PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tink



tink
11-08-07, 20:31
Hoi allemaal,
Samen met mijn man vertrek ik 22 september voor de 5e keer naar WDW. In ’98 en ’01 hebben we steeds een week in een Disney resort en een week in Orlando verbleven. In ’03 en ’05 zijn we naar 2 verschillende resorts op het Disney terrein geweest. Zo zijn we al in All Star Sports en Movies geweest, daarnaast in Pop Century, Carribean Beach en Port Orleans Riverside. Deze vakantie gaan we voor All Star Music en Wilderness Lodge. De eerste week van onze vakantie maken we gebruik van Free Dinner (de restaurants zijn al geboekt). Op 1 oktober maken we als klap op de vuurpijl het 25 jarig bestaan van Epcot mee. We gaan naar een meet met een forum waar mijn man druk op is. Al met al hebben we er erg veel zin in. Ook al zijn we dus vervent Disney gangers ik verwacht op dit forum nog een paar handige tips en trucs te vinden om deze vakantie nog specialer te maken.

Groetjes,
Gerrie

bluedolph1n
11-08-07, 21:05
Welkom Gerrie, veel plezier hier op het forum.
Wij gaan zelf ook naar naar een Disneyhotel, naar Pop Century. In 1995 zaten we in All Star Sports, en vonden de Disneysfeer toch zoveel hebben dat we nu toch weer terug wilden naar een Disneyhotel. Plaats je een verslag als je geweest bent, ik ben erg benieuwd! Op welk forum zit je man overigens, waar die meet van is?

Groetjes, Sandra

tink
11-08-07, 22:48
Welkom Gerrie, veel plezier hier op het forum.
Wij gaan zelf ook naar naar een Disneyhotel, naar Pop Century. In 1995 zaten we in All Star Sports, en vonden de Disneysfeer toch zoveel hebben dat we nu toch weer terug wilden naar een Disneyhotel. Plaats je een verslag als je geweest bent, ik ben erg benieuwd! Op welk forum zit je man overigens, waar die meet van is?

Groetjes, Sandra

Hoi Sandra,
wij vinden de Disneysfeer in de resorts ook super, we gaan deze reis dan ook niets anders doen dan Disney. Ik zal proberen een reisverslag te produceren, dus wie weet.
Mijn man zit op wdwmagic.com. Zij organiseren een meet waar voor zover ik weet al zo'n 400 personen aan deelnemen.
Groetjes,
Gerrie

bono
11-08-07, 22:57
Hoi Gerrie,

Welkom op het forum waar nog meer Disney freaks en verslaafde rond hangen ;)
Maar die zijn altijd gezellig hoor ;-)
Die meeting bij Epcot lijkt me wel erg bijzonder, kan je man dan ook al die mensen, van nicknaam zeg maar of al eens eerder ontmoet??

gr. Monique

Mickey99
11-08-07, 23:18
Welkom op dit forum.

Er zijn hier inderdaad nog meer Disneyliefhebbers :-\" en dat is, naast Florida zelf, ook een leuke verslaving :wink:

Ik wens je veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

calypso
12-08-07, 08:34
Welkom op dit zonnige forum Tink
Altijd leuk om een nieuwe Disney fan erbij te hebben, veel plezier hier.
:-)

tink
12-08-07, 13:04
Die meeting bij Epcot lijkt me wel erg bijzonder, kan je man dan ook al die mensen, van nicknaam zeg maar of al eens eerder ontmoet??

Hij kent deze mensen alleen van nicknaam, we gaan ze dus in Epcot in het echt ontmoeten. Met sommige van hen heeft hij meer contact dan met andere. We zullen dus zien wat er van komt, maar het is in elk geval erg bijzonder :)

bluedolph1n
12-08-07, 14:34
Dat forum lees ik ook altijd, en heb er wel eens wat geplaatst, maar nog niet veel. Maar vind dat inderdaad ook 1 van DE sites om info over Disney World te vinden. Zeker bijzonder zo'n meeting, leuk om mensen te ontmoeten die je via het net kent. :)

Marjol
12-08-07, 14:47
Welkom op dit gezellige forum, tink! :)

Ta2 Gerrit
12-08-07, 15:24
Hoi allemaal,
Op 1 oktober maken we als klap op de vuurpijl het 25 jarig bestaan van Epcot mee.
Groetjes,
Gerrie

Is er dan wat speciaals te doen of te zien ? We zijn toch in de buurt :-D

tink
12-08-07, 17:27
Is er dan wat speciaals te doen of te zien ? We zijn toch in de buurt :-D

We vinden het op zijn minst stoer om aanwezig te zijn als Epcot haar 25 jarig bestaan viert. Het is niet duidelijk of er speciale dingen gaan gebeuren. Disney heeft in 1e instantie te kennen gegeven niets speciaals te gaan doen. WDWmagic forum heeft daarop het plan opgevat om in elk geval een meeting te organiseren en zo te vieren dat Epcot 25 jaar bestaat. Vervolgens is er contact vanuit de groep opgenomen met Disney en zij hebben gemeld dat er in elk geval een re-dedication ceremony gaat plaatsvinden. We hopen natuurlijk stiekem dat er iets speciaal gaat gebeuren met bijv. Reflections of Earth en wie weet...
Het forum heeft naast de meeting nog een dessertparty georganiseerd waarbij we RoE vanaf het eiland bij het Italie paviljoen zullen bekijken.
Mocht je hier interesse in hebben kan je het terug vinden op het WDWmagic forum. In elk geval wij zijn erbij!

Groetjes,
Gerrie