PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: jansmoor



jansmoor
11-08-07, 08:28
Hallo,ik ben Jan en ik ga op 4 oktober naar mijn vrienden in Brooksville.Dit ligt een 30 minuten van Tampa.Dit gebruiken we dus als uitval basis voot onze rondreis door Florida ! Ik ga samen met Robin , mijn zoon. Op 25 oktober gaan wij weer terug,hopelijk met zeer goede herinneringen......

Kennedy Space center,Ft.Myers,Everglades,Miami,de Keys,Ft.Lauderdale,Orlando staan in ieder geval op het menu.
Dan nog wat Els en Raymond,die dus in Brooksville wonen,voor ons in petto hebben.
Raymond krijgt in September zijn "Greencard" voor 2 jaar dus kan hij daar permanent recrëeren.Dus alle tijd om met Robin en mij op stap te gaan.
4 Oktober is het zo ver en vertrekken we om 07.45 uur Met United Airlines naar Londen om daar vandaan om 10.50 uur naar Washington te gaan. Om 17.40 uur (usa tijd) door naar Tampa alwaar de Dutchies op ons staan te wachten.
Nu nog 53 dagen........

bono
11-08-07, 08:45
Welkom Jan,

Leuk hoor z'n tripje naar de USA met je zoon.
Ik ga toevallig ook naar Brooksville vanwege een auto onderdelen zaak die daar moet zitten.
Wij gaan er vanaf Clearwater heen en dan is het ongeveer 1,5 uur rijden!?

Nou in ieder geval heel veel plezier met de voorbereidingen en het lezen en posten hier.
Tip: in de geplaatste reisverslagen kan je veel tips uit halen.
Gr. Monique

Mickey99
11-08-07, 09:53
Hallo Jan,

Welkom op dit forum. Ik wens je veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

calypso
11-08-07, 10:43
Welkom op dit zonnige forum Jan

Je hebt een leuk vooruitzicht zo met je zoon.
Veel lees plezier hier en veel plezier in Florida.
:-)