PDA

Bekijk Volledige Versie : 12 Volt aansluitingen in huurauto



willie
24-04-06, 13:14
Is de sigaretten aansteker in florida hetzelfde zoals die in nederland? Zodat ik mijn pda gewoon kan opladen in florida?

Tonnie

edenanita
24-04-06, 13:42
Yep, de aansluiting van de sigarettenaansteker is precies hetzelfde als bij ons. Ook de voltage van de autoaccu is 12 volt. Je kan je PDA gewoon in auto opladen

Gr,
enanita

PatrickD
03-05-06, 10:29
Check wel even of hij het doet, voordat je weg rijdt...
Ik had er dus meteen eentje te pakken waarbij hij kapot was...

Njit
03-05-06, 10:41
Check wel even of hij het doet, voordat je weg rijdt...
Ik had er dus meteen eentje te pakken waarbij hij kapot was...

Toevallig de onze van vorig jaar? De aansluiting deed het 3 weken alleen de laatste 2 dagen niet meer..

PatrickD
04-05-06, 13:02
Check wel even of hij het doet, voordat je weg rijdt...
Ik had er dus meteen eentje te pakken waarbij hij kapot was...

Toevallig de onze van vorig jaar? De aansluiting deed het 3 weken alleen de laatste 2 dagen niet meer..

Wie weet???? was het toevallig een goudkleurige een dodge stratus?

Njit
04-05-06, 13:43
Check wel even of hij het doet, voordat je weg rijdt...
Ik had er dus meteen eentje te pakken waarbij hij kapot was...

Toevallig de onze van vorig jaar? De aansluiting deed het 3 weken alleen de laatste 2 dagen niet meer..

Wie weet???? was het toevallig een goudkleurige een dodge stratus?

Een witte Pontiac Grand-Am :)

ekkie50
08-05-06, 21:06
Bij Walmart kan je een 12Vdc/110Vac adapter kopen die je in de sigarettenplug van de auto kan steken. Geen snoerenbende, het is een compacte eenheid. Aan het eind zit een USA-stijl stopcontact incl. aarding.
Ik meen dat de meeste laptopvoedingen een breed voedingsbereik hebben van 110 tot 230Vac. Van PDA's weet ik het niet.
Dus mocht je apparaat geen 12V slikken, of heb je geen sigarettenplug bij de hand, zou dit een uitkomst kunnen zijn. Je hebt dan natuurlijk nog wel een 110Vstekker-adaptertje nodig om op de hollandse stekker te zetten, maar die zijn niet duur.

Er stond geen prijs bij, maar reken op 30 a 40 smackaroos.

koro
26-08-07, 11:19
Hallo,

Wij vertrekken morgen en ik had graag geweten of de sigaretteaanstekers werken in de huurauto's...
Ik zou mijn PDA met Tomtom willen meenemen?

Alvast bedankt,

Koen

Njit
26-08-07, 11:28
Ja hoor. Die zijn precies hetzelfde als in Nederland. Er zit er minstens 1 in, vaak nog ergens eentje extra in de middenconsole en soms ook nog achter.

Michael66
26-08-07, 11:38
Werkt allemaal precies zo als hiet in NL.

Ik heb dit jaar trouwens ook een splitter meegenomen, zodat ik vanuit het ene contactpunt zowel de TomTom als m'n telefoonoplader kon aansluiten. Telefoon kon ik nl. alleen in de auto opladen aangezien de netstroom-adapter het niet deed op 110 Volt.