PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wendy en Co



Wendy en co
31-07-07, 09:27
Hi allemaal

Mijn naam is Wendy en ik ga samen met man en 2 kids (2,5 jr en ongeveer 3 maanden) van 19 dec 2007 tot 7 januari 2008 naar Florida! In 2005 hebben we dit ook gedaan toen mijn zoontje net 6 maanden was en dit is zo goed bevallen dat we dit jaar weer gaan als de baby er net is!

De vorige keer hebben we in 3 weken tijd 3 huizen gehuurd via internet (allemaal van Engelsen) op verschillende plaatsen in Florida en nu gaan we naar het huis wat toen het beste is bevallen in Springhill.

Mijn ouders en zus gaan dit keer ook mee en zij hebben een huis gehuurd in dezelfde straat 400m verderop. Dit is heel bijzonder voor ons omdat mijn moeder erg ziek is (Non Hodgkin kanker met uitzaaiingen) sinds begin dit jaar. Toen we gingen boeken 3 maanden terug was dat wel spannend omdat nog heel onzeker is of mijn mama wel meekan qua ziekte en of ze uberhaupt fit genoeg is voor de reis....De chemo die ze nu krijgt is in ieder geval aangeslagen dus voor alsnog ziet alles er goed uit. Het geeft haar op dit moment ENORM veel positieve energie en vooruitzichten dat we dit hebben geboekt en wat de toekomst brengt weet je nooit dus we zien wel!

De vorige keer heb ik veel aan dit forum gehad, maar het leek me nu leuker om wat actiever deel te nemen en me ook voor te stellen dus vandaar!
Groetjes
Wendy (33 weken zwanger);)

Eric
31-07-07, 09:43
Nou Wendy, uiteraard van harte welkom op het zonnigste en gezelligste forum van de Benelux.
Leuk dat je je eerst even voorstelt.
Lijkt me dat jullie een heerlijke vakantie krijgen a.s. januari.
Ik hoop dat we nog veel van je horen hier op het forum.
Eric

calypso
31-07-07, 13:18
Welkom op dit zonige forum Wendy en aanhang ;-)
Hoop dat jullie een leuke tijdhier en daar zullen hebben.
Veel leesplezier hier.

Mickey99
31-07-07, 19:08
Welkom op het forum en veel lees- en postplezier hier!

Groetjes,
Sonja

Marjol
31-07-07, 20:03
Welkom op het forum, Wendy! Wat een bijzondere reis zal dat worden, zo met je moeder. En met zo'n klein babietje! Mijn zus is nu 34 weken zwanger, dus dat scheelt niet zoveel :)

Heel veel plezier met de voorbereidingen!

Petr@
02-08-07, 13:58
Hoi Wendy,
Dat moet een fijn vooruitzicht zijn, met de hele familie de feestdagen doorbrengen in zonnig Florida. Vooral gezien het feit dat je moeder zo ziek is en natuurlijk met een kindje die er nu nog niet is!
Veel plezier met het voorbereiden van de reis en natuurlijk de rest van je zwangerschap!

Wendy en co
04-08-07, 18:39
Bedankt voor alle reacties! Zo voel je je als nieuwkomer meteen welkom! Hoop veel aan jullie tips te hebben! We komen elkaar de komende maanden vast nog wel een keertje tegen hier op het forum!
Groetjes

Wendy