PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sannehier



Sannehier
07-08-07, 11:34
Ik ben Sanne, 23 jaar. Mijn grootste hobby is pretparken bezoeken.
Ik wil volgend jaar met drie andere naar Orlando toe, voor de omgeving en natuurlijk de parken. Dit zal mijn eerste keer worden en voor de andere ook. Ik kan nog niks zeggen wat ik nu wel en niet leuk vindt aan Florida, want ik heb nog geen ervaring opgedaan.

Ik kom ook op het forum op eigen ervaringen te lezen en vragen te stellen aan de mensen hier die de ervaring hebben met Florida.

Njit
07-08-07, 11:56
Welkom! Een pretpark-fanaat kan z'n lol op in Orlando :)
Welke parken heb je in Europa al bezocht?

Sannehier
07-08-07, 12:13
Nederland natuurlijk zelf ;)

België
Bellewaerde park
Bobbejaanland
Walibi Belgium
Plosa-indoor Hasselt

Duitsland
Movie park
Centr0-park
Phantasialand
Holiday park
Europa park

Frankrijk
Disneyland
Parc Astérix

Engeland
Drayton Manor
Alton Towers
Thorpe Park
Chessington

Spanje
Port Aventura
Parque Warner Madrid
Parque de Atracciones

Het valt opzich nog mee, maar ik kom er wel :)

Mickey99
07-08-07, 12:24
Welkom op dit leuke forum.

Als je van pretparken houdt zit je in Orlando helemaal goed. Je zult hier op het forum heel veel tips en ervaringen kunnen lezen. Gebruik de zoekfunctie maar eens.



Het valt opzich nog mee, maar ik kom er wel :)

Ik vind het al een aardig lange rij hoor! :-D

Veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

Njit
07-08-07, 12:51
Parc Asterix en Drayton Manor moet ik ook nog een keer doen. Voor de rest veel bekende parken.
Ben je ook op pretpark-forums actief (zelf zit ik op Turbolaaf en soms op Themepark).

calypso
07-08-07, 13:16
Welkom op dit zonnige forum Sanne.
Wel als pretpark fan kom je zeker aan je trekken in Florida, parken genoeg zou ik zeggen ;-)

Veel leesplezier hier, ne met je voorbereiding van je reis.

Marjol
07-08-07, 14:32
Welkom op het forum, Sanne!

Heel veel plezier met de voorbereidingen voor je reis.

bono
07-08-07, 15:14
Hoi Sanne,

Welkom op het forum en ik zou zeggen, heel veel lees plezier en vooral veel voorpret met de voorbereidingen voor je reis!

Gr. Monique

Sannehier
07-08-07, 19:10
Parc Asterix en Drayton Manor moet ik ook nog een keer doen. Voor de rest veel bekende parken.
Ben je ook op pretpark-forums actief (zelf zit ik op Turbolaaf en soms op Themepark).

Ja ik ben zeker actief, ik heb op een forum gezeten voor dik 4 jaar (had toen veel met pers enzo te maken in die tijd), maar daar ben ik weggegaan. Nu zit ik zelf op Eftelingtalk en ik kijk zeker rond op Themepark en Rides.

SpaceAce
07-08-07, 19:28
Ja ik ben zeker actief, ik heb op een forum gezeten voor dik 4 jaar (had toen veel met pers enzo te maken in die tijd), maar daar ben ik weggegaan. Nu zit ik zelf op Eftelingtalk en ik kijk zeker rond op Themepark en Rides.

Op turbolaaf (http://www.turbolaaf.nl/nieuwforum/index.php) zouden je post ook niet misstaan :D Zeker posts van een pretpark-ervaren vrouw zijn zeer gewenst ;)

Overigens, welkom op dit forum!

Groetjes, Linda

ps, ik 'hoor' bij Njit, dus wat betreft het lijstje herken ik ook heel veel. Alleen Astrix, Drayton Manor, Centr0-park, Plopsa en Bellewaerde hebben we nog niet gedaan in Europa (maar daar gaat verandering in komen - alhoewel Plospa iets te 'jeugdig' is?).

Sannehier
08-08-07, 13:01
Plospa indoor zou ik niet doen nee, kwam volgens mij omdat we een actie hadden. Daarna zijn we mooi een kermis gaan bezoeken in België.

Denk dat Plopsaland opzich wel leuker is. Vanwege de springflyer (overgens dezelfde als in Holidaypark) en die watersplash. Sommige parken zijn leuk voor het achtbaanlijstje ;)

calypso
08-08-07, 13:11
Zou in ieder geval Plopsaland morgen niet doen want het staat onder water lees ik net op themepark ;-)

Njit
08-08-07, 13:12
Denk dat Plopsaland opzich wel leuker is. Vanwege de springflyer (overgens dezelfde als in Holidaypark) en die watersplash. Sommige parken zijn leuk voor het achtbaanlijstje ;)

Star Flyer bedoel je denk ik? (zie dat ze het een Springflyer noemen maar de merknaam is Star Flyer (http://www.funtime.com.au/data/index2.htm))

Sannehier
08-08-07, 21:12
Ja in Holiday Park heet die lighthouse tower, bij plopsaland spring flyer, zie die reclame nu al tig keer voorbij komen van plopsa.

Dat bedoelde ik meer ;)