PDA

Bekijk Volledige Versie : Kinderwagen / buggy



Meulie
02-08-07, 14:46
Hallo allemaal,

Onze dochter is 6 maanden en we willen in Florida natuurlijk graag kinderwagen hebben, kan eigenlijk niet zonder. Optie is meenemen of daar regelen.

Suggestions?

Gr. Meulie

Njit
02-08-07, 14:49
Hier alvast wat info: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1172

Marjol
02-08-07, 15:04
Ik zou de kinderwagen gewoon meenemen. Een kinderwagen mag gratis mee aan boord en het scheelt je een hoop geld met huren.

FrankS
02-08-07, 15:12
Je hebt er in ieder geval 1 nodig. Voor een kind van 6 maanden is het wellicht aan te bevelen of je je eigen kinderwagen niet mee moet nemen, want het zou kunnen dat je kind nog vlak wil liggen? In Amerika zie je vrijwel alleen buggies en Maxi-Cosi-achtige constructies en (dure uitzonderingen daargelaten) geen echte kinderwagens.

Wij hebben onze Stokke meegenomen toen onze dochter 2.5 maand oud was en ook met 10 maanden. In beide gevallen (eerst in de "liggende bak", later in het buggy-stoeltje) waren we daar erg blij mee, want ze zit daar een stuk comfortabeler in dan in die gehuurde wagentjes. We gaan weer als ze 14 maanden is en ook dan nemen we onze eigen Stokke mee. We nemen het gesleep op de koop toe en ook het feit dat je om de 100 meter (zonder overdrijven) wordt aangesproken over je "excellent stroller!"...

Meulie
02-08-07, 15:29
Bedankt!

Gewoon inchecken bij balie en hoe in te pakken?

FrankS
02-08-07, 15:43
Wij hebben 'm gebruikt tot aan de gate. Daar heb ik 'm in een bijbehorende travel-case gepakt en aan de gate afgegeven. Je krijgt 'm na landing dan ook weer aan de gate terug.

guido123
02-08-07, 18:19
Mag je eigenlijk je eigen kinderwagentje meenemen in disney? Ik las dat je geen zaken mag meenemen met wieltjes op de website van disney.

Mickey99
02-08-07, 18:38
Ja hoor, je eigen kinderwagen mag mee naar binnen. Je ziet er genoeg!

Marjol
02-08-07, 20:16
't Zou ook wel raar zijn als dat niet mocht, hoe moet je dan een jonge baby vervoeren? Die karretjes bij Disney zijn niet echt geschikt voor kinderen onder één jaar, vind ik.

kol
04-08-07, 01:20
Niet meer twijfelen hoor. Echt gewoon meenemen. Makkelijker en goedkoper.

Tathna
07-11-07, 14:19
Volgende week vliegen wij met Martinair naar Orlando. Ik weet dat we de kinderwagen mee kunnen nemen tot de gate, maar wanneer krijgen we hem weer terug in Orlando?
Hier in Nederland kregen we hem de vorige keer van de bagageband, na ongeveer een kwartier gelopen te hebben met een kind op onze arm.

En kun je in de Disney parken je wagen gewoon laten staan bij een attractie als we er alle 3 in gaan? We hebben een Bugaboo en bij de Efteling bijv. worden die dingen dus gewoon gejat/omgeruild als de eigenaren even weg zijn. Veel mensen gebruiken dan ook maar een slot voor de wagen (is toch te gek voor woorden dat dat moet?). Of kunnen we er juist vanuit gaan dat ze in Amerika wat eerlijker zijn ?

calypso
07-11-07, 15:13
Er staan wel honderd kinderwagens bij elke acttractie in Disneyworld, van Disney zelf maar ook gewoon persoonlijke en die worden zover ik weet niet gestolen. in sommige van die wagens zit zelfs allerlei persoonlijke spullen. Diefstal in Disney is volgens mij erg laag, zal wel gebeuren maar zeker niet op grote schaal.

brutus
07-11-07, 21:29
wij hebben ook altijd gewoon de buggy met een tas (niet belangrijke spullen) gewoon bij de atractie's neer gezet. nooit een probleem gehad.

Michael66
08-11-07, 05:58
En kun je in de Disney parken je wagen gewoon laten staan bij een attractie als we er alle 3 in gaan? We hebben een Bugaboo en bij de Efteling bijv. worden die dingen dus gewoon gejat/omgeruild als de eigenaren even weg zijn. Veel mensen gebruiken dan ook maar een slot voor de wagen (is toch te gek voor woorden dat dat moet?). Of kunnen we er juist vanuit gaan dat ze in Amerika wat eerlijker zijn ?
Bij de attracties is altijd een "strollerparking" in de buurt. Staat altijd heel duidelijk aangegeven. Daar kun je je wagen neerzetten. Zet je je wagen ergens anders, dan zal het Disney-personeel je wagen daarheen verplaatsen. Ook binnen de strollerparking zul je je wagen niet altijd op dezelfde plek terugvinden, het "verloop" van wagens wordt goed in de gaten gehouden en de wagens worden regelmatig gereorganiseerd zodat er steeds voldoende ruimte is.
Jatten van een wagen heb ikzelf nog nooit meegemaakt. Wordt m.i. niet zo snel gedaan in de Disney parken. Neem wel de spullen mee van enige waarde die je in de wagen hebt. Ik ben al twee sproei-ventilatoren á $ 17 "kwijtgeraakt" in de strollerparkings ....

Tathna
08-11-07, 23:41
Bedankt voor de reacties. We hebben toch een kinderwagen nodig, dus hij gaat toch mee. Gaan ervan uit dat dat wel goedkomt.

Is er niemand die weet hoe het zit met het ophalen van je kinderwagen bij aankomst op de luchthaven?

raygwencaith
09-11-07, 13:03
Tot nu toe is onze ervaring dat je de kinderwagen direct ziet liggen zodra je het vliegtuig uitloopt, tenzij je hem als bagage meegeeft. Wij geven de buggy altijd af bij het vliegtuig en krijgen hem dan bij uitstappen weer retour. Bij je terugvlucht op schiphol is het weleens zo dat ie op een speciale band komt te liggen dan moet je dus even lopen met de kleine.

Succes, Groet, Gwenda

Tinkerbell
09-11-07, 13:20
Ik ben dan wel uit de kleine kinderen maar lees ook wel eens dat mensen gewoon een goedkope buggy in een of andere superstore kopen.
Nu weet ik niet of dit een practische oplossing zou zijn voor jullie maar het bespaart je wel een hoop gesleep.

Tathna
09-11-07, 13:33
Hier hadden wij eerst ook even aan gedacht, maar is niet echt een optie. Aangezien ons dochtertje pas 18 maanden is, hebben we de wagen ook nodig op Schiphol. We willen haar niet de hele tijd laten rondlopen of op de arm hebben. En dan kan ze ook nog een beetje uitrusten.

Ach, met zo'n kleine is het toch al een gesleep en daarnaast moet je er veel meer bij stil staan of je alles bij je hebt. We hebben nu wel een opblaasbare autostoel voor haar gekocht, dus hoeven geen grote stoel mee te nemen en kunnen direct wegrijden bij Alamo.

mickmak
09-11-07, 15:55
Wij hadden ook een bugaboo maar toen we de eerste keer met ons zoontje (toen 14 maanden) gingen hebben we op het laatste moment er toen voor gekozen een buggy te kopen en die mee te nemen. Wel een betere met diverse standen zodat hij lekker kon slapen.
Dit is ons heel goed bevallen. Een buggy is toch kleiner en makkelijker te vervoeren in de auto, de monorail, het treintje bij de Disneyparken etc.
Deze is inmiddelas 3x meegeweest naar Orlando.
Wat ik je wel aan kan raden is een parasolletje. De zon schijnt altijd onder die kap door.

Jackie

gup
10-11-07, 16:34
Wij zijn 2 maanden geleden terug gekomen uit Orlando en wij hebben onze buggy bij het vliegtuig afgegeven. In Orlando kregen we de buggy pas weer bij de rest van de bagage. Deze lag al op ons te wachten omdat het ruim een uur duurde voordat we door de douane waren. Niet echt prettig met een klein kind. Bij de parken laten wij (zoals iedereen) de buggy gewoon op de aangewezen plaatsen staan, geen enkel probleem.

pyca
10-11-07, 18:32
Wij hadden 2x "pech" in '99, ten eerste kwamen alle buggy's mee met de bagage behalve die van ons. Hebben na aankomst in Orlando ruim 1,5 uur moeten wachten voor ie boven water was.
Later in de week hadden we 'm geparkeerd op de strollerplek bij It's a small world, en bij terugkomst was ie verdwenen. Na eerst een tijd gezocht te hebben, hebben we zo'n disneyding genomen en veel later zijn we weer gaan kijken en toen stond ie er weer.
Ik weet nog dat we het toen wel vervelend vonden, we keken naar elke buggy in de hoop de onze te herkennen, het heeft ons die dag toen best wel wat tijd gekost. Maar ik beschouw dit als een incident, en zou met een gerust hart weer m'n buggy er neer zetten (alleen hoeven wij dat gelukkig niet meer;))

FrankS
11-11-07, 15:29
Wij hebben onze Stokke Xplory nu al 3x meegenomen naar Orlando. Elke keer bij de gate afgegeven, alleen Delta geeft 'm ook aan de gate terug. De rest via de band.

Helaas heeft Martinair de laatste keer zowel op de heen- als terugreis de wagen vernield; het vergrendelmechanisme van het samenvouwen was volledig ontzet. We hebben toen met veel moeite eenzelfde wagen kunnen kopen in Orlando, maar die hebben ze op de terugweg op gelijke wijze vernield. De claim loopt nu nog; mijn reisverzekering heeft al €870 uitgekeerd en de rest ga ik bij Martinair halen.

In de strollerparkings in WDW hebben ze inderdaad de neiging om continu te reorganiseren. Op zich geen ramp, behalve dat ze ook regelmatig de kap terug klappen. Wel lastig, als het in de tussentijd gaat regenen en je bij terugkomst dus een doorweekte stroller aantreft...

Saskiac1977
11-11-07, 18:12
Ja ook mijn ervaringen zijn wisselend wat betreft het meenemen van een buggy.......bij KLM ging ie in de kast van het personeel...bij air France kreeg ik m bij de gate, bij Transavia ook bij de gate en bij Arkefly kwam ie pas met de bagage.....moet heel eerlijk zeggen dat ik toen niet gevraagd heb of de buggy bij de gate klaar kon liggen....het is heel verschillend ik zou m wel pas bij de gate achterlaten want dan is de kans groot dat je m bij de gate weer terug krijgt en als ie via de bagage komt, komt ie vaak als eerste....mijn zoontje is 4 ik neem ook een buggy mee naar de VS kan ie lekker zitten als het teveel wordt....heel veel succes....

sleepwalker
11-11-07, 19:55
ik weet niet waar je verblijft maar onze villa had twee buggies klaarstaan. Een McLaren en een onbekend merk.
Wij hebben na lang wikken en wegen onze buggy niet meegenomen en zijn blij dat we het niet gedaan hebben, we hebben al zoveel om mee te nemen.

Suzie
09-02-09, 18:13
hoi allemaal,

Mag je op het vliegveld je kinderwagen (met maxicosi erop) meenemen tot aan de slurf of moet je 'm al meteen inchecken?
We vliegen in mei met baby naar Orlando, maar hebben geen stoel voor de baby betaald (op schoot/in de bassinet). Vroeg me af of je op schiphol wel met je maxicosi rond kon lopen en bij het boarden deze kan afgeven.

groeten,

Suzie

Harold
09-02-09, 18:18
Je neemt de hele boel mee tot aan de voordeur van de kist, daar klap je 'm in en ga jij lekker zitten, het platform team brengt alle Strollers naar de kofferbak van de plane (bulk) en knallen/gooien/trappen daar (letterlijk) alle wagens in.

Ik weet het, omdat ik dat werk vroeger ook gedaan heb bij de KLM;
daarom nemen wij altijd de reistas van BugaBoo mee, dan valt de schade altijd wel mee...
heeft nog een voordeel; als je overbagage hebt op de weg terug, stop je de bugabooTas vol met je geshopte spul samen met de kar zelf ;)

Suzie
09-02-09, 18:23
wij hebben ook de bugaboo en de tas :-) maar mag ik die tas dan ook meenemen achter de paspoortcontrole zeg maar? het is natuurlijk best een gevaarte. Nam jij dan geen autozitje mee?
We zitten te denken om m eventueel daar te kopen bij walmart ofzo. Is net zo duur als huren heb ik me laten vertellen en dan blijft de onze in ieder geval heel en schoon (hoeft er niet mee gegooid te worden ;-))

disney-golf
09-02-09, 23:59
Ben je zeker dat je voor je baby geen stoel nodig hebt?
Ik dacht te weten dat op lange afstands vluchten het verplicht was dat elke passagier (ook baby's) een eigen stoel moesten hebben.
Verder wens ik je veel succes, 10 uur vliegen met een baby op je schoot...

Orangedevil
10-02-09, 00:26
Wij hebben afgelopen Sepember ook gevlogen met een baby van 1 jaar. Wij hadden ook geen eigen stoel maar we kregen bulkseat plekken. Dus we hadden voor ons veel ruimte waar onze Savannah kon spelen en als ze wilde slapen kon ze in zo'n mandje liggen die aan de muur geschroefd werd. We zaten in een rij van 3 en haden zowel heen en terug een lege stoel zodat we eigenlijk dus 3 stoelen hadden. We vlogen met Delta. Ik weet nou niet of we heel veel geluk hebben gehad met die plaatsen of dat ze dat altijd zo regelen met baby's. Want op zich maakten we ons wel zorgen want ze konden vantevoren geen plaatsen reserveren maar toen we incheckten kregen we toch de plaatsen die we wilden.:razz:

Onze kinderwagen hebben we overal op de vliegvelden gewoon kunnen gebruiken tot aan de vliegtuigen. De kinderstoel hadden we in laten checken omdat we geen eigen stoel hadden.(had achteraf dus wel gekund vanwege de lege stoel tussen ons in.)

De kinderstoel is trouwens gestolen onderweg ergens maar we hebben in Florida een vervanging gekregen en thuis een nieuwe stoel.

Syllvia
10-02-09, 07:33
Ben je zeker dat je voor je baby geen stoel nodig hebt?
Ik dacht te weten dat op lange afstands vluchten het verplicht was dat elke passagier (ook baby's) een eigen stoel moesten hebben.
Verder wens ik je veel succes, 10 uur vliegen met een baby op je schoot...

Nee dat is blijkbaar niet verplicht, want wij hebben afgelopen oktober een vliegreis gehad met passagiers achter ons, die een baby op schoot hadden . De baby heeft ongeveer 10 uur tegen onze rugleuning zitten schoppen.

Teleton
10-02-09, 10:24
Ik weet nou niet of we heel veel geluk hebben gehad met die plaatsen of dat ze dat altijd zo regelen met baby's. .


Reken er maar op dat je geluk had dat het vliegtuig niet vol was. De maatschappijen doen best wel moeite om ouders met kinderen voor wie ze geen stoel hebben gekocht, extra ruimte te geven. Doordat dit vaak lukt, rekenen sommigen op deze service. Wij hebben al meerdere malen meegemaakt dat men zeer boos was, dat het kind geen "eigen" stoel had in een vol vliegtuig.

Maatschappijen proberen je in zo'n geval meestal een bulkheadseat aan te bieden, dan heb je in ieder geval geen stoel voor je. Maar ook deze stoelen zijn natuurlijk maar zeer beperkt, zodat je het risico loopt om in de toch al krappe ruimte tussen twee stoelrijen, het kind de hele reis op schoot te moeten houden. Dit lijkt me geen pretje: Een boze vader "verbood' een medepassagier die zijn stoelleuning een tikje schuin zette, gemakkelijk te gaan zitten. Hij kreeg weinig bijval...hoe sneu men het ook voor het kind vond. Weer een andere (radeloze) vader zette zijn kind op het uitklaptafeltje#-o#-o, waarop dit prompt afbrak........

Harold
10-02-09, 10:39
De incheck dames van United zijn erg aardig, zeker als ze je herkennen van de vorige x ;), als je maar gewoon netjes vraagt, dan doen ze voor je wat er in hun mogelijkheden liggen.

ze blokkeren sommige stoelen (waaronder standaard de bulkhead seats), de GateAgent is de gene die ze toewijst, dus zoek haar en zet m op!
Bulkhead is ideaal, zoals Orangedevil al zegt, de kid(s) kunnen daar naar hartelust kruipen en spelen. wij laten ze daar ook gewoon slapen,
gewoon een paar extra dekens in de handbagage en daarvan een matrasje maken.

om op je vraag over kinderstoeltjes terug te komen, wij hebben bij Alamo toen een x 'gratis' (soort van upgrade maakte hij ervan) een kinderstoel meegekregen a $9 per dag,

toen we vroegen waar we de stoeltjes kunnen vinden, werd er een kant op gewezen en daar lagen ze op een grote stapel.. zoek maar uit..

het isniet correct, maar tijdens onze laatste trip hebben we de kinderstoel niet geboekt, maar gewoon gepakt.. later natuurlijk weer ingeleverd.

daarnaast hebben we in de Walmart een peuterstoeltje (zo'n verhoging) van Dora voor $19,95 gescoord en die gebruiken we hier in NL nog steeds!

de BugaBoo nemen we gewoon mee naar de gate, --zorg er wel voor dat je de label aan de tas bevestigt en niet aan de kar zelf---daarzo in de tas stoppen, inleveren en vliegen maar!
terugweg wel direct ingecheckt, anders krijg je de overvracht niet gratis mee
groet

Suzie
10-02-09, 11:48
hihi duidelijk ook wat mensen hier met negatieve ervaringen ;-)
de bulkheads zijn volgens mij de enige plaatsen waar ze zo'n bassinet kunnen vastmaken. Die kun je bij US airways (vliegen wij mee) wel als optie nemen maar niet reserveren. Vroeg inchecken dus....
verder hebben we een draagzak (zo'n babybjorn ding) waar onze kleine ingaat als we geen bassinet kunnen krijgen. Schoppen tegen de stoel ervoor g=zal niet gebeuren tenzij er ineens megabenen uit dat lijfje gaan groeien :lol: (met 5 maanden denk ik niet dat ze erbij kan)

Harold wat bedoel je met dat je anders kosten moest betalen?

Weten jullie hoe het zit (letterlijk) als je met een baby in een taxi gaat? We kunnen dan alvast naar het hotel terwijl mijn man de huurauto haalt en een carseat bij walmart gaat kopen O:)

Krijg je bij een tussenlanding je bugaboo weer terug trouwens of gaat die met de rest van de bagage mee naar het volgende vliegtuig?

Harold
10-02-09, 12:20
Ik zou gewoon met je man de auto halen en de baby op schoot houden, naar hotel en dan je man maar een autostoel laten halen... anders zit je moederziel (+kind natuurlijk) alleen in de taxi.

Maar goed dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.. (kunnen geen rechten aan worden ontleend!) over welke kosten had ik het eigenlijk?! wat ik me kan herrineren kregen we opIAD alllleees, dus ook de bugaboo, terug, alles weer meesjouwen en weer inchecken.. das wel een gedoe als je al 2 koffers pp hebt.
groetjes

Suzie
10-02-09, 13:15
de koffers meesjouwen....dat was ik gemakshalve even vergeten. De laatste keer vlogen we via detroit en hoefde je ze alleen van stapel 1 naar stapel 2 te duwen. Nog geen 10 meter verder. Nu vliegen we via Phily geen idee hoe het daar gaat.

Michael66
10-02-09, 14:29
Precies hetzelfde.

Harold
10-02-09, 15:14
als je boven het toegestane gewicht (2x 23 kg?) zit, en je wil de rest wel meenemen, dan betaal je overvracht..

ik weet gelukkig niet hoeveel dat kost!

De bugaboo tas werd niet als normale bagage ingecheckt, maar als stroller..

Suzie
10-02-09, 16:01
hoe deed je dat trouwens op de heenweg? De tas die wij hebben is ook leeg al erg groot. Nam je m dan gewoon "over je schouder" mee? suffe vraag misschien #-o

Suzie
10-02-09, 16:46
na de opmerking dat ze in het ruim gesmeten worden....hebben we ons bedacht :mrgreen: Dan gewoon de bak van de wagen mee en ter plaatse een autostoeltje kopen. Weet ik zeker dat de onze nog in goede shape is als we weer in nederland zijn :-D

Harold
10-02-09, 17:43
proberen zo netjes mogelijk op te vouwen en dan onder in de bugaboo leggen

Suzie
10-02-09, 18:58
Ik zal er eens mee gaan oefenen ;-)
Wat deden jullie trouwens met babyvoeding? Kant-en-klaar vloeibaar of poeder en water in het vliegtuig?

fitnessmouse
11-02-09, 11:13
Borstvoeding ;-)
Ik zou poeder meenemen. in het vliegtuig kun je water krijgen en zij kunnen het ook verwarmen.

KiekenMich
26-07-13, 14:25
Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier :D

Is het handig om een buggy mee te nemen naar Florida? Ik weet dat je kan huren in de parken maar dat zal wel duur zijn. Onze dame is bijna 5 en ik denk dat ze het niet allemaal gaat lopen. Ook niet in Miami, Key west ed Is dit een reële gedachte ? En is niet juist een last in de parken of blijven ze wel een beetje netjes staan daar ? Ik weet dat ze bv in de parken in nl regelmatig meegenomen worden door andere mensen. Daar moest je ze echt vastzetten of vasthouden

Wie heeft hier voor mij een advies voor..

Groetjes !

Orangecowgirl
26-07-13, 16:20
Past een kind met 5 nog in een buggy? En hou er rekening mee dat een buggy de vliegreis misschien niet overleeft. Wij hebben een keer een buggy echt compleet totall loss teruggekregen.

In Amerika kan het natuurlijk ook gebeuren dat je kinderwagen of buggy meegenomen wordt. Zo ben ik een kinderwagen kwijtgeraakt omdat ik hem buiten liet staan in ons piepkleine stadje in Utah. Maar hier in Florida kan je de buggy rustig buiten laten staan, zolang je maar in een gated community woont :)
Bij het kindermuseum laat ik de buggy ook buiten de tot-lot staan en tot nu toe nooit problemen gehad.

Wat ik van kenissen heb gehoord gaat het meestal goed in de parken, helemaal met de gehuurde dingen.

KiekenMich
26-07-13, 18:07
Dank jullie, ja er schjnen buggy's te zijn die tot 25 kilo gaan en onze dame is nu pas 20 kilo. Maar inderdaad buiten de parken om ga je natuurlijk niet zoveel lopen..Ik had gedacht om een goedkope te kopen bij bv Wallmarkt en deze dan achter te laten bij bv een leger des heils. Huren kost 15 dollar per dag, eens kijken wat handiger is..Zijn ze wel een beetje schoon en rijden ze goed ?

LVO
26-07-13, 18:12
Wij hebben er gisteren een gekocht, voor usd 15 bij Walmart. Voldoet prima, misschien nemen wij 'm naar huis.
Een klasse hoger was usd20. Zelfde gedaan met de stoelverhoger, was maar usd 12,99. Daarvoor ga ik 'm niet uit NL meenemen.

KiekenMich
26-07-13, 18:25
He wat goed, en kan die inderdaad tot 50lbs ? Met de stoelverhoger zaten we alleen met het feit dat je van het vliegveld naar de condo gaat zonder stoelverhoger en om nu 's avonds daar nog een Wallmarkt in te gaan..

cant51
26-07-13, 20:03
Wij hebben vorig jaar de auto gehuurd bij Alemo, bij aankomst voor 1 dag een autostoel gehuurd, volgende dag bij Wallmarkt een stoel gekocht en de gehuurde stoel teruggebracht naar Alemo, wij doen de 1e dag toch nooit zo veel, was eigenlijk zo gebeurt, en 4 weken plezier gehad van de autostoel, deze achter gelaten bij het huis wat we hadden gehuurd we hadden van de eigenaar erg goede service gehad en hij had eigenlijk alles wat we konden bedenken voor een kind, dus gunde wij hem wel de stoel. Super leuke bedank brief van hem gehad, en ach volgende gasten met een kind vanaf 2 jaar hebben er dan ook weer plezier van.
Misschien is het huren van een stoelverhoger voor 1 dag ook een optie voor jullie, en er dan zelf een kopen.

KiekenMich
26-07-13, 20:09
Yep, top idee ! Dank je !
Ik ga ook even kijken of ik online wat meer info bij Wallmart kan vinden over buggies..

Orangecowgirl
26-07-13, 20:47
Die supergoedkope van de Walmart vind ik persoonlijk echt knudde. Helemaal omdat ze heel laag zijn, je loopt helemaal voorover gebogen tenzij je rond de 1.60 bent. Zelfs m'n dochter van 12 kan er niet goed achter lopen. Al hebben ze nu wel leuke met Micky of Minnie Mouse, kan leuk zijn voor een vakantie in Florida :)
Die goedkope zijn trouwens tot 40 of hoogstens 45 pound. Voor de sterkere ben je toch minstens $50 kwijt. De First Years Ignite is tot 50 pound maar die is $56 bij de Walmart.

KiekenMich
26-07-13, 20:54
Ok , nu scheelt het dat ik inderdaad maar 164 ben maar Mich is wel 192..dat gaan we dus maar niet doen...:o 56 dollar is gelijk aan 4 dagen huur..mmm, we denken weer verder..Het is ook wel makkelijk voor tasjes ed. Hier in nl hebben ze vaak bolderkarren...is dat geen gat in de markt bij Disney ?? ;)

marjolijne
26-07-13, 23:41
Ja buggy mee.
Dat is mijn ervaring.
Denk er ook aan het moment dat je uit het vliegtuig komt, en al die gangen vaak door moet.
Met een kind dat vaak dan slaperig is.
Wij hebben een quinny zapp, erg sterk en zit een tas bij. De buggy kan daardoor "niet" beschadigen.
Wij hadden idd. ook een keer zo'n goedkope mee, en die overleefde de reis niet.

Onze jongste is nu bijna 4 en als we volgend jaar gaan, dan gaat de buggy echt weer mee.
En denk ook aan de shopping mails, die zijn ook vrij groot., en vaak is winkelen niet een hobby van de kids.
In de wagen kunnen ze nog wat anders doen dan rond hangen......

FRNCS
27-07-13, 07:52
Wij hebben besloten om er daar eentje aan te schaffen! De auto stoel gaat al mee in het vliegtuig. Anders heb je zoveel Gedoe denk en buggie en autostoel. De eerste dag doen we toch geen park dus kunnen we rustig maar walmart rijden voor een goedkoop dimgetje. Verder heeft Fajah een Trunkie waar zij op kan zitten en wij kunnen die dan trekken. We gaan het zien misschien bedenken we ons nog en nemen we de buggie wel mee. Vind namelijk voor 1 dag een stoel huren en dan eentje kopen ook wel een goeie!

verbeek
27-07-13, 15:05
Wij kochten er tot voor 2 jaar altijd eentje in de publix aan +/- 26 dollar voor zover we ons dit nog herinneren.
Ging zeker de tijd van ons verblijf mee.
Weet niet of deze nog bestaan want onze zoon heeft er sinds 2 jaar geen meer nodig.