PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Nijntje: 26-10-07 t/m 11-11-07



Nijntje
21-08-07, 13:56
Van het weekend de laatste dingen geboekt en alles ligt nu zo'n beetje vast. Ziet er als volgt uit...

26-10 Vliegreis Orlando met United
Auto halen, overnachting Fairfield Inn
27-10 reis naar Miami, auto inleveren en aan boord gaan van de Carnival Triumph
28-10 Half Moon Cay, Bahamas
29-10 dag op zee
30-10 St Thomas
31-10 San Juan
01-11 Grand Turk
02-11 dag op zee
03-11 Miami, auto halen en naar FT Myers
04-11 Buccaneers game
05-11 naar Orlando verblijf in de Enclave (5 nachten)
06-11 t/m 09-11 shoppen, shoppen en nog eens shoppen (misschien dagje
Clearwater
10-11 auto inleveren en vliegreis Amsterdam met United
11-11 Aankomst Amsterdam

Zoals jullie zien, een niet al te druk schema.... 1 dom ding erin,#-o en dat is dat we vliegen op Orlando om vervolgens naar Miami te rijden. Helaas waren de tickets al geboekt en hebben we besloten na onze terugkeer in mei om weer te gaan cruisen. Vandaar deze (domme!!) actie. Doen we volgend jaar iig beter, want dan vliegen we gelijk maar Miami en kunnen we de volgende dag gelijk naar de cruiseterminal.8-)

Raimond
21-08-07, 15:08
Mooi schema, jullie zullen vast genieten.

Wij zijn vorig jaar ook in orlando geland om vervolgens naar Miami te rijden.
We zaten om 22.00 uur in de auto en zijn om 1.00 uur in Miami geariveerd.
Was inderdaad niet de leukste rit maar viel achteraf best mee.
Tot overmaat van ramp raakte we ook nog eens verdwaald in Orlando.
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen.

Nijntje
21-08-07, 15:25
Gelukkig hebben wij nog 1 overnachting voor we kunnen gaan. Wel knap dat jullie gelijk door zijn gegaan. Ik ben toch altijd wel aardig moe na zo'n trip. Maar langleve de jetlag, we zulen vroeg wakker zijn op zaterdag en dan lekker een IHOP-je halen en rijden maar! We moeten tussen 13.00 en 15.00 bij de pier zijn, dus dat zit wel goed.

jaap
21-08-07, 15:51
Je kan ook op Fort Lauderdale vliegen in plaats van op Miami (ligt ernaast).
Vraagje: hoe haal je de auto op als je van de boot komt. Shuttle? Moet je daar lang op wachten?

Nijntje
21-08-07, 16:00
Tja, had gekund (Ft. Lauderdale) als ik niet al mijn tickets in april gekocht had en de cruise pas in juni geregeld had... Zoals al vermeld, helaas niet gedacht dat we cruisen zo leuk zouden vinden en gelijk weer wilden gaan.

Maar als antwoord op je vraag, vorige keer zijn we met de taxi naar Dollar gegaan en waren zo'n $35 inclusief tip kwijt. Je kan een shuttle nemen naar Miami International (gratis of tegen een kleine fee, weet ik niet zeker) maar het regende zo hard dat we maar besloten hadden om een taxi te nemen. Daar zaten we binnen een minuut of 10 in. Shuttle stond er toen nog...

Dit jaar brengen we de auto weg op Miami International en gaan we hem halen ergen in de buurt van de pier. (Alamo) Weet nog niet precies aan welk adres die zitten, maar dat zullen we nog wel zien.

jaap
21-08-07, 16:58
Wij hadden toen ook een auto gehuurd bij alamo, maar hebben onze huurauto op lang parkeren gezet want dat was goedkoper dan inleveren en opnieuw huren. Wij Hadden lang gezocht, maar konden alleen inleveren op airport.
Wij kijken altijd op dit cruiseforum (engels):
http://boards.cruisecritic.com/showthread.php?t=609505

Nijntje
21-08-07, 17:15
Ik heb er ook aan gedacht om dat te doen, maar ik zou aan autohuur 175 euro en aan parkeergeld 110 dollar kwijt zijn. Als ik dan nu 2 taxiritjes (70 dollar) daar tegenover zet, dan ben ik toch wel goedkoper uit. Kunnen we weer extra uitgeven op de cruise, of tijdens het shoppen ;-)

Cruise critic heb ik zelf ook al een paar keer op gekeken, zeker om reviews te lezen spoor ik het hele internet af.