PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rianne



sweet amber
19-08-07, 14:26
Hallo allemaal, ik ben Rianne, ik ben pas getrouwd en een Amerika-freak met een zwak voor Miami. Onze eerste vakantie naar de overkant van de plas ging naar Florida (alleen Orlando en Miami). We wisten, we gaan terugkomen. 2 jaar later gingen we voor een langere rondreis naar de USA (6,5 week). Hier eindigden we in Miami en dat voelde als thuiskomen. Onze huwelijksreis (zo'n 2 maand geleden) ging naar de westkust van de USA. Ook dat vinden we helemaal geweldig!!! En dit najaar hebben we het geluk dat we weer die kant op mogen. Nu naar New York en dan Florida. Deze keer gaan mijn broertje en schoonzusje mee. Helemaal geweldig natuurlijk, hopelijk worden zij ook besmet met het "virus."

Greetz Rianne

Marjol
19-08-07, 15:48
Hallo Rianne en welkom op dit leuke en informatieve forum!

Nog gefeliciteerd met je huwelijk en veel plezier met het plannen van je volgende vakantie. New York is ook een geweldige stad, dus dat zal je vast ook goed bevallen!

Mickey99
19-08-07, 19:46
Ook namens mij welkom op dit leuke forum. Leuk om er nog een paar verslaafden bij
te hebben hier ;)

Veel lees- en postplezier hier op het forum en alvast veel plezier met de voorbereidingen van jullie komende trip!