PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Pietc: Oktober 2007



Pietc
10-08-07, 22:22
Hoi beste mensen,

Ik ben al een ruime tijd hier op het forum aan het kijken en heb hier veel nuttige informatie kunnen vinden, waaarbij dank!!.
Ik en mijn vriendin zijn van plan om in Oktober dit jaar naar Orlando te gaan voor iets minder dan 2 weken.

Ik probeer eigenlijk alles online te regelen, dat lijkt me goedkoper dan de reisbureau's.
Ik heb hieronder een overzicht van de kosten genoteerd, graag hoor ik van jullie of er plekken zijn waar het goedkoper kan zijn, de do's en de dont's


* Vliegtickets voor 2 personen via Cheaptickets.nl = 19 t/m 31 met United Airlines: ---> 865 Euro
* Hotelkamer voor 2 personen via de site van Quality Inn Int. Blvd zelf---> 492.62 Euro
* Auto Ford Mustang 13 dagen via E-Bookers.nl----> 341 Euro
* 4 Day Ticket Disney Parks via disney.com ----> 329 Euro
* 2 park unlimited admission ticket voor Universal Studios + Island Adventures via universalorlando.com ----> 124.88 Euro
* 2 park unlimited admission ticket Sea World + Bush Gardens via seaworld.com ----> 123.43 Euro
* Tickets voor Nasa Space Center ---> 52.28 Euro



Voorlopige schema:

Dag 1: universal studios
Dag 2: Magic Kingdom/Shopping
Dag 3: Epcot
Dag 4: Bush Garden
Dag 5: Wet and Wild
Dag 6:Animal Kingdom/Shopping
Dag 7: Sea World
Dag 8: Island Adventures
Dag 9 "Relaxen"
Dag 10: MGM
Dag 11: Na109sa

Als jullie andere plekken weten waar het echt veeel goedkoper/makkelijker/beter kan dan hoor ik het graag!

Pluisje
10-08-07, 22:56
Druk schema. Ik ga zelf ook 10 dagen en heb bij American Estates de Disney tickets gekocht. Voor 7 dagen ben je 157 euro per persoon kwijt.

Pluisje

Ivon
12-08-07, 15:52
Hoi Pietc,

Leuk dat je al in oktober naar Orlando gaat!!
Wij gaan van 20-9 t/m 4 okt 2007. Ik heb zelf alles al geboekt en kan daarom de prijzen bijna dromen.. ;)

Volgens mijn berekeningen zou je voor onderstaande nog iets goedkoper uitzijn:

Via American Estates 4=5 Disneyticket voor € 154,00 p.p
Via Universal mastercard aanbieding 7 dg ticket Island + Studios € 66,00 p.p.

De rest lijken me scherpen prijzen.
Succes met zoeken en boeken!

Pietc
12-08-07, 16:12
Hoi Ivon,

Bedankt voor je antwoord!

"Via Universal mastercard aanbieding 7 dg ticket Island + Studios € 66,00 p.p"

Dat is wel zeker een mooie aanbieding. Ik heb nou toevallig inderdaad nou ook een mastercard CC van ABN dus dan zou ik in aanmerking kunnen komen?
Waar kan ik het bestellen?

Thx!

Ivon
12-08-07, 16:43
Hoi Pietc,

Bestellen kan via onderstaande link;

http://www.universalorlando.com/mastercard.html

(ik weet overgens niet of dit is toegestaan in dit forum??, maar ik neem aan dat iedereen graag gebruik maakt van goedkope aanbiedingen)

Ik moet erbij zeggen dat ik vandaag de tickets heb besteld. Alle print versies zijn opgeslagen, maar de bevestigings mail heb ik nog niet ontvangen. Ga er vanuit dat dit gewoon in orde is, het is tenslotte via de offiële Universal site!

succes...

gr Ivon

Njit
12-08-07, 17:57
(ik weet overgens niet of dit is toegestaan in dit forum??, maar ik neem aan dat iedereen graag gebruik maakt van goedkope aanbiedingen)

Gewoon toegestaan hoor. Aanbiedingen wil iedereen wel horen...

calypso
12-08-07, 23:30
Bestellen kan via onderstaande link;

http://www.universalorlando.com/mastercard.html

heb dit ticket ook besteld via Universal en de bevestiging had ik een dag later in de bus. Dus gewoon effe wachten
;-)

moki
13-08-07, 11:34
Wij hebben onze tickets voor Universal, Island of Adventures, Seaworld, Buschgarden en Wet on Wild bij www.KeithProwse.com (http://www.KeithProwse.com) gekocht. Dit kost via internet 205,- euro.
Dit is een 5 park Orlando Flexticket. Je kunt er 14 dagen onbeperkt bovenstaande parken in.
Wij hadden het zelf bij het reisbureau gekocht en het was ideaal, je kon zo overal doorlopen bij de ingang.

Groetjes monique