PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Herman



hkonin02
19-08-07, 18:06
Eindelijk, we gaan naar Florida. Ik heb niks met wintersport, maar mijn vrouw durfde niet te vliegen. Affijn 21 december is het zover, 2 weken een villa in Orlando. Ik heb mijn pretpark tickets al binnen, nog voor de oude prijs:D

btw: Ik (Herman) ben 42 jaar, Monique is 41 jaar, Naomi(11 jaar) en Melanie(9 jaar)

Njit
19-08-07, 18:11
Welkom. Durft je vrouw nu wel te vliegen?

ps, aparte nickname.

Mickey99
19-08-07, 19:40
Welkom op het forum.

Je nickname doet me denken aan Adele Bloemendaal, die zei dat altijd in "In de Vlaamse pot".

hkonin02
19-08-07, 20:03
Welkom op het forum.

Je nickname doet me denken aan Adele Bloemendaal, die zei dat altijd in "In de Vlaamse pot".

Ik wist nooit waar ik het van had, maar volgens mij heb je gelijk.

Ik moest zo vaak andere nicknames bedenken en deze bestaat (bijna) nooit. In de eerste poging altijd goed.

hkonin02
19-08-07, 20:05
Welkom. Durft je vrouw nu wel te vliegen?

ps, aparte nickname.

We gaan op uitnodiging van mijn schoonouders naar Turkije met de herfstvakantie. Ze kon natuurlijk niet nee zeggen. Ik zei toen dan kun je ook met me mee naar Florida en dat vond ze goed. Ik ben benieuwd.

Marjol
19-08-07, 20:27
Welkom op het forum en veel plezier met de voorbereidingen van je komende reis!

Wel spannend hoor, met iemand die niet durft te vliegen! Ik heb ooit met een vriendin gevlogen die panisch was en dat was (zowel voor haar als voor mij) geen pretje! :D

Petr@
28-08-07, 10:50
Leuk de feestdagen doorbrengen in Florida!
En nou maar hopen dat de vlucht naar Turkije goed bevalt voor je vrouw, anders kan het vooruitzicht van 10 uur in zo'n ding weleens problematisch worden!