PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jim929



jim929
21-08-07, 20:18
Hallo allemaal,

Wij zijn Wim & Suuz. In 2001 zijn we 4 weken door het midden van de USA gereisd. Hierbij zijn we van Chicago naar New Orleans gecrossed in onze huurauto. Als afsluiter ben zijn we toen een week in Orlando geweest.

In 2003 zijn we 3,5 week naar California, Utah en Arizona geweest, met onderweg alle bekende stops Las Vegas, LA, Grand Canyon, San Francisco, ...

Dit jaar (2007) gaan we 3 weken naar Florida. We vertrekken op 5 november en touren tot 20 november door de sunshine state. De laatste week vliegen we naar New York.

Op Amerika gebied zijn we geen groentjes, maar op het gebied van Florida wel. Al geruime tijd hebben we stilletjes meegelezen op dit forum, maar nu is het tijd om actief vragen te stellen en wellicht te beantwoorden.

Groetjes,

Wim & Suuz

:D

bono
21-08-07, 20:53
Nou Welkom op dit gezellige forum
Veel plezier met posten, lezen en zoeken!

Gr. Monique

jim929
21-08-07, 21:42
Dankjwel Bono & Monique

bono
21-08-07, 21:54
Nou Bono is onze hond z'n naam ( zie foto afbeelding), die mag je best bedanken maar hij heeft niets gedaan hoor, maar ik geef het wel door :wink:

Gr. Monique

P.S. en een poot van Bono

Nicole
22-08-07, 00:23
Welkom hier Wim en Suuz. Ook van mijn kant heel veel plezier hier. Je zal waarschijnlijk een hoop tips kunnen gebruiken.

Nicole

jim929
22-08-07, 07:52
Bedankt Nicole. We hebben inderdaad al een aantal goede tips gekregen!

Niels
22-08-07, 15:26
Goedemiddag,

Veel plezier en succes op dit forum toegewenst! Ik ben er zelf ook nog niet lang maar heb al veel interessants gezien en gelezen.......

Groet, Niels

Petr@
28-08-07, 10:48
Veel plezier met de voorbereidingen. Je kunt Florida niet vergelijken met de rest van Amerika, dat jullie al bezocht hebben. Maar daarom niet minder leuk!