PDA

Bekijk Volledige Versie : Oostkust



Yvet
14-08-07, 16:06
Komend jaar gaan we de 1e week aan de oostkust doorbrengen, de bedoeling is om meer dagtrips te gaan maken dan rond te gaan rijden.
Onze uitvalsbasis hebben we dan ook gepland in Cocoa beach.

Zijn er nu tips en trips waarvan jullie zegen dat is de moeite waard, ga daar en daar heen enz enz.
Tuurlijk zit KSC in het pakket, ook de Astronaut Hall of fame zullen we gaan bezoeken.

Verder zijn we nog redelijk blanco.
We willen het rustig aan doen die 1e week, ff relaxen ed.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

Michael66
23-08-07, 00:50
St. Augustine is leuk om een dagje heen te gaan. Dit oudste stadje van de VS heeft vele bezienswaardigheden en een trolleytour (hop-on hop-off) door de stad. Zorg wel dat je vroeg komt, want om 17.00u sluit zowat alles. Ook veel leuke kleine straatjes en restaurantjes.

Ga ook naar Daytona Beach en bezoek daar het Nascar-museum Daytona USA. Van alles en nog wat over NASCAR, een IMAX film en een tram-tour over het circuit.

In Daytona Beach kun je ook over het strand rijden met je auto en natuurlijk naar de vele gezellige restaurantjes en barretjes.

In Cocoa Beach ga je natuurlijk ook Ron Jon's Surfshop bezoeken.

Yvet
24-08-07, 10:14
Dank je.

In 1999 hebben we al eens geslapen in/aan Daytona Beach en het was idd vreemd om het strand op te lopen en dan op te moten passen voor auto's.

De tips zijn genoteerd en dat gaat geheel goedkomen.

Thanx

bertvlug
31-08-07, 16:46
Beste Yvet,

Mocht je toch 's avonds (laat) nog in St Augustine zijn, ga dan eens naar de "Trade Winds Lounge" op 124 Charlotte Street, dit is tegenover de brug over de Matanzas Rivier. Dit is een kleine kroeg waar (bijna) iedere avond de (3-mans) huisband "Matanzas" speelt. In deze kroeg komen heel veel lokale bewoners van St. Augustine, het is daar heel erg gezellig, ik ben daar vorig jaar met mijn zoon geweest en we voelden ons daar meteen thuis, mensen waren erg aardig, knopen een praatje met je aan, de band speelde goede muziek =D> (kan je zelf tegen een kleine vergoeding aanvragen), kortom een prima tijdsbesteding voor de avond :wink:.

Laat je me weten hoe je het vond als je er geweest bent ?

Groet,
Bert

Yvet
31-08-07, 19:19
Ik vrees dat 's avonds laat niets wordt gezien dat we wrs toch terug moeten rijden en dan wordt het al snel te laat.

Maar ik houd de tip goed in gedachte want je weet maar nooit....
En als we er gebruik van maken laat ik zeker weten hoe het is geweest.

Thanx

bono
31-08-07, 21:40
Oke Bert,

Ik heb hem wel in mijn documentje geplaatst dus als we er zijn geweest dan lees je dat van zelf als we terug zijn en ik ons verslag hier plaats.

Maar toch alvast bedankt voor de tip.

Gr. Monique