PDA

Bekijk Volledige Versie : Waverunnertocht in Fort Myers



CorrineJ
21-08-07, 22:03
Is er iemand die wel eens een waverunnertocht in Fort Myers heeft gedaan?

Tijdens deze tocht ga je met een waverunner varen en op zoek naar dolfijnen. Net als bij een boottocht alleen dan met een waverunner.
Dit kwam ik tegen tijdens het googlen.

Het lijkt ons erg leuk.

Is dit ook te doen met kinderen?
Kunnen die bij ons op de waverunner zitten?

Vonden jullie het de prijs waard?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,

Corrine

bono
21-08-07, 22:50
Hoi,

Heb je misschien een linkje zodat we even mee kunnen genieten!

Gr. Monique

CorrineJ
22-08-07, 00:16
http://www.midislandwatersports.com/waverunners.html
http://www.holidaywatersportsfmb.com/waverunnerphotos.html


Dit zijn twee linkjes met foto's van de waverunners tochten.

Het lijkt ons erg leuk en op de foto's te zien gaan mensen er ook wel met kinderen op maar we hopen op ervaringen van mensen die het al eens gedaan hebben.

We denken er over om dit te gaan doen in onze komende Floridavakantie.
Het lijkt ons een hele bijzondere ervaring ook voor onze twee dochters.
Dat zijn nl. echte waterratten en gek op dolfijnen. Verder houden ze erg van achtbanen en andere spannende dingen.

bono
22-08-07, 11:17
Nou moet eerlijk zeggen dat het er geweldig uit ziet hoor!
Lijkt me ook wel leuk, en voor kinderen, weet niet hoe oud ze zijn maar dat moet toch best kunnen.
De tweede link lijkt me zelf wel het leukst.
Vooral die met de dolfijnen!

Succes ermee.................

gr. Monique

Almereontour
22-08-07, 20:32
Om een waverunner te besturen moet je 16 jaar zijn.
Om mee te varen is geen minimum leeftijd. De verantwoording ligt bij de bestuurder.

Marcelg
25-08-07, 23:14
Om een waverunner te besturen moet je 16 jaar zijn.
Om mee te varen is geen minimum leeftijd. De verantwoording ligt bij de bestuurder.

Even wat recht zetten om teleurstelling te voorkomen, het volgende geld voor geheel Florida.

Waverunner=personal watercraft en dus hier PWC
Voor het besturen van een PWC moet je minimaal 14 jaar oud zijn en als je jonger bent dan 21 dan moet je een boaters safety lisence hebben.

Nu voor de verhuur is er een andere uitzondering en dat is dat de minimum leeftijd is 18 jaar, je moet onder de 21 ook een test doen voor boaters safety en die kan vaak gedaan worden bij het verhuur bedrijf.
Onder de 18 jaar kun je niet huren, je mag wel besturen als je door de test komt en de huurder van de ski is dus iemand van 18 of ouder.

Voor boten is geen minimum leeftijd, onder de 21 en 10 PK of meer moet je wel een boaters safety lisence hebben.

Ik hoop dat het duidelijk is, dit is de wet voor geheel Florida.

jacqdick
01-01-08, 12:57
En is er nog gevaren???

Corry
01-01-08, 13:52
Vreemd dat ik op die websites helemaal niets van prijzen kan vinden.Is dat het "verassingseffect"?

CorrineJ
01-01-08, 20:03
Vreemd dat ik op die websites helemaal niets van prijzen kan vinden.Is dat het "verassingseffect"?


Dat vond ik dus ook vreemd vandaar dat ik nieuwsgierig was naar ervaringen van andere.

Inmiddels heb ik een nieuw bedrijf gevonden in Naples die ook leuke tochten aanbieden en daar staan wel prijzen op de site.

http://www.napleswatertours.com/adventure_tours.php

CorrineJ
01-01-08, 20:05
En is er nog gevaren???

Nee dat gaan we als het goed is eind april doen.

Als het doorgegaan is dan zal ik onze ervaringen hier of via ons weblog wel vermelden.

jacqdick
01-01-08, 21:23
Ok wij gaan begin mei en ik zoek ook zoiets, ik weet wel dat het in Key west kan maar wij zitten in Orlando en willen een dag naar de kust. Vorige keer hebben wij bij Sanibel een boottocht gemaakt, maar willen nu iets meer snelheid.
Dus laat het maar weten tzt.