PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeker niet doen in Florida!



chester2203
02-08-07, 17:11
Zijn er zaken, dingen, accomodaties, atracties, parken etc etc.
Die je zeker niet moet doen of heen moet gaan en dan bedoel ik niet drugs mee nemen of dronken rijden [-X
Ik weet vanuit het verleden dat je bij voorbeeld in de everglades 10-tallen airboatrides hebt welke moet ik bv zeker niet nemen.. dit soort zaken bedoel ik... ook welke reisorganisaties en auto verhuur bedrijven eigenlijk alles.....
Groetjes en bedankt Chester

Njit
02-08-07, 17:12
Zelf vond ik Miami Seaquarium erg tegenvallen.

raygwencaith
03-08-07, 22:04
Eten bij Las Vegas buffet, ronduit waardeloos, koud en smerig

corrus
04-08-07, 00:50
Zijn er zaken, dingen, accomodaties, atracties, parken etc etc.
Die je zeker niet moet doen of heen moet gaan en dan bedoel ik niet drugs mee nemen of dronken rijden [-X

Tegen de rij-richting in parkeren...

calypso
04-08-07, 09:12
Tegen de rij-richting in parkeren...
Tegen de rij richting in rijden (ja het is me al gebeurt) :-(

FrankS
04-08-07, 11:36
Je credit card meegeven aan je vrouw.

Mickey99
04-08-07, 11:38
Te volle koffers meenemen op de heenreis :wink:

bono
05-08-07, 16:38
geen eten meenemen als je naar Flamingo gaat voor een boottocht die op dinsdag en woensdag niet vaart.

Dus wel eten en drinken meenemen, je komt er namelijk bijna niets tegen dan in Flamingo een raar winkeltje waar je diepvries broodje hamburger in de magnetron kan doen, blahhhhhhhhh vies hoor!

Gr.Monique

guido405
07-08-07, 08:55
Je credit card meegeven aan je vrouw.
:sad: het is mij al gebeurd..

Corry
07-08-07, 09:55
IK heb een eigen credit card en die geef ik ZEKER niet aan mijn man mee als hij naar de computer winkel gaat:-\"=;

deh78
08-08-07, 01:03
Wild plassen...voordat je het weet moet je weg rennen voor de politie
is gelukkig met een sisser afgelopen omdat de politie ons niet gevonden heeft.

Dennis

DanielleP69
08-10-07, 11:45
http://www.miamiseaprison.com/index.htm

Kijk deze link maar eens , dan ben je gelijk genezen !

Ik vind het schandalig ..dat je zo met dieren omgaat..

Ik ben helemaal gek van dolfijnen orca`s ect ... deze eigenaren dus zeker niet !

Saskiac1977
08-10-07, 16:21
Heb gekeken......walgelijk.......o wat niet te doen in Florida.......stressen......je bent op vakantie.........o en grote mond tegen de politie....niet handig.....op het vliegveld zeggen dat je laatste trip naar Irak zo geweldig was....vooral de lessen van Osama.........in een burka door de douane:-\".....nou noem maar op ha ha ha ha ha ha ha nee ff serieus.....doe vooral 1 ding wel....geniet en ontspan......het is zo weer voorbij......:-D

http://www.mousehousemagic.com/ticker/user_tickers/071008131601i.gif (http://www.mousehousemagic.com)

Renske1978
08-10-07, 17:17
Wat je verder niet moet doen is de prachtige natuur overslaan.

Veel mensen gaan alleen voor de pretparken en dergelijke naar Florida, wat een verschrikkelijk gemis als je dan niet al die mooie natuur meepikt.

mafo
08-10-07, 20:28
Zelf vond ik Miami Seaquarium erg tegenvallen.

Die vond ik juist erg leuk, maar ik verwachtte er niet veel van bij aanvang.

bono
09-10-07, 02:44
Wij zelf vonden het geweldig hoor, maar ja waarschijnlijk als je hem vergelijkt met Seaworld is het er niet zo veel bij maar ja....................als je van dieren houdt dan vind je het al gauw goed en mooi hoor.
Het waren erg mooie shows, vooral de Orka vonden wij super :p

gr. Monique

Pipo Chris
11-10-07, 15:50
Tegen rij-richting in parkeren ---> Been there.
Te weinig kwartjes meenemen op tolweg ---> done that.
Geloven in Shamu ---> not going to.
Filmen op luchthaven ---> Yep, done it too.
Cola blikje in je tas laten zitten ---> tas onderzocht op explosive residu
Verblijven in Hotel Clinton Miami Beach ---> never again.


Absoluut wel doen?
Ontbijten / luchnen / dineren bij Denny's en Sizzler.
Rechts inhalen.
Rechtsafslaan door rood.
Outlet malls leegroven.
Lege koffer meenemen dus.

PC

madagat
11-10-07, 17:31
Eten bij Las Vegas buffet, ronduit waardeloos, koud en smerig

Nou inderdaad. vorige vakanties vonden wij het daar erg goed, maar nu (sept) was het inderdaad ronduit super slecht.

Zelfs de serveerster die daar werkte twijfelde of ze de volgende week nog wel een job had, want de zaken gingen niet goed. Goh wat raar :shock:

reneefrankrijk
11-10-07, 18:19
Wij zelf vonden het geweldig hoor, maar ja waarschijnlijk als je hem vergelijkt met Seaworld is het er niet zo veel bij maar ja....................als je van dieren houdt dan vind je het al gauw goed en mooi hoor.
Het waren erg mooie shows, vooral de Orka vonden wij super :p

gr. Monique
Wij zijn eerst in Seaworld geweest en daarna naar het Seaquarium, maar wij vonden het ook mooi. De show met de dolfijnen vond ik hier zelfs mooier dan in Seaworld. Maar smaken verschillen. :-k
Wij zouden nooit naar een waterpark gaan. En ook WDW vinden wij het minste park, maar goed, we zijn waarschijnlijk de enigsten. :???:

bono
11-10-07, 22:51
Nou ja ReneeFrankrijk wij zijn nog niet in Seaworld geweest dus wij vinden Seaqaurium het aller mooist tot nu toe.
Van de andere WDW parken zijn we ook nog nooit geweest en gaan we ook niet naar toe, we hebben er op zich niets mee, alleen ik vind de characters wel leuk dat ze rond lopen en zo...................om daar nou ongeveer 70 dollar voor te betalen.............dat wordt :cry:
Maar we gaan wel naar Discovery Cove en Busch Garden tevens omdat het met dieren is. En uiteraard Seaworld natuurlijk.

Maar ja wat je zegt, ieder zijn ding.


Gr. Monique

P.S. wij hebben vorig jaar ook spook :mrgreen: gereden toen we verkeerd zaten vanuit Naples naar Miami..................gelukkig niemand gezien \\:D/

Mickey99
12-10-07, 08:57
En ook WDW vinden wij het minste park, maar goed, we zijn waarschijnlijk de enigsten. :???:

Welk park bedoel je met WDW?
WDW staat voor Walt Disneyworld dus dat is geen park op zich. Of bedoel je héél WDW :-k

bono
12-10-07, 10:35
Nou Sonja, dat laaste dacht ik namelijk ook..............geen parken dus.

Maar ja misschien bedoelt ze inderdaad maar 1 park??

Gr. Monique

Eric
12-10-07, 12:45
Van de andere WDW parken zijn we ook nog nooit geweest en gaan we ook niet naar toe, we hebben er op zich niets mee, alleen ik vind de characters wel leuk dat ze rond lopen en zo...................om daar nou ongeveer 70 dollar voor te betalen.............dat wordt :cry:


Ik denk dat jullie toch een héél verkeerd beeld hebben van Disneyworld (datzelfde geldt voor René Frankrijk).

En als je van dieren houd, dan moet je zeker naar Animal Kingdom gaan, ook in Disneyworld.
En er is nog zoveel meer...Epcot is bv. ook geweldig.

Eric

Njit
12-10-07, 13:18
http://img442.imageshack.us/img442/9029/spookrijderwc8.jpg (http://imageshack.us)

reneefrankrijk
12-10-07, 14:29
Ik bedoelde inderdaad Magic Kingdom. Epcot vinden we geweldig en MGM + AK gaan we nog bezoeken en daar verheugen we ons heel erg op.
Sorry voor de verwarring.

Renske1978
12-10-07, 15:32
Als je bij de douane staat de volgende vragen als volgt beantwoorden:
Reis je alleen?
Nee ik reis met hem (wijst naar vriend)
Wie is dat?
Michel
Wat is ie van je?
Mijn vriend
Weet je het zeker?
Ja

Gelukkig leek de douanier het wel grappig te vinden, en begreep hij ook wel dat ik wat slaperig was. Maar ik kwam een beetje blonT over.

calypso
12-10-07, 15:46
Als je bij de douane staat de volgende vragen als volgt beantwoorden:
Reis je alleen?
Nee ik reis met hem (wijst naar vriend)
Wie is dat?
Michel
Wat is ie van je?
Mijn vriend
Weet je het zeker?
Ja

Gelukkig leek de douanier het wel grappig te vinden, en begreep hij ook wel dat ik wat slaperig was. Maar ik kwam een beetje blonT over.
Dat is wel een leuke vind ik :-)

Njit
12-10-07, 16:52
Was pas echt grappig als je op de laatste vraag Nee had beantwoord :)
Leg dat maar eens uit...

Renske1978
13-10-07, 20:38
Ja hij vroeg ook hoe lang ik hem kende enzo...'t was denk ik ook omdat ik er niet zo oud uit zie (ik ben nu 28 was toen 26) mijn vriend is 9 jaar ouder. Misschien dat ie daarom zo bleef doorvragen.

Sandratje
15-10-07, 09:37
Ik vond Key West erg tegenvallen. Iedereen is er erg over te spreken. Maar wij vonden het niets. Zijn er wel ook op het laatst van de vakantie geweest, dus misschien dat dat er mee te maken heeft. Zijn veel souvenier shopjes e.d., maar de souveniertjes hadden wij allemaal al ergens anders gezien. Alleen hebben ze overal weer een andere plaatsnaam op een stickertje.

Als je weinig tijd hebt alleen naar Epcot gaan. Vond ik ook heel erg tegenvallen. De vuurwerkshow was super, maar de rest vond ik ook helemaal niets.
Ik weet dat heel veel mensen het hier niet mee eens zijn, iedereen had ons dit park aangeraden, maar voor ons had het niets met Disney te maken.

Wij waren trouwens 23 en 27 en zijn in juni 2007 geweest.

Sandratje
15-10-07, 09:40
en nog een tip. Als je rondreist en je hebt nog geen hotels haal dan ff een kortingsboekje bij de Mac Donalds. Staan leuke kortingen in en weet je ongeveer wat je waar kunt vinden.
Maar kies dan eerder voor een hotel als motel.
Qua prijs scheelt het namelijk haast niets (als je niet het meest luxe hotel uitkiest), maar een hotel is wel veel schoner en dan krijg je vaak ontbijt! Dan heb ik het niet over de grote steden als Key West enzo. Maar meer over plaatsen als Vero Beach.

Njit
15-10-07, 10:44
Wij hebben ook een aantal keren een goede aanbieding gehad van een luxe hotel. Vaak zijn dit dan hotels die net nieuw zijn en die een promotie-actie hebben om mensen te lokken. De korting die je dan krijgt met je bonnetje is dan echt heel veel tov de Rack Rate.