PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Radisson Worldgate Resort Orlando Hotel, Kissimmee



Tanja09
16-08-07, 17:41
Op aanraden van velen van jullie hebben we een bod gedaan op Priceline voor een hotel. Inderdaad leuk en erg verslavend om te doen!

Voor 47 dollar per nacht (ex. bijkomende taxes en fees) zitten we in het Radisson Worldgate Resort begin oktober voor 7 dagen. Niet verkeerd voor de eerste keer, toch :D.

Zijn er mensen die hier eerder zijn geweest? En weet iemand of er in de buurt ook restaurants en winkels zijn?

Groetjes,
Tanja

bono
16-08-07, 20:34
Nou heb de site bekeken en het hotel ziet er goed uit hoor!
Ik heb even op zoover gekeken en er stond er eentje bij die heel veel op die van jullie leek (qa naam dan) en de nederlanders geven gemiddeld een 7.9.
Ze vonden het een goed hotel en restaurant en winkels op loop afstand.
Ik zou me geen zorgen maken hoor!

fijne vakantie.............'

Gr. Monique

mikey
01-09-08, 12:44
Ben er in december 2007 2 nachtten geweest is een prima en leuk hotel met vriendelijk personeel , ga dus niet af op wat er op sommige sites over word geschreven

Corry
01-09-08, 16:59
Wij waren er dus in juni. Er werd gerenoveerd maar wij vonden het een prima hotel. 2 zwembaden.

[verwijderd]
02-09-08, 04:01
Wij zijn er afgelopen 2 dagen geweest en service was perfect, kamers goed, badkamer beetje gedateerd, zwembaden wat klein maar verder uitstekende service.

Nu hebben we Holiday in, iets verderop, maar eerste indruk hiervan is slechter dan worldgate, gelukkig hoeven we hier maar 2 dagen door te brengen. Radisson Worldgate zag er beter uit.