PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: silvia37



silvia37
18-05-07, 20:49
hoi ik ben silvia uit velserbroek getrouwd en met 2 kids 1 van 9 en 1 van 15.
dit jaar gaan wij voor het eerst naar orlando en hebben via usavacations een villa geboekt en auto gehuurd.

calypso
18-05-07, 22:58
Welkom op dit leuke forum

Een tip die al vaak gezegd is hier lees veel verslagen voor ideeën te krijgen!

Eric
18-05-07, 23:07
Hallo Sylvia, van harte welkom op het zonnigste forum van Nederland.
Wat zijn jullie plannen precies? Blijven jullie alleen in Orlando, of gaam jullie meer bekijken?
Wij zijn altijd heel nieuwsgierig.
Mocht je nog vragen hebben, gebruik eerst de zoekfunctie, en kam daarna bij ons, er is heel veel expertise op dit forum.
Eric

Mickey99
18-05-07, 23:25
Welkom op het gezellige forum!

Voor het eerst naar Orlando, spannend hoor! Pas op het is erg verslavend en ik kan het
weten 8-[

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja

silvia37
08-08-07, 22:48
hoi ik ben silvia en ben met mijn gezin net terug uit florida
wij hadden een villa gehuurd via usafun vacations en dit is ons prima bevallen,zo goed zelfs dat wij volgend jaar zeker weer terug gaan.
=P~

bono
09-08-07, 09:46
Ja Silvia dat is toch dat virus wat je oploopt bij z'n eerste bezoek.
Maar wel fijn hoor dat je volgend jaar weer gaat, dus het is goed bevallen.
Nou op naar de volgende voorbereidingen dan maar 8-[

Welkom trouwens !

Gr. Monique

silvia37
12-10-08, 19:22
Hallo mijn naam is silvia en twee jaar terug zijn wij al in orlando geweest.
volgend jaar zomer willen wij weer , maar dan aan de kant van international drive
Wie weet er een goed hotel , dat als je de deur uitloopt je meteen of bijna in de reuring van de winkels, restaurant en seaworld, enz zit.\
Het moet wel een hotel zijn met kamers waar je met zijn vieren in kan,dus ruime kamers, met ijskast,koffiezet, enz:-D

utah
12-10-08, 20:07
Hoi Silvia,

Probeer eens Rosen Plaza Hotel op I Drive ( wat jij International boulevard noemt)

Wij hadden er een heel goede ervaring! Een aanrader!

Michael66
12-10-08, 20:11
Zoek even verder op het forum. Er zijn een heleboel ervaringen van forumleden te vinden in de reisverslagen, ook met verblijf aan International Drive. En voor een leuk/goed hotel kijk je het best eerst even bij de hotelervaringen (http://floridaforum.nl/showthread.php?p=58327#post58327). Er zijn er veel bij op I-drive.

silvia37
24-01-10, 13:15
Ik zit te twijfelen welke zouden jullie nemen.
Palm key villages
Heritage Key
Club Cortile
Cane Island
Oakwater Resort
of een disney area standard home met zwembad.

en ervaringen met 1 van deze zijn welkom

Lea
24-01-10, 14:12
Wij gaan naar Cane Islands totaal geen ervariing mee met geen van alle trouwens maar wat ik er van gehoord heb moet het toppie zijn.

Ta2 Gerrit
24-01-10, 20:34
Ik zou/zal altijd gaan voor een onderkomen met een eigen zwembad (en jacuzzi :-))

silvia37
24-01-10, 22:01
Wij gaan in juli naar weer naar Orlando wij hebben alleen nog geen besluit genomen waar te verblijven.
Wie heeft ervaringen in 1 van deze:
Palm Key villages
Heritage Key
Club Cortile
Cane Island
Oakwater Resort
Fiesta Key
of een disney area standard home met pool

JKG
24-01-10, 22:20
Ervaring met Club Cortile en Fiesta Key.
Wat zoek je precies in een huis/villa/appartement? Wat wil je?

Ta2 Gerrit
24-01-10, 23:38
Ik zou/zal altijd gaan voor een onderkomen met een eigen zwembad (en jacuzzi :-))

Hiermee bedoel ik een "een disney area standard (of superior) home met pool" en daar hebben wij ruime ervaring mee.
Ook wel met condo's, appartementen of suite-hotels, maar een "eigen huis" met je "eigen" zwembad bevalt gewoon het best.

Bij de andere opties moet je toch altijd de deur uit om te gaan plonzen, dat is het verschil.

hockey
27-01-10, 17:49
Bij de andere opties moet je toch altijd de deur uit om te gaan plonzen, dat is het verschil.
inpanding zwembad? :-) Zonder gekheid, wij twijfelen ook. Ik ben zo bang dat een eigen zwembad zo klein is voor onze drie kids. Vooral onze twee jongens hebben vaak veel ruimte nodig

silvia37
21-02-10, 21:50
Vandaag dan eindelijk de knoop doorgehakt en geboekt we gaan naar Club cortile