PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sannehier



Sannehier
07-08-07, 11:34
Ik ben Sanne, 23 jaar. Mijn grootste hobby is pretparken bezoeken.
Ik wil volgend jaar met drie andere naar Orlando toe, voor de omgeving en natuurlijk de parken. Dit zal mijn eerste keer worden en voor de andere ook. Ik kan nog niks zeggen wat ik nu wel en niet leuk vindt aan Florida, want ik heb nog geen ervaring opgedaan.

Ik kom ook op het forum op eigen ervaringen te lezen en vragen te stellen aan de mensen hier die de ervaring hebben met Florida.

Njit
07-08-07, 11:56
Welkom! Een pretpark-fanaat kan z'n lol op in Orlando :)
Welke parken heb je in Europa al bezocht?

Sannehier
07-08-07, 12:13
Nederland natuurlijk zelf ;)

België
Bellewaerde park
Bobbejaanland
Walibi Belgium
Plosa-indoor Hasselt

Duitsland
Movie park
Centr0-park
Phantasialand
Holiday park
Europa park

Frankrijk
Disneyland
Parc Astérix

Engeland
Drayton Manor
Alton Towers
Thorpe Park
Chessington

Spanje
Port Aventura
Parque Warner Madrid
Parque de Atracciones

Het valt opzich nog mee, maar ik kom er wel :)

Mickey99
07-08-07, 12:24
Welkom op dit leuke forum.

Als je van pretparken houdt zit je in Orlando helemaal goed. Je zult hier op het forum heel veel tips en ervaringen kunnen lezen. Gebruik de zoekfunctie maar eens.



Het valt opzich nog mee, maar ik kom er wel :)

Ik vind het al een aardig lange rij hoor! :-D

Veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

Njit
07-08-07, 12:51
Parc Asterix en Drayton Manor moet ik ook nog een keer doen. Voor de rest veel bekende parken.
Ben je ook op pretpark-forums actief (zelf zit ik op Turbolaaf en soms op Themepark).

calypso
07-08-07, 13:16
Welkom op dit zonnige forum Sanne.
Wel als pretpark fan kom je zeker aan je trekken in Florida, parken genoeg zou ik zeggen ;-)

Veel leesplezier hier, ne met je voorbereiding van je reis.

Marjol
07-08-07, 14:32
Welkom op het forum, Sanne!

Heel veel plezier met de voorbereidingen voor je reis.

bono