PDA

Bekijk Volledige Versie : Paardrijden in Florida



Ruleen
12-08-07, 20:43
2 september gaan we (eindelijk) voor 2 weken naar Florida.
We vliegen op Miami en gaan dan met de huurauto de sunshine state rond.

We gaan in ieder geval op de volgende plaatsen overnachten:
Fort Lauderdale
Cocoa Beach (of omgeving)
Orlando
Sarasota (of omgeving)
Fort Meyers
Key Largo
Key West
Miami

Het lijkt mij leuk om een paardrijtocht te maken in een mooie omgeving. In welke omgeving kunnen we het beste paardrijden en hebben jullie ook een adres waar we dat kunnen regelen? Ik zat aan het ocala national forest te denken, maar kan hier maar weinig over terug vinden.
Wellicht heeft hier iemand dit al eerder gedaan?!?!

Njit
12-08-07, 20:58
Het lijkt mij leuk om een paardrijtocht te maken in een mooie omgeving. In welke omgeving kunnen we het beste paardrijden en hebben jullie ook een adres waar we dat kunnen regelen? Ik zat aan het ocala national forest te denken, maar kan hier maar weinig over terug vinden.
Wellicht heeft hier iemand dit al eerder gedaan?!?!

horseback+riding+florida geeft veel links. Deze zag er wel veelbelovend uit: http://www.horseworldstables.com/

(zit in Kissimmee)

Jasmino
12-08-07, 21:12
Wij hebben in 1999 ook paardgereden, gewoon in de natuur, in Ocala National Forest. Het was een heel leuke tocht, met goede begeleiding. Ik weet niet meer hoe de organisatie heet, helaas...... Kijk nog even in ons reisverslag van 1999 (zie onderschrift), dan kun je er nog iets over lezen.

Dennis the Menace
20-08-07, 01:00
Wij gaan eind oktober 3 weken naar Florida en willen ook graag paardrijden in Ocala National Forrest. Ik heb ook gezocht op internet en heb deze site gevonden:

http://fiddlersgreenranch.com/trail_rides.html

Misschien dat dit iets is voor jullie. Laat even weten hoe het is geweest. Veel plezier...

Ruleen
20-08-07, 10:02
Dat ziet er erg leuk uit! Bedankt voor de tip!

We wilden ook wel langs het Ocala National Forest, maar konden hier niet veel over terug vinden. Nu kunnen we het mooi meepakken als we naar Orlando gaan, met misschien wel een overnachting!

Ik laat weten hoe het was!

Michael66
22-08-07, 22:30
Als je in Kissimmee vanaf de 192 de Poinciana Boulevard inrijdt staan daar borden die verwijzen naar "stables" een aantal mijlen verderop. Daar kun je ook leuke ritten maken door de natuur van Florida.

rovefaba
10-11-09, 14:07
Beste forumbezoekers

Volgend jaar gaan wij op vakantie voor 2 weken naar Orlando, aangezien mijn vrouw en dochter fanatieke paardenliefhebbers zijn willen wij buiten alle pret en waterparken ook kijken of er mogelijkheden zijn om paard te rijden (dagtochten) in Orlando of omgeving, wie heeft dit ook weleens gedaan of kan ons verder helepen met informatie. Via google kwamen wij niet ver

Yvet
10-11-09, 17:16
Als ik in google intik: horseback riding orlando
Krijg ik echt megaveel resultaten.
Wat lukt je niet om te zoeken??

Dit is misschien een leuke tip:http://www.foreverflorida.com/

disney fan
11-11-09, 14:35
Mijn man, nichtje en mijn zusje hebben gereden in Kissimee.
Ze vonden het helemaal geweldig!
Het is een rit door de bossen van Florida dus je kunt genieten van de natuur.

Het is wel western riding anders dan hier maar heel goed te doen, zeker als je al de nodige ervaring hebt met paardrijden.
Je moet dit wel van te voren reserveren.
Een echte aanrader wat ons betreft.

http://horseworldstables.com/

AlexFL
12-11-09, 01:05
Horse World ligt in Poinciana, vanaf het kruispunt op de 192 in Kissimmee, toch zeker zo'n 25 minuten geloof ik :)

Al die bossen daar zijn toch niet mijn ding, al dat giftige ongedierte, wordt al panisch als ik er aan denk.

moonlight91
12-11-09, 11:47
ik heb me nog zoooo voorgenomen GEEN paarden in mijn vakantie..even uit de sleur van het dagelijkse leven te stappen
maar als ik dit zo lees allemaal word het wel erg verleidelijk om ........

pascalbrouwers
12-11-09, 18:42
Heeft iemand dit al eens met kinderen gedaan.
ZF is 8 jaar en wordt binnenkort 9.
lijk me leuk om dit eens te doen.
Zij is helemaal gek van paardrijden.

Pascal

disney fan
13-11-09, 12:00
Mijn nichtje was 9 jaar toen ze hebben gereden.
Ze zat toen wel al twee jaar op paardrijden dus had wel al ervaring.
Je hebt verschillende soorten ritten.
Er is ook een rit voor beginners waar ze niet in galop gaan.
Ze vond het helemaal geweldig!

pascalbrouwers
13-11-09, 17:43
THX ZF gaat binnenkort voor haar 2e brevet op, en gaat als extra met paardspringen beginnen.....
maakt mij straat arm.... hahahahaha;-)

Denk dat ze dat wel leuk zal vinden om een uurtje of 2 te rijden in florida.

Greetz,
Pascal

griffioen
29-05-14, 19:01
Ik ben op zoek naar een "ranch" waar je een ritje kan maken op een paard. Iemand een tip waar dit kan, of ervaring heeft bij een "ranch"?

knaapje
29-05-14, 19:51
Ik heb hier geen ervaring mee, maar in de Kissimmee Experience ( boekje) staat
Horse World Riding Stables
3705 S. Poinciana Blvd
Kissimmee, Fl 34758

horseworldstables.com

griffioen
30-05-14, 13:44
Thanks :-))))

Mushu
30-05-14, 19:29
In WDW is het ook mogelijk. De ranch van Fort Wilderness verzorgt horseback rides. Waarschijnlijk niet veel aan als je gewend bent aan avontuurlijke ritjes maar wel goed verzorgd door Disney. Wij hebben ze wel eens voorbij zien komen tijdens een fietstochtje door de natuur van het resort. https://disneyworld.disney.go.com/recreation/tri-circle-d-ranch/

r.teeuwsen
30-05-14, 19:32
Mijn dochter gaat daar regelmatig rijden! Prima daar hoor, hou er rekening mee dat ze daar zonder zadel rijden...
volgens mij staat er iets in één van mijn blogs, ook met het paard het water in ��
Dat staat in het oktober 2012 blog, zie hieronder!
succes! Remco

moonlight91
30-05-14, 21:49
bij Disney ziet er wel erg leuk uit..
bij de Horse World riding stables zijn we ook al eens langs gereden
wij hebben geen ervaring met paardrijden in Florida (wel in Tennessee), buitenom eens een carriage ride in st augustine
ondanks het aantrekkelijk eruit ziet, hou ik toch maar een gepaste afstand van paarden op vakantie
alhoewel de link van Mushu me toch wel weer aan het overwegen zet ...

Mushu
30-05-14, 22:17
Zelf heb ik helemaal niets met paarden maar om een of andere reden heb ik tijdens heel wat vakanties op een paard gezeten (oa Canada, Amerika, Mexico). Ik zit er dus ook gewoon op en weet helemaal niet hoe zo'n ding werkt.... In Mexico heb ik een keer mijn ogen dicht geknepen en het dier bijna gekeeld omdat hij besloot in vol galop achter zijn vriendinnetje aan te gaan. Dacht onderweg dat ik beter mijn dood tegemoet kon zien dus toch maar mijn ogen opengedaan. Is dus allemaal goed gekomen zoals je merkt. Toen wij in Disney aan het fietsen waren, kwamen we een groepje rijders tegen met een Disney begeleider. We lieten de paarden natuurlijk voor maar de begeleider heeft wel 3 keer tegen ons gezegd dat we stil moesten blijven staan en afstand moesten houden (was heel streng!). Veiligheid voor alles bij Disney! Dus als je ergens zo veilig mogelijk en goed begeleid wil paardrijden zou ik voor Disney gaan. En de natuur van Fort Wilderness is best mooi (zowel met fietstocht als Segway tour doorheen gecrost). En anders die Segway tour, offroad en super met allerlei info over WDW.

Michael66
31-05-14, 10:46
Forever Florida heeft ook erg leuke paardrij-mogelijkheden.
Dit is hun website: http://foreverflorida.com/adventure-options/horseback-riding-coach-adventures/

http://foreverflorida.com/wp-content/uploads/2014/04/horsebackinset.jpg

Fitzroy
31-05-14, 15:08
Mijn dochter gaat daar regelmatig rijden! Prima daar hoor, hou er rekening mee dat ze daar zonder zadel rijden...
Remco

Meen je dat serieus? Zijn het alleen stapritjes of zo? Vind het heel bijzonder eerlijk gezegd. Nu rijd ik nooit zonder zadel, alleen in een ver verleden in mijn ponytijd maar ik kan me ook nauwelijks voorstellen, ook vanuit oogpunt van veiligheid dat dit door een ranch aan volwassenen wordt aangeboden.

moonlight91
31-05-14, 17:29
haha Mushu , mooi! , maar dat maakt het verschil, je hebt niets met paarden laat je weten, dus kan ik me voorstellen dat je op vakantie juist op een paard beland
zelf hebben wij een paarden bedrijf aan huis, dus wij kiezen daar juist niet voor... paarden strekken op vakantie niet verder dan af en toe een appje, met het thuisfront
maar de carriage ride van Disney, Mmm misschien toch eens doen..

charly
01-06-14, 00:38
Meen je dat serieus? Zijn het alleen stapritjes of zo? Vind het heel bijzonder eerlijk gezegd. Nu rijd ik nooit zonder zadel, alleen in een ver verleden in mijn ponytijd maar ik kan me ook nauwelijks voorstellen, ook vanuit oogpunt van veiligheid dat dit door een ranch aan volwassenen wordt aangeboden.

In Bradenton ga je met het paard het water in en rij je dus zonder zadel. Onze dochters hebben er afgelopen juni ook gereden (zie blog 2013, 23 juni). Ze vragen je of je al ervaring hebt. Onze meiden rijden alletwee al jaren en toen de begeleiders zagen dat ze heel goed konden rijden mochten ze inderdaad een stuk over het strand draven en galopperen. Als je geen ervaring hebt, houden ze het paard vast en wordt er alleen met je gestapt volgens mij.

corrus
01-06-14, 10:57
Maar dit is géén Orlando...

charly
02-06-14, 00:52
klopt, maar omdat Remco hiernaar verwees, heb ik gereageerd op de vraag over het rijden zonder zadel.

Fitzroy
02-06-14, 07:34
Remco? Zeg maar Fitzroy aka Vito op AA-forum. :D

charly
03-06-14, 00:04
Sorry, Fitzroy jij hebt inderdaad de vraag gesteld, maar Remco verwees naar zijn blog van oktober en daar staat het stuk in over Bradenton waar je met de paarden het water ingaat. Daar heb ik op ingehaakt, omdat onze dochters daar ook hebben gereden.

xDENISEEE_
22-06-15, 12:30
Hoi!:D

Wij zoeken een Stal of klein bedrijf waarbij wij met paarden over het strand kunnen rijden, voor mijn nichtje en mijzelf. Graag in de buurt van Port st. Lucie & Miami

Thankyouuuu!

cindy74
22-06-15, 18:54
http://www.beachtoursonhorseback.com/index.html

niels40
06-07-15, 18:07
Heeft iemand zo'n zelfde adres alleen dan aan de Golf van Mexico? Liefst in de buurt van Cape Coral / Fort Myers.
Ik weet dat er in Brandenton een is, maar dat is best nog een stuk rijden vanaf waar wij zitten (Cape Coral).

Esther2013
24-10-15, 14:25
In 2014 hebben mijn man en dochter in Bradenton gereden en gezwommen met paarden. Nu gaan we naar Cape Coral. Weet iemand daar of ze kunnen trail rijden?

Celvannorden96
11-03-18, 17:40
Hoi iedereen,

Ik ben benieuwd of er bedrijven zijn in Miami en omgeving die paardrij tochten aanbieden voor het publiek. Bijvoorbeeld een paar uurtjes rijden langs de kust.
Mag ook de Keys of Bahama’s zijn!

Ik ben benieuwd!
Alvast bedankt!

- Celine

trails
13-03-18, 13:52
Hier al een paar:
http://americanhorsetrails.us/
http://www.bar-b-ranch.com/trailrid.html
https://aaadventurehorsetrails.com/

Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Wij hebben dat in 2016 in de Panhandle gedaan (en vorig jaar in Tucson, AZ).
Erg leuk om te doen en ervaring is niet nodig.

Gewoon even in Google: trail rides Miami ingeven...