antwoord.
Ik heb alleen geen kortingsbon gekregen via de mail .Maar even wachten of er nog wat komt en dan kijken of het wat oplevert

Moolenschotjes
17-01-14, 20:42
Dirk, kijk even de tarieven na want deze week is alles weer wat goedkoper geworden met de nieuwe actie.
Ook na het boeken kan je de tarieven aanpassen door in te loggen via de email ontvangen na de boeking.

Gebruik je naam en reserveringnummer om in te loggen en ga naar huurauto klasse aanpassen.
selecteer dezelfde auto en zie het verschil in tarief ;-)

Moolenschotjes
17-01-14, 20:44
Bij Alamo brits zitten 3 bestuurders bij het huurbedrag inbegrepen, bij Easyterra niet voor zover ik kan zien.


Ligt aan je boeking, verhuurder en klasse die je kiest bij EasyTerra.

gayka
18-01-14, 00:21
Vandaag ook een auto gehuurd maar dan bij autoeurope, na het lezen van dit bericht van de Moolenschotjes, deze was toch nog even goedkoper dan Easyterra. Ik (wij) ben nu €734 voor 26 dagen kwijt, vind ik een mooie prijs en ik heb heel wat verhuursite's afgelopen (ik ben ook Emerald member) maar het scheelde me toch genoeg om bij autoeurope te boeken.

mickey
18-01-14, 11:20
Vandaag ook een auto gehuurd maar dan bij autoeurope, na het lezen van dit bericht van de Moolenschotjes, deze was toch nog even goedkoper dan Easyterra. Ik (wij) ben nu €734 voor 26 dagen kwijt, vind ik een mooie prijs en ik heb heel wat verhuursite's afgelopen (ik ben ook Emerald member) maar het scheelde me toch genoeg om bij autoeurope te boeken.Ik heb ook gekeken voor het huren van een minvan bij Alamo in Miami bij Easyterra en autoeurope en kom op een bedrag voor 28 dagen op €805.
Er is een WA verzekering bij maar mi niet voldoende voor de VS mocht er iets gebeuren. Er zal dan ter plaatse een aanvullende verzekering LIS/EP moeten worden afgesloten wat het totaal bedrag hoger zal doen uitkomen en is het niet meer zo voordeling als het lijkt.

Ik vraag mij af hoe julie het doen met de aanvullende verzekering LIS/EP, of zie ik het verkeerd en is het allemaal inbegrepen?

Dirk
18-01-14, 12:07
Bedankt voor de info ,ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en van het weekend kijken of ik de boeking ga aanpassen.

Bosevents
18-01-14, 17:06
http://www.autoeurope.nl

is onze favoriet

Moolenschotjes
18-01-14, 21:00
EasyTerra is Nederlands onderdeel van AutoEurope en in verhuur bevestiging komt dit ook terug.....

Moolenschotjes
18-01-14, 21:07
Ik heb ook gekeken voor het huren van een minvan bij Alamo in Miami bij Easyterra en autoeurope en kom op een bedrag voor 28 dagen op €805.
Er is een WA verzekering bij maar mi niet voldoende voor de VS mocht er iets gebeuren. Er zal dan ter plaatse een aanvullende verzekering LIS/EP moeten worden afgesloten wat het totaal bedrag hoger zal doen uitkomen en is het niet meer zo voordeling als het lijkt.

Ik vraag mij af hoe julie het doen met de aanvullende verzekering LIS/EP, of zie ik het verkeerd en is het allemaal inbegrepen?



LIS (Liabillity Insurance Supplement)De LIS is een optionele extra WA verzekering. LIS dekt de schade en letsel die anderen oplopen door jouw toedoen.
Bij de standaard verzekering van de auto is al een WA verzekering inbegrepen. Deze is vaak gelijk aan het in de betreffende staat minimaal wettelijk bepaalde bedrag.


Ik dacht dat deze nooit standaard in een huurovereenkomst zit...

P9ol
28-01-14, 14:00
Bij autoeurope staat dat een bijrijder ongeveer $10 per dag kost plus lokale belastingen en dat moet je ter plekke voldoen. (leeftijd boven 25 jaar)
Ik heb ook naar Easyterra gebeld en daar is het hetzelfde.
Toch iets om rekening mee te houden in de vergelijkingen.

gayka
29-01-14, 00:36
Dat van die 2e bestuurder klopt, maar ik heb bewust gekozen voor maar 1 bestuurder en dat scheelt in mijn geval toch € 260,00 en daar kunnen we toch hele leuke andere dingen voor doen.

Eljo
04-02-14, 08:53
Geboekt! Een standard SUV voor 16 dagen voor de prijs van 460€. Geen extra berijder en zonder leeg terugbrengen.
Thx voor de tip Moolenschotjes :up:

Eljo
07-02-14, 03:03
Ook wij hebben naar het lezen van de tip van de Moolenschotjes de auto via EasyTerra geboekt (op de voucher staat overigens ook Auto Europe) en vandaag een mail met extra korting ontvangen. Prima geregeld, boeking gewijzigd en alsnog deze korting meegenomen. Auto is overigens bij Alamo gehuurd.

hi S@skia ik heb een nieuwsbrief ontvangen met aangepast prijzen. Op de site van Easyterra kan ik mijn boeking niet wijzigen. Waar heb jij je boeking gewijzigd ?

Eljo
09-02-14, 00:14
Bij Autoeurope ingelogd en mijn boeking proberen te wijzigen voor het lager tarief. Krijg tot mijn verbazing een hoger tarief in tegen stelling wat er beweert wordt dat je tegen het lagere tarief je eerdere boeking kan wijzigen.

S@skia
09-02-14, 12:49
hi S@skia ik heb een nieuwsbrief ontvangen met aangepast prijzen. Op de site van Easyterra kan ik mijn boeking niet wijzigen. Waar heb jij je boeking gewijzigd ?

Ik heb gebeld met EasyTerra dat ik het online niet kon aanpassen. Ze hebben het adviesgegeven om de bestaande boeking te annuleren en een nieuwe in te brengen....helaas dus niet zo makkelijk als dat ik dacht. Maar alles is netjes en juist teruggeboekt op de credit card.

Eljo
09-02-14, 14:50
dank je! ga dit ook proberen

Moolenschotjes
10-02-14, 19:57
Je kan dit online doen door gebruik te maken van je ontvangen email bevestiging - staat waarschijnlijk ook een link in.

Eljo
10-02-14, 21:44
Ik heb het geprobeerd met de link in de bevestiging. Dit gaat via Autoeurope. Bij een annulering krijg ik de melding om telefonisch contact op te nemen om de reservering aan te passen.
@ Moolenschotjes: kan jij dit wel online wijzigen?

S@skia
10-02-14, 22:59
Ik kreeg ook de melding om te bellen, daar het verhaal uitgelegd en ook aangegeven dat er mensen zijn die dit zelf konden regelen door in te loggen op hun boeking maar mij werd toch het advies gegeven om te annuleren en opnieuw te boeken. Om te annuleren moest ik ook bellen maar werd zeer goed geholpen.

Moolenschotjes
14-03-14, 23:44
Vandaag weer een email ontvangen met aanbieding van EasyTerra. Even gekeken naar de aanbieding en onze gereserveerde 7-zitter was ruim 80 euro goedkoper, dus hebben we weer ingelogd en alles aangepast.
Vanaf de eerste dag van reserveren tot aan nu hebben we ruim 115 euro bespaard op de autohuur. Toch mooi meegenomen...

Iris1990
15-03-14, 15:09
Ik zit een beetje te oriënteren voor volgend jaar. Als ik voor mijzelf kijk om een auto te huren bij easyterra zie ik erg mooie prijzen en een goed overzicht. Ik heb de ford escape aangeklikt met een prijs voor 23 dagen €497,- dit vind ik een erg nette prijs. Alleen kan ik nergens aanklikken bestuurder jonger dan 25jr, Ik weet dat er plus 50% van de huurprijs bij komt bij de meeste. Maar zoals ik het nu zie staan zie ik het niet. Hier staat gewoon totaal.. Moet ik ze dan mailen? Of passen ze dat aan nadat je een reservering hebt gedaan en krijg je een naheffing?

corrus
15-03-14, 17:33
Meestal lopen de autohuurprijzen niet verder dan 31 maart 2015...

Iris1990
15-03-14, 20:52
Klopt, heb ook de datum op 2014 gezet om een indicatie te krijgen hoe de site er uit ziet en wat de kosten voor dit jaar zouden zijn. Voor volgend jaar moet ik nog ff wachten helaas..
Maar was benieuwd of deze site geschikt was om te boeken voor bestuurders onder de 25 jaar..

SJSL
29-03-14, 16:15
Mwah, ik heb zojuist geboekt bij Autoterra. Maar ga denk ik toch annuleren.
Kwam op dezelfde prijs uit als bij Alamo/brits, maar bij boeken was de prijs van 2e bestuurder onduidelijk. Op de voucher staat dat dit USD 10 per dag kost, ter plekke te betalen. Dat is dan wel veel verschil.

@ Iris, bij mij staat dit op de voucher
Indien extra toeslagen van toepassing zijn, terplaatse voldoen:
* Extra bestuurders: Ongeveer USD 10.00, per dag, lokaal te betalen plus alle plaatselijke belastingen. Alle extra bestuurders meoten een minimum leeftijd hebben van 25 jaar.
* Jonge bestuurderstoeslag: Bestuurders die tussen 21 t/m 24 jaar zijn, dienen lokaal circa USD 25.00, per dag, lokaal te betalen
* Kinderstoeltjes: Circa USD 9.99, per dag (maximum USD 70.00), lokaal te betalen.
* GPS: Ongeveer USD 11.99, per dag, inclusief btw, lokaal te betalen maximum toeslag van ongeveer USD 69.65, per week (maximum USD 180.00), inclusief btw, lokaal te betalen .

Eljo
30-03-14, 09:55
@SJSL: je krijgt verschillende tarieven van een soort auto van dezelfde verhuurder. Het laagste tarief is excl. volle tank, gps en extra bestuurder. Bij elk tarief staan de voorwaarden benoemd, als je hierop klikt dan krijg je meer details

SJSL
30-03-14, 12:33
Ik zal nog eens kijken. Ik zag na het invullen van data e.d. alleen een lijst met auto's waarbij steeds 1 tarief stond. En over de extra bestuurder stond iets van: je ziet na de boeking wat dat eventueel kost, soms niks. Dan kan je alsnog annuleren. Wat jij zegt dat je zou moeten zien, klinkt wel logischer.
Eerst maar eens proberen in te loggen, gisteren lukte dat niet, waarschijnlijk omdat mijn reservering nog onderhanden was.

Iris1990
05-04-14, 17:32
Bedankt SJSL, weet ik dat ik verder moet kijken op andere site's en niet op easyterra!

Anoukb
29-09-14, 22:31
Even weer een up!

Ik ben momenteel me aan het oriënteren voor een huurauto (midsize SUV) bij Budget via Easyterra, alleen de mogelijkheid om een extra bestuurder te kiezen is er niet.
Tot nu toe vond ik voor 26 maart-16april 2015 bij Budget een Toyota Rav4 voor 594 EUR, maar zonder extra bestuurder. Weet iemand wat de kosten zijn van een extra bestuurder?