PDA

Bekijk Volledige Versie : Status: To Do voor het Florida Forum



Daniel
01-02-05, 20:14
Even een lijstje van dingen die nog moeten gebeuren; grotendeels voor mezelf, maar input is altijd welkom! De lijst is genummerd; zaken met hoge prioriteit staan bovenaan. Als iets af is, verhuist het van "To Do:" naar "Done:". Hoe snel de diverse punten worden afgehandeld is grotendeels afhankelijk van de tijd die ik heb... (niet zo heel veel dus :()

To Do:

Statistieken toevoegen
chatmogelijkheden bekijken
Disclaimer toevoegen
Begin maken met Disney FAQ's
Nieuw forum: het "andere" Florida?
Mogelijkheden onderzoeken voor een geintegreerde kalender
Mogelijkheden onderzoeken voor een geintegreerde fotoalbum
Links module toevoegen waar iedereen zijn/haar links kwijt kan
Regelmatig forum schonen; eerste keer: medio maart

Done:

Vakantiefoto forum geopend
Updaten software forum naar 2.0.11
Visual Confirmation aanzetten (tegen aanmelden van accounts door bots)
Forum software upgraden naar 2.0.13
iFrame imageShack aanpassen
Algemene Florida FAQ afmaken

Ta2 Gerrit
01-02-05, 21:11
Misschien een idee om af en toe eens wat te verwijderen. Sommige dingen raken erg gedateerd en de topiclijsten worden steeds langer. En de "onbedoelde" chats nemen ook ruimte die beter voor info gebruikt kan worden. Ik zeg maar wat :oops:

Daniel
01-02-05, 23:00
Mee eens. Regelmatig het forum opschonen kan geen kwaad. Ik zet hem op het lijstje!

FrankS
06-02-05, 23:09
Je kunt een apart subforum aanmaken waar oudere topics in gearchiveerd worden; zo blijft het toegankelijk voor iemand die informatie zoekt, maar toch overzichtelijk.

Daniel
06-02-05, 23:20
Da's een idee, idd. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen met oude berichten. Wel weet ik dat ik niets van de nuttige informatie die nu vermeld staat verloren wil laten gaan... Ik denk er verder over na, maar in de tussentijd zijn suggesties altijd welkom!

Daniel

ju
22-01-06, 17:48
Of mijn vraag hier hoort, waag ik te betwijfelen, maar om er een "onderwerp" van te maken, is ook niet nodig m.i. dus..
Niet zelf meer zo actief op dit forum, maar lezen vind ik nog altijd leuk!
Maar ik had ook geen idee meer wat ik zo zelf gepost heb.
Ik heb 57 berichten gepost, zie ik onder mijn naam staan bij een topic.
Als ik dat aanklik, krijg ik geen overzicht.
Hoe komt dat?
groetjes,
Ju

Disneyfan1970
22-01-06, 18:50
Als allereerste wil ik zeggen als collega, ik ben een co-admin op een Disneyforum, dat het je siert om zo openlijk te communiceren, om het zo voor een ieder beter te maken.
Daar scoor je al + punten mee.

Verder als je lijstje to do afgewerkt is, denk ik dat je een aardig compleet forum hebt.
En je zult het toch nooit voor iedereen goed doen, dus probeer ook niet op elke opmerking of suggestie in te gaan.

Jeroen

ju
22-01-06, 19:51
[quote="
Verder als je lijstje to do afgewerkt is, denk ik dat je een aardig compleet forum hebt.
En je zult het toch nooit voor iedereen goed doen, dus probeer ook niet op elke opmerking of suggestie in te gaan.

Jeroen[/quote]

Jeroen, goed lezen hoor, als dit slaat op mijn zojuist geplaatste berichtje!
MIJN kwestie is een doodgewoon gestelde vraag.
groetjes,
Ju

Disneyfan1970
22-01-06, 19:53
Ju,

Mijn antwoord sloeg op topic opener, dus voel je niet aangevallen :wink:

Jeroen

ju
22-01-06, 20:46
Ju,

Mijn antwoord sloeg op topic opener, dus voel je niet aangevallen :wink:

Jeroen

Oh...haha! Maar ja, dit topic is ook eigenlijk al van zolang geleden, dus.. vandaar...
groetjes,
Ju

Daniel
28-01-06, 18:21
Of mijn vraag hier hoort, waag ik te betwijfelen, maar om er een "onderwerp" van te maken, is ook niet nodig m.i. dus..
Niet zelf meer zo actief op dit forum, maar lezen vind ik nog altijd leuk!
Maar ik had ook geen idee meer wat ik zo zelf gepost heb.
Ik heb 57 berichten gepost, zie ik onder mijn naam staan bij een topic.
Als ik dat aanklik, krijg ik geen overzicht.
Hoe komt dat?
groetjes,
Ju
Goeie vraag, maar helaas weet ik niet zo 1-2-3 het antwoord. Bij andere en mijzelf lijkt het wel te werken. Kan het zijn dat jouw account ooit is hernoemd (op jouw verzoek door mij)??

ju
28-01-06, 19:09
Bedankt voor je reactie! Nee, mijn account - dus ook niet op jouw verzoek - is nooit hernoemd. 't is verder niet zo'n "drama", want mijn berichten staan nog wel bij de diverse onderwerpen (tenminste, die ik mij nog kon herinneren). Maar nogmaals: als ik zelf klik op "Berichten + aantal......." enz. krijg ik een blanco scherm.
't is raar!
groetjes,
Ju

PS dit bericht heb ik even gewijzigd. Ik was nieuwsgierig of dit berichtje zichtbaar was voor mezelf. Nee, ook niet!

anke
15-08-06, 11:56
zou het mogelijk zijn een nieuw item te maken waar je promoties op kunt plaatsen; bv Ik vind een goedkoop ticket bij American vacations: momenteel "10 dagen disney park hopper voor de prijs van 4" aan 185€voor ee volwassene. Dan weet iedereen direct waar je de ticketprijzen kan vinden . Idem voor vluchten en hotels, je voegt er gewoon de prijs toe die jij zo goedkoop gevonden hebt.

Wat m"e het meeste stoort een het forum zijn al die persoonlijke mailtjes zoals: leuk verslagje" Ik vind dat alle persoonlijke commentaar beten ook persoonlijk gemaild wordt


groetjes anke

Njit
15-08-06, 12:05
zou het mogelijk zijn een nieuw item te maken waar je promoties op kunt plaatsen; bv Ik vind een goedkoop ticket bij American vacations: momenteel "10 dagen disney park hopper voor de prijs van 4" aan 185€voor ee volwassene. Dan weet iedereen direct waar je de ticketprijzen kan vinden . Idem voor vluchten en hotels, je voegt er gewoon de prijs toe die jij zo goedkoop gevonden hebt.

dit moet volgens mij wel mogelijk zijn. Ik zal hier met Daniel over hebben over de invulling.


Wat m"e het meeste stoort een het forum zijn al die persoonlijke mailtjes zoals: leuk verslagje" Ik vind dat alle persoonlijke commentaar beten ook persoonlijk gemaild wordt

Persoonlijk vind ik dit niet erg. De meesten willen graag bevestiging dat ze iets leuks hebben geplaatst. Echte kletspraat wordt wel tegengegaan.