PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Activiteiten in de nacht



calypso
11-08-07, 10:47
Voor de mensen die eens een kijkje in de Disney keuken willen hebben vond ik dit leuke filmpje op Mouse times (http://mt.mousetimes.com/index.php?option=com_content&task=view&id=356&Itemid=182)
Je kunt er eens zien wat er gedurende de nacht allemaal gedaan word in Dissneyland

bono
11-08-07, 14:07
He, grappig filmpje hoor, wel leuk om het eens te zien.

Het zijn van die dingen waar je eigenlijk nooit of bijna nooit bij stil staat.

Gr. Monique

calypso
12-08-07, 08:42
He, grappig filmpje hoor, wel leuk om het eens te zien.

Het zijn van die dingen waar je eigenlijk nooit of bijna nooit bij stil staat.

Gr. Monique
Ja ik vind deze dingen wel interesant om te weten en eens te zien ;-)

marloes
12-08-07, 14:52
Leuke korte docu, wel een werk om alle karretjes te vullen met benzine. Het zou mijn werk niet zijn veel te eentonig.

Marloes

silvia1981
13-08-07, 10:28
Leuk om te zien wat er allemaal gebeurt!

BennieVT
21-08-07, 12:34
Heb 2x in Disneyland Parijs op de castleclub geslapen, dan heb je ook uitzicht over het park. Het is 's nachts echt druk. Erg leuk om te zien.

FrankS
21-08-07, 20:45
Heb 2x in Disneyland Parijs op de castleclub geslapen, dan heb je ook uitzicht over het park. Het is 's nachts echt druk. Erg leuk om te zien.

Ik heb dat ook eens 3 nachten gedaan. Erg veel slaap krijg je niet, als de aankondiging van de trein elke 15 minuten door je kamer schalt...

Tinkerbell
21-08-07, 20:50
Ik heb dat ook eens 3 nachten gedaan. Erg veel slaap krijg je niet, als de aankondiging van de trein elke 15 minuten door je kamer schalt...

Die is `s nachts toch niet in bedrijf?

We hebben er meerde keren gelogeerd maar nooit geen last van gehad ook niet met de ramen open.

FrankS
22-08-07, 09:43
De nachten dat wij er waren wel. Wellicht voor een of andere test, maar je lag er wel wakker van.

Tinkerbell
22-08-07, 10:47
De nachten dat wij er waren wel. Wellicht voor een of andere test, maar je lag er wel wakker van.

Brak dan `s morgens de pleuris niet uit?
Er zullen toch wel meer gasten last van hebben gehad?

Ik heb al eens met verbazing zitten kijken dat een gast zo ongeveer de tent afbrak omdat zijn kind (nog) geen ballon had gekregen van een van de characters :-D

FrankS
22-08-07, 10:55
Ik heb er verder niets van gehoor van andere gasten. Het werd overigens voor ons meer dan goed gemaakt, omdat we er in het Kerstseizoen zaten en vanuit onze kamer direct zicht hadden op het aanlichten van de kerstboom elke dag. Onze kamer was naast de suite gelegen die Michael Jackson altijd gebruikt...

Tinkerbell
22-08-07, 11:03
Ik heb er verder niets van gehoor van andere gasten. Het werd overigens voor ons meer dan goed gemaakt, omdat we er in het Kerstseizoen zaten en vanuit onze kamer direct zicht hadden op het aanlichten van de kerstboom elke dag. Onze kamer was naast de suite gelegen die Michael Jackson altijd gebruikt...


Dat verklaard alles.
Het was niet de trein buiten die je hoorde maar Michael Jackson die binnen met zijn treintjes zat te spelen en "woehoe woehoe, all aboard "zat te roepen.:D

eeyore
23-08-07, 22:15
eindelijk is dat mysterie ook opgelost
leuk filmpje:razz:

BennieVT
24-08-07, 15:06
Ook nooit last van lawaai gehad.

Uitzicht is wel super.

Petra/VS
25-08-07, 01:33
Wel heel leuk om te zien. Ik had er nooit bij stilgestaan, dat er zoveel karretjes en boten benzine nodig hebben!