PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Britta



Britta
30-08-07, 22:47
Hallo allemaal,

Ik ben Britta, getrouwd met Erik en samen hebben we twee dochters (Elike, bijna 7 en Fenna ruim 2).
Wij gaan de komende kerstvakantie twee weken naar Florida. We vliegen naar Miami en gaan met een (30 ft!) camper rondreizen. Ik heb al veel informatie gevonden en e.e.a. geboekt. Ik ben me nu aan het verdiepen in de Everglades.

Ik heb begrepen dat er twee RV parken zijn in de Everglades: Flamingo (in het park) en Long Pine Key Campground (bij de ingang van het park).
Is het nodig om door te rijden naar Flamingo of volstaat Long Pine ook als uitvalsbasis?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Britta

Eric
30-08-07, 23:18
Hallo Britta, welkom op dit forum.
Helaas kan ik je niet verder helpen, ik heb niets met campers.
Ik hoop wel dat je antwoord krijgt, er is hier (helaas) niet zoveel kennis over kamperen.
Eric

inavm
30-08-07, 23:29
Hi Britta,
welkom op het forum. Leuk zo'n camperreis door Florida.
Wij hebben een paar jaar geleden een reis gemaakt met een camper van Boston naar Orlando. Echt een geweldige ervaring.
Wij hebben wel wat campings in Florida aangedaan, voornamelijk langs de oostkust (Golf van Mexico) Je kunt veel over campings vinden op de site
http://florida-accommodaties.startpagina.nl
Als we in Florida zijn dan verblijven wij in onze eigen villa, maar een rondreis met een camper door de zuidelijke staten van de USA staat nog hoog op ons verlanglijstje !
Veel succes met de voorbereiding.
Ina