PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ampatjos



ampatjos
30-07-07, 19:14
Wij zijn annemarie, patrick en jos, vandaar ampatjos. We gaan in september voor het eerst naar Florida, Orlando. Het is mijn 1e keer Amerika en ben heel benieuwd. Ik verheug me er heel erg op. Zie alleen op tegen de hoge temperaturen (zeggen ze) en de lange vliegreis. Helpen die sokken van anwb echt tegen trombose?

:D

Njit
30-07-07, 20:22
Of Jospatam. Of Patamjos.. Maar anyway, welkom op dit zonnige forum ;)

In september liggen de temperaturen tussen de 22 en de 32 graden. Da's idd best warm. Maar goed, daar hebben ze daar dan weer de Airco voor uitgevonden.

Volgens mij helpt heen-en-weer lopen in het vliegtuig beter dan sokken. Maar ik heb daar verder geen verstand van :)

Eric
30-07-07, 20:55
Volgens mij helpt heen-en-weer lopen in het vliegtuig beter dan sokken. Maar ik heb daar verder geen verstand van :)

Ik denk zo, dat die sokken (die tenslotte knellen) alleen maar irritant zijn.
Zoals Martijn reeds terecht opmerkte, het beste is bewegen, en regelmatig even een stukje lopen.
Eric

Njit
30-07-07, 20:59
Zie ook hier: http://www.trombose.nl/content/veneus/oorzaken/vliegen.asp

calypso
30-07-07, 22:35
Welkom op dit zonnige forum, leuk jullie erbij te hebben.
Zie dat we in dezelfde tijd gaan ;-)
Ben namelijk ook van 1-15 september in Florida.

Tja en die sokken ik weet het niet nooit geprobeerd, gewoon veel bewegen helpt ook ;-)

Veel plezier hier.

Mickey99
31-07-07, 19:12
Welkom op het forum!

Spannend hoor de 1e keer naar Florida, maar pas op: Het is verslavend! ;)

Veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

ampatjos
05-08-07, 21:29
Dank jullie wel voor het welkom en de adviezen. Veel drinken en lopen dat gaan we zeker doen.

Groetjes
ampatjos

jaap
05-08-07, 23:01
Mijn vrouw had dit jaar kniekousjes van de hema gekocht (licht ondersteunend) en had veel minder last van dikke voeten en enkels.

Raimond
06-08-07, 13:28
Welkom op het forum.