PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orlando



daansteen
30-08-07, 19:48
Zijn er mensen die ervaring hebben met het hotel Royal Caribe?
Twijfel erg over mijn hotelkeuze. Moesten snel kiezen i.v.m. boeking. We hebben een pakketprijs via traveltrend, tickets á €389,- pp (goede prijs leek mij), autohuur iets van 900 zoveel voor bijna 3 weken (grote auto) en hotel á €53,-pppn. Hotel is voor 3 nachten en de rest van de reis regelen we zelf. Zag later bij Kuoni het hotel voor €56 maar dan een suite en dat kunnen ze dan bij traveltrend niet leveren. Twijfel toch nog over een disney hotel maar vind tie wel erg aan de prijzige kant.

gr Danielle

Njit
30-08-07, 20:10
Hotel voor 53 euro per persoon per nacht? Dat is dus 106 euro / 145 dollar per kamer per nacht. Daar kun je ook een villa voor huren!
Zie op de site dat je dat ook betaald als je rechtstreeks op de site boekt. Travel Trend is dus niet echt goedkoop.
Als je voor een Non-Redundable kamer gaat dan is het trouwens een stuk goedkoper. Dan ben je voor $111 klaar...

Eric
30-08-07, 20:46
De prijs van het hotel is ongeveer gangbaar, kijk hier (http://www.usareisen.de/hotels/hotels.php?bu_code=MCO411) op usareisen.de
Eric

Njit
30-08-07, 20:50
Blijft de vraag of je zoveel geld uit wilt geven aan een hotel in Orlando. Voor een stuk minder slaap je ook prima...
Ik geef toe, dit ziet er best mooi uit:

http://cariberoyale.com/phototour/pool.jpg

http://cariberoyale.com/phototour/waterfall.jpg

Maar hoeveel tijd breng je in je hotel door?

daansteen
31-08-07, 10:23
Ja, je hebt gelijk hoe veel tijd breng je in een hotel door. Dit is onze eerste reis naar Florida/Amerika en we weten nog niet hoe het zit met hotels. We wilden in ieder geval zeker zijn van een schoon en goed hotel. Dus liever iets duurder dan goedkoop en vies. Weet iemand trouwens hoe de Allstar hotels van disney zijn.

gr
Danielle

Njit
31-08-07, 10:38
In Orlando zijn de hotels in het algemeen goedkoop. Kijk maar eens op het lijstje van American Estates (http://www.vliegusa.nl/hotelformhotelbedwereld.asp).
106 euro per nacht is echt HEEL veel. Dit soort bedragen betaal je wel op Key West en in Miami maar niet in Orlando..

Er zijn een aantal gebieden in Orlando met elk hun eigen voor- en nadelen:
- International Drive
- Kissimmee
- Lake Buena Vista
- Disney World Area

FrankS
31-08-07, 11:56
De All-Star hotels (Sports, Music, Movies) vallen in de categorie "value resorts" en zijn dus het goedkoopst in WDW. In die categorie zit nog een 4e hotel, Pop Century, dat exact even duur is, maar wat mij betreft de voorkeur heeft boven de All-Stars. Het is wat nieuwer en gunstiger gelegen t.o.v. de parken. Bovendien delen de All-Star een aantal busverbindingen (en Pop Century niet), waardoor de wacht- en reistijden een stuk langer kunnen zijn.

Het zijn stuk voor stuk nette hotels, met 3 zwembaden, een counterservice restaurant, een shop en een speelautomatenhal. Daarnaast zijn er buiten nog wat speelgelegenheden voor kinderen. De kamers zijn niet al te groot en hebben 2 smalle 2 persoons-bedden, of 1 king-size bed (op verzoek, beperkte beschikbaarheid). Tegen bijbetaling (het was $10 per dag, maar volgens mij hebben ze recentelijk de prijs verhoogd) kun je een koelkastje op de kamer laten plaatsen.

Het grote voordeel van de disney-hotels t.o.v. de niet-disney-hotels: je blijft midden in de Magic zitten, het transport is goed geregeld en gratis, evenals parkeren bij de parken als je wel met eigen vervoer gaat. Bovendien kun je gratis gebruik maken van de Magical Express Shuttle service, die jou en je bagage van en naar het vliegveld brengt.

gup
14-09-07, 21:42
Hallo Daansteen,
Sorry voor deze late reaktie maar wij zijn net terug uit Florida en ik lees net je vraag pas. Wij hebben in 2002 3 nachten in Royal Caribe overnacht en alhoewel de prijs inderdaad wat duurder was dan een hoop andere hotels vond ik het de prijs zeker waard. Wij hadden net 2 nachten in een Howard Johnson hotel geslapen maar dit was absoluut niet voor herhaling vatbaar daarom kozen we voor een wat duurder hotel. Wij hadden een 2 kamerappartement, was niet echt groot maar wel zeer netjes en luxe. Plus er zat elke ochtend American Breakfast bij inbegrepen. Zwembad is ook erg leuk.

Ik weet niet niet of je nog wat hebt aan dit stukje maar ik wens je veel plezier in Orlando.

Nicole Willems
26-04-13, 10:31
Beste Forumlezers,
Ik weet niet zeker of ik met mijn vraag hier goed zit, anders hoor ik het graag :)
Wij vertrekken 13 juli naar Orlando voor een weekje pretparken. Nu hebben we het hotel Caribe Royale geboekt. één van de redenen was toch wel dat ze een shuttle aanboden naar WaltDisney.
Maar is er iemand die ervaring heeft met deze Shuttle?
(voor de parken van Universal hebben we een auto gehuurd)

Valeo
31-10-13, 16:52
Hoi nicole

Ik zie dat jij ook in het caribe royale bent geweest. Zijn de shuttles voldoende of is het toch verstandiger een auto te huren? Ik ga in december naar Florida.

alvast bedankt voor je antwoord

lisa78
02-03-14, 13:30
Wij zijn van plan om in de meivakantie naar Orlando te gaan en ben mij nog aan het orienteren welk hotel we nemen, en de grootste liefhebber is toch Caribe Royale Hotel.

Ik wou alleen weten of je rondom het hotel nog andere restaurants zijn? Of ligt het erg afgelegen?
Kan je lopen naar andere restaurants of waar je kan ontbijten ?

Nog andere tips over dit hotel is erg welkom. Wij gaan met 3 kids van 10, 6 en 5 jaar.

bedankt voor de tips en adviezen alvast !

Esther43
02-03-14, 14:58
Wij hebben dit hotel ook geboekt voor september dit jaar. Ik ben er nog nooit zelf naar dit hotel geweest maar ik heb me wel volgens mij goed voorbereid en ik ken de omgeving. Het is vlak bij Down Town Disney. Ook de andere Disney parken liggen redelijk dichtbij, mits je een auto hebt gehuurd. Er is trouwens wel shuttlevervoer vanuit dit hotel, echter niet erg uitgebreid. Maar goed dit alles heb je misschien al gezien op de web-site van dit hotel. Wij hebben dit geboekt voor de goede recensies, ligging, prijs en ik vind het fijn dat er in iedere kamer een apart zitgedeelte is. Er zijn trouwens veel restaurants in de buurt, wel weer mits je een auto hebt gehuurd.

Ferry77
17-10-14, 21:30
Wij zijn nog nooit überhaupt in florida geweest. Wel hebben wij heel veel info opgedaan bij mensen die wel zijn geweest.
ook op Google Maps heb ik letterlijk alles uitgeplozen omtrent de ligging naar WDW en andere parken en hoe uitgerust de hotels die er rondom heen liggen.
wij kwamen uit op caribe royale.
ook ondergaat as we speak caribe royale een complete verbouwing welke naar mijn weten rond febr 2015 wel klaag moet zijn.

Ferry77
18-01-18, 22:35
Caribe royal was een mooi maar gigantisch hotel. Wij miste wel de betrokkenheid van het personeel.
kortom een schoon netjes en mooi hotel maar had het gevoel of het er niet leefde

ronenivonne
19-01-18, 18:23
Wij zijn in 2014 in dit hotel geweest.
De zwembaden en tuin/terras waren mooi maar de kamers erg gedateerd en donker. Geen idee of ze geupdate zijn na 2014 maar wij vonden het toen het geld niet waard. Wij verblijven liever in een Marriott of Hyatt keten voor dat geld.