PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Anjes



Anjes
07-08-07, 17:24
Hallo allemaal,
Ik ben Anjes en woon in Bornem, een dorp gelegen tussen Antwerpen en Brussel. Samen met mijn man en tienerdochter van 14 jaar gaan we tijdens Kerst- en Nieuwjaardagen naar Florida. Onze tickets hebben we al en een verblijf van 25/12 tot 1/1 is ook al geboekt nl. in New Smyrna Beach (oostkust). We gaan van 24/12 tot 7/1/07 en willen zeker Seaworld bezoeken, liefst op de minst drukke dag. Wat we voor de rest nog gaan doen en waar we zullen verblijven weten we nog niet : vandaar mijn zoektocht door de vele onderwerpen op dit forum. We houden vooral van rustige plaatsen en niet van massatoerisme. Ervaringen van mensen die Florida kennen, zijn zoveel belangrijker dan de vermeldingen in reisgidsen.
Groetjes,
Anjes

bono
07-08-07, 19:43
Hoi,

Welkom op het forum en wat leuk dat je met de kerst en nieuwjaarsdag daar bent, het is daar best anders dan hier dus dat is een ervaring op zich.
Nou in ieder geval veel lees en post plezier en voor veel pret met de voorbereidingen verder.

Gr. Monique

calypso
07-08-07, 22:18
Welkom op dit zonnige en gezellige forum.
Kerst en Nieuwjaar is een fantastische tijd om in Florida te zijn, zeer mooie ervaring zull je dan hebben.

Veel plezier met lezen en je voorbereiding van je trip

Ta2 Gerrit
08-08-07, 08:51
Welkom op het forum.
Leuke en aparte keus, New Smyrna Beach. Normaal zie je hier alleen Orlando e.o, Miami, Key West en St. Pete e.o. voorbijkomen.
Het is een leuk plaatsje, dat wij tijdens de Bike Week nog wel eens aandoen. Dan is het uiteraard wel wat druk, maar niet ver van Daytona en met een uurtje zit je in Orlando (Seaworld).
Om in Florida wat te vinden wat niet gestoeld is op toerisme zal nog een opgave worden :)