PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Parkway International Resort, Kissimmee



ampatjos
19-08-07, 18:25
Heeft iemand ervaring met het apartementencomplex Parkway International op de Safari trail in Kissimmee? Hebben de appartementen wel of geen wasautomaat, droger en magnetron?

Groetjes

AM

http://www.islandone.com/ior/parkway.html

calenzia
19-08-07, 19:06
Geen eigen ervaring maar volgens http://www.expedia.nl/pub/agent.dll?qscr=dspv&itty=new&from=m&shtl=1&htid=692651&crti=2&mdpcid=expe.nl.001.016.01.ExpediaHotelAmenitiesNL. Hotel_Review&eapid=281-11 hebben deze appartementen dit wel.

Prijs 95,- euro er nacht in oktober vindt ik persoonlijk wel wat aan de hoge kant.

Michael66
22-08-07, 22:35
Appartementen (condo's) zijn in 99,9% van de gevallen voorzien van wasmachine, droger, grote ijskast, magnetron, afwasmachine etc., anders zijn ze zeer slecht verhuurbaar.

€ 95 is inderdaad erg veel. Rond kerst kan ik me dat nog voorstellen, daarbuiten niet, zeker niet voor een condo. Er zijn betere / goedkopere alternatieven te vinden. Ik zou uitgaan van € 400-500 per week, misschien zelfs nog minder in de huidige lastige woningmarkt waar veel amerikaanse huizenbezitters al lang blij zijn als ze wat centjes binnen kunnen halen.

joycespiers
25-09-07, 19:35
Hai,

Wij gaan 9 oktober naar Parkway en hebben 79 dollar per nacht betaald, we hebben geboekt via Booking.com Alleen komt er nog tax bij

gr Joyce

A3
05-04-09, 22:21
Wij hebben er geboekt voor komende augustus voor 390 euro voor 7 nachten. Via bookings.com, en ik kan evt. nog kosteloos annuleren als er iets echt onweerstaanbaars voorbij komt.

Op de site ziet het er goed uit, maar de doorslag gaf tripadvisor. Nummertje 6 hotel in Kissimmee, dat kan dus niet slecht zijn. Ook de ligging, in de 'pit' van I4 & de 192, lijkt prima.

Ben benieuwd!

MVG

A3

Teleton
06-04-09, 12:40
Nummertje 6 hotel in Kissimmee, dat kan dus niet slecht zijn. Ook de ligging, in de 'pit' van I4 & de 192, lijkt prima.

Onze eerste kennismaking met het fenomeen appartement was Parkway International. 't is al weer jaren geleden, maar wij hadden het er erg naar ons zin. Mooie, grote appartementen, keurig ingericht en inderdaad prima gelegen. Op werkdagen was er zelfs een complimentary breakfast van donuts en muffins die je, net als de koffie en de sapjes, op een centrale plek kon ophalen. Ben benieuwd hoe het er nu is, de prijs is iig erg gunstig.