PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechtstreekse boeking Disneyworld



flubberke
06-08-07, 03:52
wij hebben een boeking gedaan bij disney voor een verblijf tussen 5 en 10 september in het Port Orleans riverside resort, en bij betaling hebben wij bericht gekregen dat de documenten "will be mailed" ongeveer 40 dagen voor aankomst, wij hebben nog steeds niets ontvangen.
Weet iemand wat wij juist gaan ontvangen, en wanneer wij de labels krijgen voor disney magical express.

Er is ook nog een ander probleem, we hebben onze vluchten geboekt met een reisburau met Northwest Airlines vanuit Brussel, maar die hebben vrijdag beslist om hun verbinding Brussel-Detroit stop te zetten op 15 augustus.

Gebeld naar het reisburau, die zeggen dat ze ons via een alternatieve route gaan brengen.

Heb zo het gevoel dat alles in het honderd aan het lopen is.

groetjes,

Eric
06-08-07, 06:52
Er zijn zat andere vluchten, dus het reisbureau zal best wel met een alternatief komen.
Uiteraard kun je ook zelf wat ondernemen, en bv. kijken wat voor meer mogelijkheden vanaf Brussel er zijn. Reisbureau's komen meestal niet met de handigste vluchtschema's aan.
En wat betreft de Disneykamers, waarom mail je het hotel niet, of ze een boeking voor jullie hebben? Dan weet je of het in orde is.
Eric

Tinkerbell
06-08-07, 07:22
Disney heeft de laaste tijd de handen vol gehad aan het omzetten van de internetpagina`s naar het nieuwe prijssysteem.
Het hele boekingssysteem was ook bijna elke dag onbereikbaar.

Daardoor zijn heel veel dingen op een laag pitje komen te staan oa. de mails.

Ikzelf heb vorige week een boeking gedaan en heb diverse keren moeten bellen voor ik een bevestigings mail kreeg.

Ik zou in ieder geval nog even bellen en lid worden van een Amerikaans Disneyforum.
Daar kun je deze vraag ook stellen.Ik weet niet op ik de link van een ander forum hier mag plaatsen anders pm me maar even.

Er zit daar een hoop kennis over zulke dingen.

Er staat boven aan de reserveringspagina dat je deze in ieder geval uit moet printen voor de Magical Express.

Njit
06-08-07, 07:57
Ik zou in ieder geval nog even bellen en lid worden van een Amerikaans Disneyforum.
Daar kun je deze vraag ook stellen.Ik weet niet op ik de link van een ander forum hier mag plaatsen anders pm me maar even.

Amerikaanse Disneyboards zie ik zelf niet als reclame. Dus zet de link hier maar neer..

Mickey99
06-08-07, 09:07
Wij hebben tot nu toe ook vaak bij Disney zelf geboekt en van al die keren hebben wij maar 1 x de papieren op ons huisadres ontvangen. Op één of andere manier gaat er iets mis met versturen van de post (overigens wel jammer want het is een hele leuke envelop + inhoud en de voorpret begon meteen ;)).

Wij hebben alle keren genoeg gehad aan het reserveringsnummer om in te checken. Ik zou in jouw geval dus inderdaad even bellen om naar je reserveringsnummer te vragen zodat je die door kunt geven als je aankomt in Orlando.

Voor de labels van de Magical Express kan ik je zelf geen advies geven want die hebben wij nooit gebruikt. Wellicht kun je bij aankomst op de luchthaven labels krijgen bij de balie van de Magical Express? Misschien kun je dit even navragen als je toch gaat bellen over je hotelreservering?

Succes ermee!

Tinkerbell
06-08-07, 10:26
HIER KLIKKEN (http://www.disboards.com/index.php) voor de link.

Eigenlijk dacht ik ook dat je aan je reserveringsnummer genoeg had.

Eventueel de online boeking afprinten en meenemen kan geen kwaad denk ik.

FrankS
06-08-07, 15:49
Wij krijgen meestal onze papieren op tijd, maar ik boek via een Amerikaanse reisagente (zonder meerkosten, zij krijgt haar kick-back van Disney) die de spullen per koerier naar me stuurt. Mijn zwager is nu al 4x op rij gegaan zonder dat hij de bevestigingspapieren tijdig heeft ontvangen. Geen enkel probleem. Zelfs de Magical Express Labels heb je niet persé nodig; als je jouw bagagelabels (die je bij incheck van de luchtvaartmij hebt gekregen) bij de Magical Express Balie (op Orlando International Airport) afgeeft (liefst met een uitgeprinte foto van je koffers) dan worden ze normaal en zonder merkbare vertraging bezorgd op je hotelkamer.

flubberke
17-08-07, 19:45
Ik heb een mailke gestuurd met de vraag wanneer wij onze documenten krijgen, dit is hun antwoord:

Dear Tom,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
You documents were sent directly to Disney's Port Orleans Riverside, as
we do not send documents internationally.
Guests who do not receive their Disney's Magical Express transportation
booklet and luggage tags prior to arrival will still be able to utilize
this service. When you arrive at the Orlando International Airport,
proceed to the Disney Welcome Center located on Level One on the B side
of main terminal. You will not need to claim your luggage. At the
Welcome Center, the Disney representative will ask you for the claim
checks provided to you by the airline when you checked in at your home
airport. Your luggage will be claimed on your behalf and delivered to
your resort room.
We look forward to your visit in September.

If you have questions or need further assistance, feel free to contact
us.
Please include your full name, E-Mail address, and reservation number if applicable on all correspondence.
Thank you!
Sincerely,
Melissa Acevedo
WDW Online Communications

calypso
17-08-07, 19:54
Nou netjes geregeld toch je hoeft lekker niks te doen ;-)

FrankS
17-08-07, 21:14
Daarom boek ik het via een Amerikaanse agent. Die stuurt de papieren per koerier, gratis, door.

guido123
17-08-07, 21:19
Mogen wij weten welke agent?

yohn
18-08-07, 02:29
Mogen wij weten welke agent?
Deze misschien? (Ik weet het hij is ontzettend flauw maar ik kon het niet laten)

http://img132.imageshack.us/img132/4904/washingtonlawagentbi5.th.jpg (http://img132.imageshack.us/my.php?image=washingtonlawagentbi5.jpg)

Tinkerbell
18-08-07, 08:47
Ik heb een mailke gestuurd met de vraag wanneer wij onze documenten krijgen, dit is hun antwoord:

Dear Tom,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
You documents were sent directly to Disney's Port Orleans Riverside, as
we do not send documents internationally.
Guests who do not receive their Disney's Magical Express transportation
booklet and luggage tags prior to arrival will still be able to utilize
this service. When you arrive at the Orlando International Airport,
proceed to the Disney Welcome Center located on Level One on the B side
of main terminal. You will not need to claim your luggage. At the
Welcome Center, the Disney representative will ask you for the claim
checks provided to you by the airline when you checked in at your home
airport. Your luggage will be claimed on your behalf and delivered to
your resort room.
We look forward to your visit in September.

If you have questions or need further assistance, feel free to contact
us.
Please include your full name, E-Mail address, and reservation number if applicable on all correspondence.
Thank you!
Sincerely,
Melissa Acevedo
WDW Online Communications



Ik heb deze de week een brief gehad van Disney om in te checken.
We maken geen gebruik van ME dus we hebben geen labels nodig.

FrankS
18-08-07, 15:10
Mogen wij weten welke agent?

Uiteraard mag dat. Ik boek altijd (sinds 2000) bij Small World Vacations Inc. http://www.wdwvacations.com/ De naam van de agente die ik daar gebruik is Lynne Amodeo.